eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-17

Ogłoszenie nr 510547481-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.
Zespół Żłobków m.st. Warszawy:

Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie w cz. 1,2,3 i 4 realizowane jest w ramach projektu „Żłobkowy start” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 599674-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Żłobków m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 01571911300000, Belgijska 4, 02-511 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 2775200; 222775296; 222775297
faks: 022 8450714
e-mail: zzl.zamowienia@um.warszawa.pl, rponiatowski@zlobki.waw.pl
www: www.zlobki.waw.pl

adres profilu nabywcy: www.zlobki.ww.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zlobki.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ-ZP.26.18.2020.MPO

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw oraz dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załącznikach do SIWZ (odrębne dokumenty): • Załącznik nr 3.1 – kalkulacja cenowa + OPZ dla części nr 1 • Załącznik nr 3.2 – kalkulacja cenowa + OPZ dla części nr 2 • Załącznik nr 3.3 – kalkulacja cenowa + OPZ dla części nr 3 • Załącznik nr 3.4 – kalkulacja cenowa • Załącznik nr 3.5 – kalkulacja cenowa + OPZ dla części nr 5 • Załącznik nr 3.6 – kalkulacja cenowa + OPZ dla części nr 6 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy (na każdą z części zamówienia). Okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 20 października 2016 r. w sprawie wymagań dla zabawek (Dz. U. z 2019 r. poz. 1816) (dotyczy części nr 3 i 6). 3.5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w cz. nr 5 posiadał certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych przez Wykonawcę urządzeń z aktualną normą PN-EN 1176 a przypadku nieposiadania Certyfikatów na normę aktualną zgodność ze starszą wersją normy, pod warunkiem przedstawienia dodatkowo Deklaracji Zgodności poświadczającej zgodność z aktualną normą PN-EN 1176. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 1) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie / artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji w Kalkulacji cenowej, oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być wyposażenie odpowiadające pod względem parametrów, funkcji i jakości wyposażeniu wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do producentów oferowanego wyposażenia przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku wyposażenia, co do którego pojawią się wątpliwości jego równoważności w stosunku do wyposażenia sprecyzowanego (opisanego) przez Zamawiającego. 3) Wyposażenie / artykuł równoważny musi spełniać warunek co do wskazanych w opisie (Kalkulacji cenowej) parametrów (kolorystyka, w tym rodzaj materiału, z którego zrobiony jest artykuł, dł., wys., szer., gł., poj.). Zamawiający wymaga dostawy wyposażenia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Zamawiający wymaga, aby oferowane wyposażenie było dostosowane (odpowiednie) do wieku dzieci, tj. 0-4 lata, za nieodpowiednie Zamawiający uzna w szczególności artykuły lub ich części, jeżeli: będą posiadać wymiary umożliwiające ich połknięcie lub wprowadzenie do jakiegokolwiek otworu w ciele małych dzieci lub mogą zawierać (wykonane są z) niebezpieczne substancje i preparaty chemiczne w ilościach, które mogą być szkodliwe dla zdrowia małych dzieci. Zamawiający dopuszcza w częściach: 1, 2, 3, 5, 6 tolerancję w zakresie wymiarów +/- 20% w stosunku do podanych w OPZ (za wyjątkiem parametrów określonych jako „minimalne” („min.”) i/lub „maksymalne” („max”) oraz parametrów określonych w przedziale – w takich przypadkach obowiązują minimalne i/lub maksymalne parametry lub przedział określony w OPZ). 5) W części nr 4 Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie parametrów wskazanych w OPZ: +/- 15% (za wyjątkiem parametrów określonych jako „minimalne” („min.”) oraz parametrów określonych w przedziale oraz za wyjątkiem parametrów wskazanych z innym niż powyższym procentowym zakresem równoważności – w takich przypadkach obowiązują minimalne parametry lub przedział określony w OPZ). Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia z innego materiału w stosunku do wskazanego w OPZ. 6) Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej artykułu oferowanego przez Wykonawcę - w kalkulacji cenowej należy podać dane identyfikacyjne oferowanego artykułu – jeżeli oznaczeniem pozwalającym na bezpośrednią identyfikację artykułu jest nazwa własna/marka – należy wpisać nazwę własną/markę, jeżeli numer katalogowy – należy wpisać numer katalogowy, jeżeli nazwa producenta lub importera – nazwę producenta lub importera, a jeżeli identyfikacja artykułu możliwa jest wyłącznie poprzez podanie zarówno nazwy producenta/importera, jak i nazwy własnej/marki oraz numeru katalogowego – należy podać te wszystkie dane. Zamawiający wskazuje, iż zamówienie w cz. nr 1 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego do żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza 6 realizowane jest w ramach projektu „Żłobkowy start” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020. Zamawiający wskazuje, iż zamówienie w cz. nr 2 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego pomieszczeń administracyjnych i gospodarczych realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i modernizacja Żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza 6 realizowanego przez Zespół Żłobków m. st. Warszawy oraz w ramach projektu: „Żłobkowy start” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020. Zamawiający wskazuje, iż zamówienie w cz. nr 3 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego do Żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza 6 realizowane jest w ramach projektu „Żłobkowy start” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020. Zamawiający wskazuje, iż zamówienie w cz. nr 4 - Dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego do Żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza 6 realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i modernizacja Żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza 6 realizowanego przez Zespół Żłobków m. st. Warszawy oraz w ramach projektu: „Żłobkowy start” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego do żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza w ramach projektu „Żłobkowy start” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP.
Zamawiający zgodnie z pkt 9.3.5 SIWZ wymagał spełniania przez oferowane dostawy warunków określonych przez Zamawiającego i żądał przedstawienia:
opisy, fotografie lub inne podobne materiały (np. karty katalogowe) z dokumentu
ma wynikać wprost spełnienie przez oferowane wyposażenie / artykuł wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie pozycji zamawianego wyposażenia / artykułu: tj. informacje dot. rozmiarów, kolorystyki, rodzaju materiału, z którego artykuł jest wykonany oraz inne cechy/właściwości artykułu określone w opisie przedmiotu zamówienia, jak również nazwa producenta lub nr katalogowy:
- dla poz. 3, 4, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 3, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 kalkulacji cenowej zał. 3.1 do SIWZ – część nr 1 zamówienia,
aktualny certyfikat lub atest zgodności z wymaganiami określonymi w polskich normach dot. wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań – do zaoferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu w: poz. 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, kalkulacji cenowej zał 3.1 do SIWZ – część nr 1 zamówienia,
aktualny certyfikat lub atest zgodności z wymaganiami określonymi w polskich normach dot. wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań – Zamawiający wymaga przedstawienia certyfikatu / atestu na folię zabezpieczającą lustro przed stłuczeniem - do zaoferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu w: poz. 3 kalkulacji cenowej zał 3.1 do SIWZ – część nr 1 zamówienia,
W dniu 10.11.2020 r.
Zamawiający wezwał Wykonawcę w trybie art. 26 ust 2 PZP do złożenia w/w dokumentów. Dokumenty złożone przez Wykonawcę w terminie, były niezgodne z SIWZ dlatego Zamawiający w dniu 24.11.2020 wezwał w trybie art. 26 ust 3 PZP do złożenia prawidłowych dokumentów:
Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie przedstawił karty katalogowe
do wszystkich zaoferowanych artykułów w części nr 1 i 3 zamówienia. Z treści przedstawionych dokumentów wynikało, iż oferowane artykuły nie spełniają wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Z dokumentów wynikało, że Wykonawca zaoferował wyposażenie, które nie mieści się w zakresie równoważności co do wymiarów (+/- 20%):

