eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zakup i wymiana kotła grzewczego na ekogroszek  wraz z wykonaniem towarzyszących robót budowlanych i instalacyjnych w kotłowni budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 55

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-18

Ogłoszenie nr 510548876-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Zespół Szkół Ogólnokształcących I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego:

Zakup i wymiana kotła grzewczego na ekogroszek  wraz z wykonaniem towarzyszących robót budowlanych i instalacyjnych w kotłowni budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 55

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 603561-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ogólnokształcących I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego, krajowy numer identyfikacyjny 81549800000000, ul. Wojska Polskiego 55, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 67 229 27
faks: 32 67 229 27
e-mail: sekretariat@zeromski.zawiercie.powiat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i wymiana kotła grzewczego na ekogroszek  wraz z wykonaniem towarzyszących robót budowlanych i instalacyjnych w kotłowni budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 55

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZ.261-0033/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wymiana  kotła grzewczego na ekogroszek  wraz z wykonaniem towarzyszących robót budowlanych i instalacyjnych w kotłowni budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 55 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zamówienie mieszane to jest dostawę i roboty budowlane: a) zakup, i wymianę kotła grzewczego, zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem i STWiORB; b) wykonanie towarzyszących robót budowlanych, opisanych w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz w STWiORB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac i obowiązków Wykonawcy określają: a) Dokumentacja projektowa - Opis kotłowni i 5 rysunków; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; c) Przedmiar robót; d) Projekt umowy- Załącznik nr 4 do SIWZ; w/w dokumenty są opisanymi z nazwy załącznikami do SIWZ. 3. Sposób realizacji robót budowlanych: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ, dokumentacją projektową, przedmiarem robót , STWiORB, złożoną ofertą oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i należytą starannością oraz obowiązującymi standardami, etyką zawodową i przepisami prawa oraz postanowieniami przyszłej umowy. 2) Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie. 3) Do obowiązków Wykonawcy należy: a) urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia, b) wykonania robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, c) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, d) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, e) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, f) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, g) zapewnienia uprawnionego nadzoru a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, h) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, i) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego, j) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia), k) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, l) Wykonawca zapewni w okresie obowiązywania niniejszej umowy pełna ochronę danych osobowych oraz zgodność ze wszystkimi oraz przyszłymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, m) Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia danych osobowy, jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność, n) Wykonanie wszystkich innych czynności określonych w SIWZ i projekcie. 4. Ubezpieczenie. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego) musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) za wyrządzone szkody materialne (mienie osób trzecich i mienie powierzone) powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy wyrażoną w PLN lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Rozwiązania równoważne: 1) jeżeli w treści SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarze robót, został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, źródło pochodzenia lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych takich samych bądź lepszych niż wskazane w dokumentacji projektowej. 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy zharmonizowane przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów, znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 4) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymogom STWiORB i SIWZ.. 5) kocioł grzewczy, dostarczony i zainstalowany przez Wykonawcą w ramach przedmiotowego zamówienia musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących przepisów prawa oraz wymagania określone w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i STWiORB. 6. Zatrudnienie na umowę o pracę 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy. W związku z powyższym Zamawiający wymaga aby Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (osoby pracujące na stanowiskach robotniczych, pod kierownictwem Kierownika budowy lub Kierowników robót) tj. prac objętych przedmiotem zamówienia, wymienionych w przedmiarach robót. 2) Wymóg nie dotyczy miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 3) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników, o których mowa w punkcie 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 3 ust. 4,5 i 6 Projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Zastosowanie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia przepisy art. 29 ust 5 ustawy Pzp. nie mają zastosowania. 8. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca winien określić w Formularzu ofertowym okres gwarancji, który stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert (należy podać pełną liczbę miesięcy w zakresie: od 36 miesięcy do 60 miesięcy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 161124.88 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: IP Proinstal Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Szczęście Ludwika 1
Kod pocztowy: 41-807
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 173430.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 173430.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 173430.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.