eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa tablic rejestracyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21

Ogłoszenie nr 510550706-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu:

Dostawa tablic rejestracyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 616023-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 72181652031130, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: (033) 8449600
faks: (033) 8449619
e-mail: szp@powiat.oswiecim.pl
www: www.powiat.oswiecim.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SZP.272.27.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w
Oświęcimiu, ul. St. Wyspiańskiego 10 i delegatury mającej siedzibę w Urzędzie Gminy Kęty, ul. Rynek 7. 2.
Dostarczone tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wymogami: • określonymi w rozdziale 6 i
załączniku numer 13 rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie
rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz rozporządzeniem Ministra
Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu
dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych; • określonymi w rozdziale 4 i załączniku numer 9
rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów,
stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów oraz rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic
rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych. 3.
Zamówienie obejmuje produkcję i dostawę tablic rejestracyjnych w planowanych rodzajach i ilościach.
ZWYCZAJNE: 1) samochodowe 22 400;2) motocyklowe 900; 3) motorowerowe 550; TYMCZASOWE: 1)
samochodowe 60; 2) motocyklowe 30; 3) motorowerowe 20; INDYWIDUALNE: 1) samochodowe 50; 2)
motocyklowe 30; ZABYTKOWE: 1) samochodowe 40; 2) motocyklowe 10 PROFESJONALNE: 1)
samochodowe 10; 2) motocyklowe 5; 3) motorowerowe 5; WTÓRNIKI TABLIC: 1) samochodowe 200; 2)
motocyklowe 50; 3) motorowerowe 10; Łączna ilość (w szt.) 24 370 4. Wskazane powyżej ilości tablic obejmują
tablice jednorzędowe i dwurzędowe oraz zmniejszone i przeznaczone dla pojazdów elektrycznych i zasilanych
wodorem. 5. Ostateczna wielkość zamówienia poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych określonych w
punkcie 3 może być mniejsza niż podane wyżej wielkości planowane. Zostanie ona określona w kolejnych
jednostkowych zleceniach Zamawiającego, odpowiadających jego bieżącym potrzebom. Zamówienia na
poszczególne rodzaje tablic mogą również przekroczyć określone wyżej wielkości planowane, kosztem
zmniejszenia planowanych ilości innych rodzajów tablic. Łączna wartość należności Wykonawcy, nie może jednak
przekroczyć wartości umowy (brutto), określonej na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty, obliczonej na
podstawie podanych przez Zamawiającego planowanych ilości poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych. 6.
Zapotrzebowania na tablice rejestracyjne wysyłane będą drogą elektroniczną na adres e–mail lub numer faxu
podany przez Wykonawcę. Zapotrzebowania mogą być także przesyłane za pośrednictwem programu
komputerowego udostępnionego Zamawiającemu nieodpłatnie przez Wykonawcę. 7. Wykonawca jest
zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia dostawy przedmiotu zamówienia z miejsca załadunku do miejsca
przeznaczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 44.42.34.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 255095.68 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: UNAR Spółka z o.o.
Email wykonawcy: unar@unar.pl
Adres pocztowy: ul. Karola Łowińskiego 9
Kod pocztowy: 31-752
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 294118.30

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 294118.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 351404.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.