dla części nr 1
poz. 19 – Zgodnie z OPZ wymagane było krzesło drewniane wykonane z litego buku w kolorze białym, siedzisko tapicerowane, miękkie w kolorze szarym o wymiarach: szerokość: ok. 42 cm, głębokość: ok. 53 cm, wysokość: ok. 95 cm, szerokość siedziska: ok. 42 cm, głębokość siedziska: ok. 40 cm, wysokość siedziska: ok. 46 cm lub produkt równoważny o wskazanych parametrach. Zaproponowana głębokość całkowita nie mieści się w zakresie równoważności (+/-20% w stosunku do OPZ).
poz. 25 – Zgodnie z OPZ wymagana była półka na kubeczki wykonana z drewna, kolor buk o wym. długość 75 cm, wysokość listwy drewnianej 10 cm, głębokość półki 20 cm.
Na drewnianej listwie u góry poziomo przyczepiona półka. U dołu listwy przymocowanych 5 podwójnych haczyków, lub produkt równoważny o wskazanych parametrach. Zaproponowana wysokości listwy drewnianej 25 cm nie mieści się w zakresie równoważności (+/-20% w stosunku do OPZ).
Poz. 30 – Zgodnie z OPZ wymagany był zestaw do utrzymania czystości składający się
z następujących elementów: wiadra, o poj. ok.10 l, kolor szary, owalne z metalową rączka pośrodku której umieszczona jest plastikowa nakładka. W wiadrze zaprojektowana jest wyciskarka ( koszyczek do wyciskania mopa, kija teleskopowego który można dopasować
do wzrostu, dł. 80 - 140 cm, mopa płaskiego wykonanego z mikroaktywnych włókien w kolorze biało - szarym, przylega do podłogi całą powierzchnią, wym. dł. ok. 36 cm, szer. ok. 14 cm
lub produkt równoważny o wskazanych parametrach. Zaproponowany produkt jest niezgodny pod względem szerokości (OPZ – 14 cm, karta 10 cm) - wymiar nie mieści się w tolerancji -/+20%).
poz. 41 – Zgodnie z OPZ wymagany był kosz plastikowy okrągły z ruchomą pokrywą o poj. ok. 5 l i śr. ok. 20 cm, lub produkt równoważny o wskazanych parametrach. Zaproponowany kosz o poj. 10 l nie mieści się w zakresie równoważności (+/- 20% w stosunku do OPZ).
Uwzględniając powyższe oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie
art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP z uwagi na to że Wykonawca zaoferował przedmiot zamówienia nie spełniający wymagań: w części nr 1 w poz. 19, 25, 30, 41



CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego pomieszczeń administracyjnych i gospodarczych w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i modernizacja Żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza 6

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) który stanowi iż „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty” informuje, iż unieważnił przedmiotowe postępowanie w cz. 2.

Do upływu terminu składania ofert w cz. 2 została złożona 1 oferta na kwotę:
24 095,70 zł
Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia przeznaczył kwotę: 18 279,04 zł. Biorąc pod uwagę zaproponowaną przez Wykonawcę cenę, Zamawiający uznał, iż nie ma możliwości zwiększenia kwoty jaką przeznaczył na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa wyposażenia dydaktycznego do Żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza 6 ramach projektu „Żłobkowy start” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zespół Żłobków m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Belgijskiej 4 działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.), zwaną dalej w treści pisma ustawą lub PZP, który stanowi, iż ,,Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o (…) 3) wykonawcach których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty, a w przypadkach, o których mowa w art. 89 ust. 1 pkt 8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów”
informuje, że:
1) na podstawie:
a) art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, zgodnie z którym „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3” odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę.
Zamawiający zgodnie z pkt 9.3.5 SIWZ wymagał spełniania przez oferowane dostawy warunków określonych przez Zamawiającego i żądał przedstawienia: opisy, fotografie lub inne podobne materiały (np. karty katalogowe) z dokumentu ma wynikać wprost spełnienie przez oferowane wyposażenie / artykuł wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie pozycji zamawianego wyposażenia / artykułu: tj. informacje dot. rozmiarów, kolorystyki, rodzaju materiału, z którego artykuł jest wykonany oraz inne cechy/właściwości artykułu określone w opisie przedmiotu zamówienia, jak również nazwa producenta lub nr katalogowy
dla wszystkich pozycji kalkulacji cenowej (zaoferowanych artykułów) w części nr 3.
W dniu 10.11.2020 r.
Zamawiający wezwał Wykonawcę w trybie art. 26 ust 2 PZP do złożenia w/w dokumentów. Dokumenty złożone przez Wykonawcę w terminie, były niezgodne z SIWZ dlatego Zamawiający w dniu 24.11.2020 wezwał Wykonawcę w trybie art. 26 ust 3 PZP do złożenia prawidłowych dokumentów:
Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie przedstawił karty katalogowe
do wszystkich zaoferowanych artykułów w części nr 3 zamówienia. Z treści przedstawionych dokumentów wynikało, iż oferowane artykuły nie spełniają wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Z dokumentów wynikało, że Wykonawca zaoferował wyposażenie, które nie mieści się w zakresie równoważności co do wymiarów (+/- 20%):
2. dla części nr 3
 poz. 39 – Zgodnie z OPZ wymagane były duże puzzle z dziurką z motywem dziecięcym
np. zwierzątka. Zestaw zawiera pow. 30 elementów. Lub produkt równoważny o wskazanych parametrach. Wykonawca zaoferował drewniane 3-warstwowe puzzle zawierające
12 elementów. Zaproponowane ilości nie mieszczą się w zakresie równoważności (+/-20%
w stosunku do OPZ).
poz. 92 – Zgodnie z OPZ wymagany był wielopoziomowy garaż z windą, w zestawie są piętra garażu, elementy dróg o długości 2 m, winda oraz inne elementy. Lub produkt równoważny
o wskazanych parametrach. Wykonawca nie określił jaka jest długość drogi.
poz.94 – Zgodnie z OPZ wymagany był zestaw dróg i szyn zawiera górski tunel, lądowisko
dla helikoptera, ukryte zjeżdżalnie, most, pojazdy, elementy drogi, elementy trakcji kolejowej oraz przejazdy kolejowe, wym. 71 x 21 x 42 cm. Lub produkt równoważny o wskazanych parametrach. Zaproponowany produkt nie mieści się w wymaganych przez Zamawiającego wymiarach w -/+ 20%.
poz.95 - Zgodnie z OPZ wymagany był zestaw kolorowych dróg i mostów zawierający zjazdy
i nogi umożliwiające zabawę na dwóch poziomach, pakowany w plastikowy pojemnik
z przykrywką. Długość toru 14 m. Lub produkt równoważny o wskazanych parametrach. Zaproponowany produkt nie jest produktem równoważnym do produktu wskazanego przez Zamawiającego.
poz. 120 – Zgodnie z OPZ wymagany był zestaw konstrukcyjny składa się z różnych kolorowych elementów z których można zbudować instrumenty takie jak saksofon, flet czy trąbka, 24 elementy. Lub produkt równoważny o wskazanych parametrach. Zaproponowany produkt nie jest produktem równoważnym do produktu wskazanego przez Zamawiającego.
poz. 134 – Zgodnie z OPZ wymagany był zestaw kart przedstawiających postaci z różnymi emocjami. Karty służą do ćwiczeń uświadamiających uczucia własne i innych osób, 10 kart o wym. 20 x 20 cm. Lub produkt równoważny o wskazanych parametrach. Zaproponowany produkt zawiera 22 karty nie mieszczą się w zakresie równoważności (+/- 20% w stosunku
do OPZ).
Uwzględniając powyższe:
oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie
art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP z uwagi na to że Wykonawca zaoferował przedmiot zamówienia nie spełniający wymagań: w części nr 3 w poz. 39, 92, 94, 95, 120, 134 wymagań określonych przez Zamawiającego.


CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego do Żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza6 w ramach zadania inwestycyjnego pt. Rozbudowa i modernizacja Żłobka nr 40 przy ul. Klemensiewicza 6 realizowanego przez Zespół Żłobków m. st. Warszawy oraz projektu: „Żłobkowy start” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) który stanowi iż „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty” informuje, iż unieważnił przedmiotowe postępowanie w cz. 4.

Do upływu terminu składania ofert w cz. 4 została złożona 1 oferta na kwotę
53 454,97 zł.
Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia przeznaczył kwotę: 49 597,81 zł. Biorąc pod uwagę zaproponowaną przez Wykonawcę cenę, Zamawiający uznał, iż nie ma możliwości zwiększenia kwoty jaką przeznaczył na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.




CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw do placówek Zespołu Żłobków m. st. Warszawy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 145490.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PRO-SYMPATYK Piotr Janelli
Email wykonawcy: biro@prosympatyk@pl
Adres pocztowy: ul. Bacciarellego 10B/10
Kod pocztowy: 51-649
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 178952.70

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 178952.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 178952.70
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Dostawa wyposażenia dydaktycznego do Żłobka nr 18, Żłobka nr 21 i Żłobka nr 36;

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zespół Żłobków m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Belgijskiej 4 działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) który stanowi iż „Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3” unieważnił przedmiotowe postępowanie w części nr 6 zamówienia:
„Dostawa wyposażenia dydaktycznego do Żłobka nr 18, Żłobka nr 21 i Żłobka nr 36.”

W części nr 6 postępowania nie złożono ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.