eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Sukcesywny zakup odczynników, materiałów laboratoryjnych oraz jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21

Ogłoszenie nr 510550929-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Uniwersytet Opolski:

Sukcesywny zakup odczynników, materiałów laboratoryjnych oraz jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Wieloprofilowe Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego. Umowa nr: POWR.05.03.00-00-0003/18-00 z dnia 24.04.2019
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609960-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Opolski, krajowy numer identyfikacyjny 13820000000000, Pl. Kopernika 11 A, 45-040 Opole, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 077 5 415977
faks: 775 415 930
e-mail: zamowienia@uni.opole.pl
www: http://zamowienia.uni.opole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywny zakup odczynników, materiałów laboratoryjnych oraz jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): D/37/2020/A

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup odczynników, materiałów laboratoryjnych oraz jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO, w podziale na części, tj.: 1.1. Część nr 1: Sukcesywny zakup odczynników na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO. 1.2. Część nr 3: Sukcesywny zakup odczynników na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO. 1.3. Część nr 6: Sukcesywny zakup odczynników na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO. 1.4. Część nr 8: Sukcesywny zakup odczynników na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO. 1.5. Część nr 10: Sukcesywny zakup odczynników na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO. 1.6. Część nr 14: Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO. 1.7. Część nr 18: Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO. 1.8. Część nr 22: Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO. 1.9. Część nr 24: Sukcesywny zakup jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO. 1.10. Część nr 26: Sukcesywny zakup jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO. 2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załącznikach nr 1.1., 1.3., 1.6., 1.8., 1.10., 1.14., 1.18., 1.22., 1.24., 1.26. do SIWZ (odpowiednio do części), zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy. 3. W rozumieniu niniejszej SIWZ wykonaniem przedmiotu zamówienia jest sukcesywne dostarczenie przez Wykonawcę bieżących zamówień, zgodnie z wymaganiami i parametrami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ. 4. Zamówienie – to bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, określające ilość tego asortymentu, miejsce dostawy, jednostkę Zamawiającego zainteresowaną zamówieniem; w okresie o którym mowa w pkt. 4.1 SIWZ. 5. Ilości produktów (przedmiotu zamówienia) wskazane odpowiednio w załączniku nr 1.1., 1.3., 1.6., 1.8., 1.10., 1.14., 1.18., 1.22., 1.24., 1.26. do SIWZ (w kolumnie Planowana ilość) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych odpowiednio w załączniku nr 1.1., 1.3., 1.6., 1.8., 1.10., 1.14., 1.18., 1.22., 1.24., 1.26. do SIWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przyszłej umowy. 6. Wykonawca w swojej ofercie może zaproponować przedmiot zamówienia inny niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia/umowy (odpowiednio w załączniku nr 1.1., 1.3., 1.6., 1.8., 1.10., 1.14., 1.18., 1.22., 1.24., 1.26. do SIWZ), lecz o parametrach nie gorszych od podanych, załączając jednocześnie dane techniczne proponowanych elementów. 7. W części nr 14, 18, 22 i 24, 26: Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot umowy i jego elementy na okres dwunastu [ 12 ] miesięcy, który jest liczony od dnia podpisania przez obie strony umowy protokołu odbioru. W części nr 1, 3, 6, 8, 10: Odczynniki chemiczne winny mieć, w dniu odbioru przedmiotu umowy, nie krótszy niż dwunasto- [ 12 ] miesięczny okres gwarancji. Nie dotyczy to odczynników nietrwałych, na które producent przewiduje krótszy okres gwarancyjny. W każdym przypadku gwarantowany okres przydatności tych odczynników nie może być krótszy niż 75% terminu gwarantowanego (deklarowanego) przez producenta określanego jako okres pomiędzy datą wykonania atestu a terminem ważności. 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio załącznik nr załączniku nr 1.1., 1.3., 1.6., 1.8., 1.10., 1.14., 1.18., 1.22., 1.24., 1.26. do SIWZ), użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 9. Warunki równoważności rozwiązań: 9.1. Nie mniejszy zakres zastosowań, 9.2. Nie mniejsza funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez rozwiązanie, 9.3. Sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym, 9.4. Nie gorszy poziom wsparcia technicznego oferowanego przez producenta rozwiązania równoważnego, 9.5. Nie gorsze parametry techniczne dotyczących trwałości, wydajności, bezpieczeństwa eksploatacji. 10. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przez Wykonawcę sprzęt może mieć lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe od określonych w SIWZ i załącznikach. 11. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 9 pkt. 1 ustawy w przypadku zamówienia na dostawy lub usługi, Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu lub usługi, w szczególności: wymaga, adekwatnie, do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Sukcesywny zakup odczynników na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 497.64 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BIOMAXIMA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Vetterów 5
Kod pocztowy: 20-277
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 447.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 447.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 447.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Sukcesywny zakup odczynników na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3207.10 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BIOMAXIMA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Vetterów 5
Kod pocztowy: 20-277
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2386.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2386.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2386.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Sukcesywny zakup odczynników na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5426.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Farmator Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Olsztyńska 20
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4450.68

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4450.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4450.68
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Sukcesywny zakup odczynników na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 ustawy, w związku z art. 93 ust. 3 ustawy, Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie, dla części zamówienia nr 8 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: w postępowaniu dla części zamówienia nr 8 nie złożono żadnej oferty
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Sukcesywny zakup odczynników na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 ustawy, w związku z art. 93 ust. 3 ustawy, Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie, dla części zamówienia nr 10 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: w postępowaniu dla części zamówienia nr 10 nie złożono żadnej oferty.
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 ustawy, w związku z art. 93 ust. 3 ustawy, Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie, dla części zamówienia nr 14 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: w postępowaniu dla części zamówienia nr 14 nie złożono żadnej oferty.
CZĘŚĆ NR: 18
NAZWA: Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3168.62 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ELEKTRO MED Grzegorz Pałkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zabierzowska 11
Kod pocztowy: 32-005
Miejscowość: Niepołomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1296.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1296.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1574.15
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 22
NAZWA: Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 ustawy, w związku z art. 93 ust. 3 ustawy, Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie, dla części zamówienia nr 22 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: w postępowaniu dla części zamówienia nr 22 nie złożono żadnej oferty.
CZĘŚĆ NR: 24
NAZWA: Sukcesywny zakup jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 ustawy, w związku z art. 93 ust. 3 ustawy, Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie, dla części zamówienia nr 24 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: w postępowaniu dla części zamówienia nr 24 nie złożono żadnej oferty.
CZĘŚĆ NR: 26
NAZWA: Sukcesywny zakup jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Wydziału Lekarskiego UO

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 ustawy, w związku z art. 93 ust. 3 ustawy, Zamawiający zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie, dla części zamówienia nr 26 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: w postępowaniu dla części zamówienia nr 26 nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.