To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
Dostawa aparatów fotograficznych z akcesoriami
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 614667-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 032 359 13 34
e-mail: dzp@us.edu.pl
www: http://us.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa aparatów fotograficznych z akcesoriami
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.381.136.2020.DW
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia była dostawa aparatów fotograficznych z akcesoriami, w tym: aparatów
systemowych, bezlusterkowych, pełnoklatkowych z obiektywem 24-105 mm – 3 kpl. oraz akcesoriów –
obiektyw szerokokątny, teleobiektyw – 2 szt., statyw – 3 szt., zwanych dalej urządzeniem. Oferowane
urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starsze niż
2019), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2)
Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń wraz z ich dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i
wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić
bezpłatny serwis gwarancyjny. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 2 do
SIWZ. 4) Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych. 5) Zamawiający nie
dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych. 6) Zamawiający nie przewidywał udzielenia
zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 7) Termin realizacji zamówienia: do 28.12.2020r. 8)Adres dostawy: Dział Logistyki Uniwersytetu Śląskiego, ul.
Bankowa 12, 40-007 Katowice, 9) Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 miesięcy. (Termin
gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, oceniane na podstawie długości oferowanego terminu
gwarancji). 10) Warunki płatności (termin płatności): do 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego
prawidłowo sporządzonej faktury. 11) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki
płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 12) Zamawiający nie przewidywał
wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 13) Podwykonawcy: W przypadku, gdy
Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający
żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców (zgodnie z treścią ust. 7 formularza oferty –
załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą
zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie
samodzielnie. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac
związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 38.65.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 64285.08 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MAXIMI Mariusz Frąckiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gajowa 32
Kod pocztowy: 44-290
Miejscowość: Jejkowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 68100.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 87801.09
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa aparatu RTG do radiografii klasycznej z systemem cyfrowym dwudetektorowym i systemem kontroli dawki oraz adaptacja pomieszczeń pracowni RTG
- Wykonanie prac budowlano instalacyjnych w klatce schodowej Budynku A - GIG PIB Katowice.
- Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki
- Wykonanie prac naprawczych w budynku X Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Karola Miarki 6 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie prac naprawczych w liceach ogólnokształcących"
- Remont mieszkań IV/2024
- Rozbudowa monitoringu miejskiego. Zamówienie udzielane w czterech częściach.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.