eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › STANDARDOWE USŁUGI DRUKARSKIE I POLIGRAFICZNE DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.



Ogłoszenie z dnia 2020-12-18

Ogłoszenie nr 510548760-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie:

STANDARDOWE USŁUGI DRUKARSKIE I POLIGRAFICZNE DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 27807200000000, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 226 287 071
faks: 226 217 233
e-mail: Piotr.iwanowski@teatrroma.pl
www: https://www.teatrroma.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
STANDARDOWE USŁUGI DRUKARSKIE I POLIGRAFICZNE DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 6/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie standardowych usług drukarskich
i poligraficznych. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do druku, przygotowalni, składu, introligatorni, konfekcjonowania materiałów poligraficznych dla wszelkich działań Teatru Muzycznego ROMA od podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.

1. PLAKATY KOLOROWE v. 1
Jednorazowy nakład – 100 szt. razem - 3 000
2. PLAKATY KOLOROWE v. 2
Jednorazowy nakład – 100 szt. razem - 3 000
3. PLAKATY KOLOROWE v. 3
Jednorazowy nakład – 100 szt. razem - 9 000
4. ULOTKA FORMATU DL
Jednorazowy nakład – 5 000 szt. razem - 250 000
5. ULOTKA FORMATU 2 x DL
Jednorazowy nakład – 2 000 szt. razem - 90 000
6. ULOTKA FORMATU 3 x DL
Jednorazowy nakład – 1 000 szt. razem - 40 000
7. PROGRAMY TEATRALNY – V. 1
Jednorazowy nakład 500 szt. razem - 5 000
8. PROGRAM TEATRALNY – V. 2
Jednorazowy nakład- 5 000 szt. razem - 20 000
9. PROGRAM TEATRALNY – V. 2a
Jednorazowy nakład- 10 000 szt. razem - 10 000
10. WKŁADKI PROGRAM
Jednorazowy nakład – 5 000 szt. razem - 30 000
11. ZAPROSZENIA TEATRALNE v. 1
Jednorazowy nakład – 650 szt. razem - 5 200
12. ZAPROSZENIA TEATRALNE v. 2
Jednorazowy nakład – 150 szt. razem - 3 600
13. BANKIETÓWKI
Jednorazowy nakład - 100 szt. razem - 300
14. TECZKI KONFERENCYJNE
Jednorazowy nakład - 500 szt. razem - 2 000
15. KOPERTY BILETOWE
Jednorazowy nakład – 5000 szt. razem - 20 000
16. WIZYTÓWKI
Jednorazowy nakład - 100 szt. razem - 6 000
17. KOPERTY DL
Jednorazowy nakład – 10.000 szt. razem - 30 000
18. KOPERTY A4
Jednorazowy nakład – 10.000 szt. razem - 30 000
19. Karty musicalowe
Jednorazowy nakład – 2.000 szt. razem - 4 000

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie składa się z 2 części:
1. Plakaty kolorowe typu Bluebeck
2. Standardowe usługi drukarskie i poligraficzne.

Cześć 1 zamówienia „Plakaty kolorowe typu blueback” została wyłączona ze stosowania ustawy PZP – art. 6a w zw. z art. 4 pkt. 8 PZP. Szacunkowa wartość całego zamówienia wynosi 300 321,00 zł, a możliwa do wyłączenia część 1 850,00 zł co stanowi niecały 1% wartości całości zamówienia. Zgodnie z art. 6a usługi do równowartości 80 000 euro, które stanowią nie więcej niż 20% wartości zamówienia mogą zostać zrealizowane w trybie właściwym dla tej części tj. poniżej progu stosowania PZP (równowartość 30 000 euro). Wartość zadania 1 w euro – 433,33.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 298471.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AProject Sp. z o.o., ,
Email wykonawcy: kontakt@behoney.pl
Adres pocztowy: ul. Długa 29/226
Kod pocztowy: 00-238
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 346527.90

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 346527.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 379221.30
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 15%
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 70 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamówienie zostało udzielone w trybie zapytania o cenę - zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ww. przepis ustawy PZP stanowi, iż Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy tj. 214 000 euro. Wykonanie standardowych druków (plakaty, zaproszenia, repertuary, teczki, programy) oraz usług poligraficznych jest usługą powszechnie dostępną o określonym standardzie. Znalezienie potencjalnego wykonawcy nie stanowi trudności. Na terenie kraju tożsamą działalność prowadzi kilkadziesiąt tysięcy podmiotów gospodarczych. Działalność gospodarcza polegająca na świadczeniu usług poligraficznych i drukarskich nie jest ograniczona poprzez obowiązek uzyskania przez wykonawców pozwoleń lub koncesji. Zamówienie tego typu usług (druk - 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane) nie powoduje trudności w znalezieniu wykonawcy. Przedmiotowe usługi świadczą drukarnie, zakłady poligraficzne oraz agencje reklamy. Wnioskodawczynie opisały przedmiot zamówienia jako standardowe usługi drukarskie/poligraficzne o określonej specyfikacji i jakości - potwierdza to przedłożona specyfikacja techniczna. Została zatem pełniona przesłanka dopuszczająca zastosowanie trybu zapytania o cenę. Potwierdza to opinia Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych zamieszczona na stronie http://www.uzp.gov.pl/cmsws/page/?D;1166;nabywanie_uslug_w_trybie_zapytania_o_cene.html: Na rynku usług w trybie zapytania o cenę mogą być nabywane m.in. standardowe usługi poligraficzne, usługi utrzymania czystości czy usługi pralnicze. Wobec powyższych uwag, można stwierdzić, że przedmiotowa usługa spełnia cechy powszechnie dostępnej i posiadającej ustalony standard jakościowy i tym samym wypełnia dyspozycję art. 70 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.