eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › "Termomodernizacja budynku o nr inw. 165/17"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21

Ogłoszenie nr 510550356-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Nadleśnictwo Leżajsk:

"Termomodernizacja budynku o nr inw. 165/17"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 759633-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Leżajsk, krajowy numer identyfikacyjny 69002699900000, ul. Tomasza Michałka 48, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 172 428 894
faks: 172 426 145
e-mail: Lezajsk@krosno.lasy.gov.pl
www: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lezajsk/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Termomodernizacja budynku o nr inw. 165/17"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.1.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji budynku o nr inw. 165/17.
Przedmiot
zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wszystkimi niezbędnymi
uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego oraz wystąpienie z wnioskiem o pozwolenie na budowę bądź zgłoszeniem robót - a w przypadku gdy roboty budowlane nie będą wymagały pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia robót Wykonawca winien jest przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o braku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót z właściwego miejscowo urzędu, tj.:
Starostwa Powiatowego w Leżajsku, uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie - jeżeli taka
będzie wymagana lub zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych właściwy miejscowo organ PINB - jeżeli będzie wymagane,
b) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację,
c) Uprzątnięcie terenu po realizacji zadania,
d) Zapewnienie gwarancji na wykonane prace.
Wymagania dotyczące dokumentacji projektowej Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej i zapoznać się wnikliwie ze stanem istniejącego budynku w stopniu pozwalającym na rzetelne sporządzenie oferty. Koncepcję projektową
należy przedłożyć Inwestorowi do akceptacji w terminie 30 dni od daty podpisania umowy przez Strony.
Na dokumentację projektową będą się składać: - projekt budowlano-wykonawczy (4 egzemplarze w wersji papierowej), - trzy egzemplarze projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego - jeżeli będą wymagane, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - kosztorys inwestorski, - sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu przed oddaniem
budynku do użytkowania, Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania projektu budowlanego i materiałów wykorzystanych do termomodernizacji budynków w taki sposób aby po zakończeniu inwestycji
osiągnąć minimalną oszczędność energii w przeliczeniu na energię końcową - nie mniejszą niż 25%.
3.2. Ogólne dane techniczne obiektu: Konstrukcja/technologia budynku - tradycyjna Kubatura budynku 452.53 m3 Kubatura ogrzewania 245.70 m3 Powierzchnia użytkowa budynku 94.09 m2 Powierzchnia zabudowy budynku 132.00 m2 Ocenę stanu technicznego budynku w zakresie istotnym dla wskazania właściwych usprawnień i przedsięwzięć termomodernizacyjnych szczegółowo opisano w pkt. 3.3 siwz. Karta audytu
energetycznego budynku szczegółowo opisano w pkt. 3.4. siwz. W ramach robót budowlanych związanych z
termomodernizacją planuje się: - modernizację źródła ciepła dla potrzeb ogrzewania budynku i podgrzewania ciepłej wody użytkowej, - wymianę stolarki - okien, - docieplenie przegród zewnętrznych, - docieplenie stropu, - montaż kolektorów słonecznych, - montaż zaworów termostatycznych, - wymianę opraw na energooszczędne oprawy LED W ramach robót budowlanych planuje się: - izolację połaci dachowej wełną
mineralną, - wymianę instalacji odgromowej, - malowanie blachy dachowej, - wymianę rynien i rur spustowych, - wymianę parapetów zewnętrznych, - wymianę rozdzielnicy elektrycznej (siła + 230V) wraz ze skrzynką elektryczną IP65 3.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §
1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962) - w szczególności: 1) Operatorzy (kierowcy) sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia prac objętych zamówieniem oraz pracowników zatrudnionych bezpośrednio przy wykonywaniu prac fizycznych/budowlanych (np. zagospodarowanie terenu, prace przy robotach ziemnych). 2) W trakcie
realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2.1) i 6.2.3.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w
zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób
wykonujących wskazane w punkcie 3.2.1 i 6.2.3.3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie
wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia
w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i
zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych. 3) SANKCJA GROŻĄCA ZA NIESPEŁNIENIE WYMOGU
ZATRUDNIENIA Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2.1 i 6.2.3.3 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w
istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2.1 i 6.2.3.3 czynności. W przypadku
uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4) Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a Ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §
1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn . zm.). 5) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r.,
poz. 1502 z późn. zm.), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz
z 2017 r. poz. 60 i 962. 6) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności wymienione w punkcie 3.2.1. i 6.2.3.3 Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę
danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i
Nazwisko pracownika nie podlega animizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3.6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm
podwykonawców w treści składanej oferty. Jeżeli Wykonawca nie wskaże takowych części, będzie to oznaczało, że zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Na podstawie art. 36 b ust. 1a Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, (o ile są już znane), podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie
realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. (art. 36 b Ustawy). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że
proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie i zgodnie z zasadami wskazanymi w siwz i zapisami ustawy pzp. 3.7. Unormowania, których zobowiązany będzie w szczególności
