To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
"Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2021"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 616691-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 18 33 37 800
faks: 18 33 37 880
e-mail: zamowienia@powiat.limanowski.pl
www: www.powiat.limanowski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2021"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZ.272.37.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych, samochodowych, do przyczep, motocyklowych, motorowerowych oraz ich wtórników na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej.
Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania zgodnie z:
1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.),
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546),
3) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 717),
4) przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.).
Zamawiający szacuje ilość tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem w następujący sposób:
1) samochodowe jednorzędowe zwyczajne – 11 000 kpl.,
2) samochodowe jednorzędowe indywidualne – 30 kpl.,
3) samochodowe jednorzędowe zabytkowe – 10 kpl.,
4) samochodowe jednorzędowe tymczasowe – 80 kpl.,
5) samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 50 kpl.,
6) samochodowe jednorzędowe zmniejszone tymczasowe – 5 kpl.,
7) samochodowe dwurzędowe zwyczajne – 25 kpl.,
8) samochodowe dwurzędowe indywidualne – 1 kpl.,
9) samochodowe dwurzędowe zabytkowe – 1 kpl.,
10) samochodowe jednorzędowe zwyczajne (przyczepy) – 400 szt.,
11) motocyklowe zwyczajne – 1100 szt.,
12) motocyklowe indywidulane – 3 szt.,
13) motocyklowe zabytkowe – 3 szt.,
14) motocyklowe tymczasowe – 3 szt.,
15) motorowerowe zwyczajne – 200 szt.,
16) motorowerowe tymczasowe – 1 szt.,
17) wtórnik tablicy motorowerowej – 10 szt.,
18) wtórnik tablicy motocyklowej – 10 szt.,
19) wtórnik tablicy samochodowej (1 szt.) – 100 szt.,
20) wtórnik tablic samochodowych (1 kpl.) – 100 kpl.,
21) samochodowe profesjonalne – 1 kpl.,
22) motocyklowe profesjonalne – 1 szt.,
23) motorowerowe profesjonalne – 1 szt.
Tablice rejestracyjne muszą być zabezpieczone przed uszkodzeniem tj. zapakowane w worek foliowy, oddzielający każdy komplet tablic.
Wskazane ilości tablic są wielkościami orientacyjnymi przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy ceny tablic rejestracyjnych pozostaną bez zmian.
Złożone zamówienia nie muszą obejmować wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych opisanych powyżej. Ilość tablic, która zostanie Zamawiającemu uzależniona będzie od wielkości zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i dostawy tablic według nowych przepisów.
Dostawy nowych tablic rejestracyjnych będą realizowane partiami w wielkości określonej w pisemnym zawiadomieniu przesyłanym przez Zamawiającego do Wykonawcy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty – pkt 3 (kryterium oceny ofert) od daty zgłoszenia lub w przypadku sytuacji awaryjnych na następny dzień. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach od 07:30 do 15:30.
Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy każdą zamówioną partię tablic rejestracyjnych, zgodnie z zamówieniem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z realizacją niniejszej umowy, w tym koszty produkcji tablic, transportu, załadunku i rozładunku, a także inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania umowy.
Wykonawca oświadcza, iż użyte do realizacji umowy materiały posiadają wymagane atesty i certyfikaty oraz są zgodne z polskimi normami.
Na okoliczność odbioru jakościowego i ilościowego każdej partii tablic rejestracyjnych sporządzony zostanie protokół podpisany przez każdą ze stron umowy.
W przypadku nie wykorzystania szacunkowej wartości zamówienia dopuszcza się zmianę umowy w zakresie zmniejszenia wartości przedmiotu umowy. Natomiast w przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy, ceny tablic pozostaną bez zmian.
Wykonawca w umowie zobowiązany jest do odbioru i złomowania wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych na własny koszt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szacowana ilość wycofanych tablic w okresie trwania umowy to około 750 sztuk miesięcznie. Warunki odbioru określone są w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne w wysokości 24 miesięcy, liczonych od dnia zapłaty faktury dołączonej do danej partii tablic rejestracyjnych dostarczonych zgodnie ze złożonym zamówieniem. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 Lp. 2 SIWZ.
Ostateczną długość okresu gwarancji określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.19.50.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 233808.94 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo "NIKO" Krzysztof Ciapała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. W. Pola 6
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 328512.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 347520.16
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Modernizacja otwartego basenu kąpielowego w Mieście Limanowa celem umożliwienia ponownego otwarcia po dostosowaniu do obecnych wymagań sanitarnych
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Limanowej w budynku przy ul. J. Marka 19 w Limanowej
- Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych ujęte w 18 zadaniach asortymentowych
- Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Nowym Rybiu
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem 3 zestawów audiowizualnych składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych oraz wzmacniacza
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oławie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku w latach 2024-2026
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.