eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieraków Ślaski › Sukcesywna dostawa produktów mącznych i strączkowych do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-18

Ogłoszenie nr 510548272-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Zakład Karny w Sierakowie Śląskim:

Sukcesywna dostawa produktów mącznych i strączkowych do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: BZP-612044-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny w Sierakowie Śląskim, krajowy numer identyfikacyjny 24344379350000, Ul. Cegielniana 13, 42-793 Sieraków Ślaski, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 343538505
faks: 343538505
e-mail: barbara.klim@sw.gov.pl
www: www.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - jednostka organizacyjna więziennictwa - zakład karny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa produktów mącznych i strączkowych do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DKW.2232.24.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część nr 1 – produkty mączne
1.1. ryż długoziarnisty, opakowanie 1 kg lub worki 25kg w ilości 3 240kg - dostawy sukcesywne po około 270kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy.
1.2. makaron nie gotowany: nitki, krajanka, łazankowy, świderki opakowania worki max. do 10kg. w ilości 4 500kg.- dostawy sukcesywne po około 375kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy.
1.3. mąka pszenna typ 500, opakowanie worki 25kg lub 1kg. w ilości 2 700kg - dostawy sukcesywne po około 225kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy.
1.4. mąka ziemniaczana, opakowanie worki 25kg lub 1kg. w ilości 360kg - dostawy sukcesywne po około 30kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy.
1.5. kasza jęczmienna średnia, opakowanie 1kg lub worki 25kg. w ilości 2 760kg – dostawy sukcesywne po około 230 kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy.
1.6. kasza manna, opakowanie 1kg lub worki 25kg. w ilości 360kg - dostawy sukcesywne po około 30kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości danego asortymentu z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie zostanie przekroczona.


Część nr 2 – produkty strączkowe

2.1. groch łuskany, połówki, zdrowy, czysty, bez zanieczyszczeń i szkodników, opakowanie worki od 1kg do 50kg. w ilości 1 800kg, dostawy sukcesywne po około 150kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy.
2.2. fasola biała, duża, cała, zdrowa, czysta, bez zanieczyszczeń i szkodników, opakowanie worki od 1kg do 50kg. w ilości 3 000kg, dostawy sukcesywne po około 250kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości danego asortymentu z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie zostanie przekroczona.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.85.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: produkty mączne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32631.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FH "JARO" Jarosław Lorke
Email wykonawcy: jaro.koscan@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Osiedlowa 39 Widziszewo
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: Kościan
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 25166.61

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25166.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28277.55
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: produkty strączkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19020.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FH "GRACJA" Jolanta Zdunek
Email wykonawcy: f.h.gracja@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 13
Kod pocztowy: 98-354
Miejscowość: Siemkowice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12568.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12568.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23530.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.