eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Budowa łącznika drogi gminnej w Babach ul. Wąska z drogą wojewódzką Nr 716, Przebudowa dróg na drogach Gminy Moszczenica - Kosów ul. Strażacka i Północna, Michałów ul. Słoneczna, Jarosty ul. Łąkowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16

Ogłoszenie nr 510546299-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
Gmina Moszczenica:

Budowa łącznika drogi gminnej w Babach ul. Wąska z drogą wojewódzką Nr 716, Przebudowa dróg na drogach Gminy Moszczenica - Kosów ul. Strażacka i Północna, Michałów ul. Słoneczna, Jarosty ul. Łąkowa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 601077-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Moszczenica, krajowy numer identyfikacyjny 59064794800000, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 446 169 570
faks: 446 169 625
e-mail: Tomasz.Mikulski@moszczenica.pl
www: www.moszczenica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa łącznika drogi gminnej w Babach ul. Wąska z drogą wojewódzką Nr 716, Przebudowa dróg na drogach Gminy Moszczenica - Kosów ul. Strażacka i Północna, Michałów ul. Słoneczna, Jarosty ul. Łąkowa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): INW.271. 29 .2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa łącznika drogi gminnej w Babach ul. Wąska z drogą wojewódzką Nr 716 oraz przebudowa dróg na drogach Gminy Moszczenica - Kosów ul. Strażacka i Północna, Michałów ul. Słoneczna, Jarosty ul. Łąkowa 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych: roboty ziemne 3. Zakres robót obejmuje: 1) Budowa łącznika drogi gminnej w Babach ul. Wąska z drogą wojewódzką Nr 716 (droga gminna) Zadanie obejmuje: - rozbiórkę istniejącego okrawężnikowania wraz z rozbiórką nawierzchni istniejącej drogi gminnej - rozbiórkę istniejącego chodnika - wykonanie robót ziemnych na całym zakresie objętym projektem - wykonanie okrawężnikowania krawężnikiem betonowym i obrzeżem betonowym - wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni i chodników - wykonanie nawierzchni asfaltowej na jezdni i nawierzchni z kostki w pasie chodnika Długość odcinka: od km 35,56 m (0+000,00 do km 0+035,56) Spadek poprzeczny jezdni –daszkowy – 2 % ,chodnika-2% Szerokość jezdni: 5,5 m Konstrukcja nawierzchni jezdni : - warstwa ścieralna z BA AC 11S - grub. 4 cm - warstwa wiążąca z BA AC 16W - grub. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego –stabilizowanego mechanicznie - grub. 20 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem - grub. 25 cm - krawężnik betonowy uliczny 20/30/100 należy ustawić na podsypce cementowo –piaskowej 1:4 gr . 5cm i ławie betonowej B10 Konstrukcja nawierzchni chodnika: - warstwa ścieralna kostka betonowa - grub. 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa - grub. 5 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. - grub. 20 cm - obrzeże betonowe o wym. 8x30x100 należy ustawić na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr . 5cm Odwodnienie projektowanej drogi odbywa się powierzchniowo do istniejących rowów odpływowych – przydrożnych. 2) Przebudowa ul. Strażackiej i ul. Północnej w Kosowie (drogi wewnętrzne, dz. nr 130, 203 obr. Kosów) Długości odcinków: - ul. Strażacka: 475 m, szerokość: 5,0 m - ul. Północna: 215 m, szerokość: 4,5 m Zakres prac: - wyprofilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej - uzupełnienie podbudowy warstwą tłucznia o gr. 10 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grub. 5cm - pobocza z tłucznia o szer. 0,5 m - regulacja włazów studni kanalizacji sanitarnej 3) Przebudowa ul. Słonecznej w Michałowie (droga wewnętrzna, dz. 105/12, 105/15, 105/17, 105/19, 105/21, 202/2 obr. Michałów). Długość odcinka: 250 m, szerokość: 4,0 m Zakres prac: - wyprofilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej - uzupełnienie podbudowy warstwą tłucznia o gr. 10 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grub. 5cm - pobocza z tłucznia o szer. 0,5 m - udrożnienie istniejącego rowu 4) Przebudowa ul. Łąkowej w Jarostach (droga wewnętrzna, dz. 136 obr. Jarosty). Długość odcinków: - 180 m, szerokość: 4,0 m - 80 m, szerokość 3,0 m Zakres prac: - wyprofilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej - uzupełnienie podbudowy warstwą tłucznia o gr. 15 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o grub. 5cm - pobocza z tłucznia o szer. 0,5 m - udrożnienie istniejącego rowu 5. Ważne: 1. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in. obsługę geodezyjną inwestycji (w tym w szczególności geodezyjne wytyczenie robót i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) a także niezbędne próby, badania i odbiory. 2. W wycenie należy uwzględnić wszelkie opłaty związane z nadzorami oraz odbiorami wynikającymi z ww. uzgodnień. 3. Na czas wykonywania robót Wykonawca opracuje, uzgodni i zastosuje (wykona) organizację ruchu (w tym również projekt organizacji ruchu) w zależności od potrzeb. 4. Materiał – destrukt z rozbiórki należy przekazać Zamawiającemu Zakres robót przedstawiono na załączonych mapach sytuacyjno-wysokościowych. Ze względu na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty przeprowadzili wizję lokalną. Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenia drogą elektroniczną ze wskazaniem imienia i nazwiska na adres e-mail: ug@moszczenica.eu. 6. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączony przedmiar robót nie ma charakteru wyczerpującego i dokument ten może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny. 8. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności. 9. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. robót w branży drogowej w zakresie wykonania nawierzchni. 10. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących proste prace ogólnobudowlane (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace brukarskie, prace wykonywane przez pracowników fizycznych). 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwane dalej ,,RODO”. Z kolei informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższych punktach czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1/60 minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdą osobę, za każdy dzień, w którym osoba nie była zatrudniona do realizacji zadania na podstawie umowy o pracę. Niezłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w umowie z podwykonawcą postanowień zobowiązujących do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1, oraz umożliwiających Zamawiającemu możliwość skontrolowania niniejszego obowiązku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 327114.03 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „PEUK” S. A.
Email wykonawcy: peuk_sa@pro.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Roosevelta 39
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 414510.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 414510.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 783530.70
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.