To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
"Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 593112-N-2020
Numer ogłoszenia: 540199889-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (032) 7763333
faks: (032) 7763344
e-mail: poczta@umtychy.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RZP.271.33.2020.JM
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych.
1. Zakres zamówienia obejmuje wyprodukowanie i dostarczenia Zamawiającemu nie więcej niż 90 000 sztuk tablic rejestracyjnych, partiami, według potrzeb i do siedziby Zamawiającego.
2. Tablice rejestracyjne powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.), stosownie do potrzeb zgłaszanych na bieżąco i bezpośrednio do Wykonawcy. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie według wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic.
3. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt: odbierać i dostarczać tablice rejestracyjne, dokonywać ich rozładunku i załadunku oraz utylizować przedmiotowe tablice zgodnie z protokołem przekazania przygotowanym przez Referat Rejestracji Pojazdów i Praw Jazdy i ich fizyczną kasację zgodnie z obowiązującą normą.
4. Tablice rejestracyjne wykonane na zlecenie Zamawiającego wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w terminie nie dłuższym niż do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Tablice rejestracyjne wykonane w trybie awaryjnym Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo okresowej kontroli tablic pod kątem ich zgodności z obowiązującą normą oraz wzorem.
6. Okres gwarancji na wykonane tablice wynosi nie mniej niż 5 lat.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 31.52.32.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 898373.98 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1107000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1328400.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Cienistej 27/14 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Modernizacja instalacji c.o. w Przedszkolu nr 11 przy ul. Bukowej 29 w Tychach w systemie projektuj-buduj
- Przebudowa dróg rowerowych - część III
- Dostawa używanego samochodu typu wywrotka
- Dostawa części do pomp
- Wykonanie robót budowlanych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Jedności 51 w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja działań informacyjno-promocyjnych dotyczących Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego 2021-2027
- Dostawa, montaż defibrylatorów dla wybranych placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów , realizowanych w ramach BO "Bijące serce Ursynowa - defibrylatory AED w placówkach dzielnicowych"
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.