przestrzegać Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia 1) Przepisy prawne i normy związane z wykonaniem zamierzenia budowlanego: - Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), - Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 717), - Ustawa z dnia 04.02.1994 r. - Prawo
geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2016 r. poz. 1131 z późniejszymi zmianami), - Ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm.), - Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 2249 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra
Infrastruktury z dnia 21 kwietnia 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2011 nr 99 poz. 573) -rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki
Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2003 r., Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.), - Normy Polskie i ISO i normy związane oraz inne obowiązujące PN (EN-PN) lub odpowiednie normy UE w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.
2) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, oprócz przepisów prawa obowiązujących na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca będzie obowiązany do stosowania i przestrzegania obowiązków i zasad wynikających z niżej wymienionych dokumentów: - Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej PEFC Dokumenty wskazane w pkt. 3.4.1 - 3.4.2 powyżej są dostępne na stronie internetowej pod adresem: http://isap.sejm.gov.pl/, https://www.pefc.pl/images/PEFC_PL_1003v.2-
pol_final.pdf https://www.pefc.pl/images/PEFC_ST_2002-PL-drugie_wydanie.pdf
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lezajsk/zamowienia_publiczne 3.8. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia stosując: - wymagania ustawy Prawo budowlane i innych ustaw, rozporządzeń polskich i rozporządzeń unijnych, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do
przyjęcia odpowiedzialności od następstw za wyniki działalności w zakresie: - organizacji robót, -
zabezpieczenia osób trzecich, - ochrony środowiska, - warunków bhp, - zabezpieczenie terenu robót, - zabezpieczeniem ciągów komunikacyjnych przyległych do terenu robót od następstw prowadzonych robót, a) W przypadku, gdy w jednym miejscu będą wykonywali usługi pracownicy Wykonawcy i Podwykonawcy
pracodawcy ci zobowiązani są do wyznaczenia koordynatora wykonania usług w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Jeżeli wystąpią zagrożenia zawarte w załączniku - „Informacja o zagrożeniach” stanowiącym
załącznik do umowy, Wykonawca zapozna swoich pracowników i podwykonawców z informacjami dotyczącymi zagrożeń zawartymi w tym załączniku. 3) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów wykonawcy. Wyroby budowlane stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania polskich przepisów prawa, a wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają odpowiednie
parametry. 4) Zamawiający przewiduje bieżące kontrole wykonywania robót. W celu zapewnienia współpracy z wykonawcą i prowadzenia kontroli wykonanych robót, zamawiający powierzy obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane. 5) Kontroli w szczególności będą podlegały: - stosowane wyroby budowlane w odniesieniu do dokumentów
potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z danymi zawartymi w projekcie - jeżeli był wymagany, - wyroby budowlane lub elementy wytworzone na budowie, - jakość i dokładność wykonania prac, - prawidłowość funkcjonowania zamontowanych urządzeń i wyposażenia, - sposób wykonania przedmiotu umowy w aspekcie zgodności wykonania z dokumentacją projektową i umową.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania i utrzymania w stanie nadającym się do użytku oraz
likwidacji wszystkich robót tymczasowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonanie robót tymczasowych zamawiający nie będzie opłacał odrębnie. Zamawiający ustala następujące rodzaje odbiorów: - odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu (w trakcie wykonywania robót) – jeżeli takowe
będą występowały, - odbiór częściowy (w trakcie kolejnych etapów prac, po zgłoszeniu do odbioru przez Wykonawcę), - odbiór końcowy (przekazanie zamawiającemu gotowego obiektu). 6) Wykonawca będzie
zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po realizacji przedmiotu zamówienia oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, pustych opakowań, zużytych elementów maszyn, itp.). 7) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn i urządzeń pracujących na powierzchni placu budowy w odpowiednie zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) do pochłaniania rozlanego paliwa lub oleju oraz
innych płynów technologicznych używanych w maszynach, ciągnikach i innych urządzeniach pracujących na
terenie placu budowy oraz użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) – w celu zapobieżenia skażeniu środowiska. 3.9. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej
ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie i zgodnie z zasadami wskazanymi w siwz i zapisami ustawy pzp. 3.10. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualne podane w
SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 29 oraz art. 7 ustawy PZP, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymagań minimalnych parametrów
użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy PZP, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych
materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W powyższym zakresie Wykonawca okaże na każde
żądanie Zamawiającego stosowny dokument wystawiony przez producenta. 3.11. Zamawiający nie
przewiduje możliwości zapłaty Wykonawcy należnego wynagrodzenia w częściach. 3.12. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 71320000-7 Usługi
inżynieryjne w zakresie projektowania 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i
kontrolne 45000000-7 Roboty budowlane 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45261215-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45321000-3 Izolacja cieplna

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie pn.: „Termomodernizacja budynku o nr inw. 165/17” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), który brzmi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
„…4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,…”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.