eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaraczewo › Rewitalizacja w Gminie Jaraczewo - rozbudowa z przebudową i nadbudową Gminnego Ośrodka Kultury w Jaraczewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16

Ogłoszenie nr 510546207-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
Urząd Miasta i Gminy Jaraczewo:

Rewitalizacja w Gminie Jaraczewo - rozbudowa z przebudową i nadbudową Gminnego Ośrodka Kultury w Jaraczewie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: WRPO na lata 2014-2020 - Oś Priorytetowa 9 "Infrastruktura dla kapitału ludzkiego" Działanie 9.2 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych" Poddziałanie 9.2.1 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 607397-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Jaraczewo, krajowy numer identyfikacyjny 53299000000000, ul. Jarocińska 1, 63-233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 627 473 102
faks: 627 473 102
e-mail: ug@jaraczewo.pl
www: www.jaraczewo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja w Gminie Jaraczewo - rozbudowa z przebudową i nadbudową Gminnego Ośrodka Kultury w Jaraczewie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): P-zp.271.01.25.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa z przebudową i nadbudową budynku Gminnego Ośrodka Kultury zlokalizowanego w Jaraczewie przy ul. Kolejowej, na działce nr 904 (w granicy i w odległości 1,5 m od działki 905/2). Zakres rozbudowy z przebudową i nadbudową obejmuje:
Budynki dobudowane do dawnej Synagogi - Rozbudowa skrzydła północnego od strony elewacji tylnej.- Przebudowa dachów obu skrzydeł – dachy zostaną ujednolicone, płaskie (w celu odsłonięcia bocznych ryzalitów), pokryte papą , wysokość kalenic obniżona, okapy pozostaną na istniejącej wysokości). - Zmiana lokalizacji kilku otworów okiennych i drzwiowych. - Rozbiórka wieżyczki strażackiej na dachu przybudówki. - Przebudowa zewnętrznych schodów stalowych oraz schodów w pomieszczeniu kuchni w celu dostosowania do obowiązujących przepisów. - Usunięcie luźnych lub odparzonych partii tynku oraz ich uzupełnienie. - Docieplenie ścian zewnętrznych budynków dobudowanych do synagogi styropianemEPS70 – 040 FASADA gr. 14 cm. - Ocieplenie ościeży budynków ocieplanych z zewnątrz styropianem gr. 2 cm TERMO (TERMO ORGANIKA). - Ocieplenie projektowanych dachów drewnianych oraz istniejącego na tylnej przybudówce wełną mineralną gr. 22 cm DACHROCK l = 0,039 W/mK. - Ocieplenie istniejącego stropodachu płytami styropianowymi oklejonymi papą gr. 16 cm. - Wymiana pokrycia dachowego z dachówki z wymian łat i napraw istniejącej konstrukcji drewnianej na dobudówce tylnej. - Wymiana orynnowania na nowe z blachy tytanowo-cynkowej wstępnie patynowanej. - Wymiana instalacji odgromowej z drutu f 8 wg projektu branżowego. - Wymiana opierzenia na nowe z blachy tytanowo – cynkowej wstępnie patynowanej. - Wymiana starej stolarki okiennej na nową PCV, profil pięciokomorowy, w kolorze drewna dębowego U<1,5 W/m2K, nawiewniki automatyczne, - Wymiana stolarki drzwiowej na nową aluminiową U<1,5 W/m2K. - Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej (dostosowanie wymiarów do obowiązujących przepisów ) z poszerzeniem i osadzeniem nadproży. - Wykonanie parapetów zewnętrznych na budynkach dobudowanych z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,6 mm wstępnie patynowanej, - Wymiana parapetów wewnętrznych na nowe PCV – w kolorze stolarki z zatyczkami bocznymi. - Wymiana podłóg i posadzek. - Remont sufitu podwieszonego nad scen – zabezpieczenie drewnianej konstrukcji stropu płytami FARMACEL.
- Malowanie elewacji budynków ocieplanych zgodnie z przyjęta kolorystyką farbami silikatowymi lub wapiennymi. - Zdemontowanie oświetlenia zewnętrznego i ponowne zamontowanie po ociepleniu ścian z wymianą zniszczonych lamp. - Obróbka zewnętrznych wyłączników, skrzynek i szafek na budynkach ocieplanych. - Zdemontowanie uchwytów flag, tablic, alarmów itp. oraz ponowny montaż nabudynkach ocieplanych. - Modernizacja instalacji c.o z modernizacją kotłowni z węglowej na gazową (rozbiórka istniejącego komina murowanego) oraz modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej. - Wymiana instalacji elektrycznej na energooszczędną . - Wykonanie wyprawek tynkarskich, malowanie ścian wewnętrznych i naprawa okładzin po wymianie instalacji w części dobudowanej. - Wymiana oświetlenia na energooszczędne. - Wykonanie wewnętrznej sieci hydrantowej. - Zdemontowanie i zamontowanie po ociepleniu nowych daszków nad wejściami. - Zamontowanie wycieraczek stalowych przed wejściami. - Wykonanie opaski wirowej wokół obiektu w miejscach dostępnych.
Zabytkowy budynek dawnej Synagogi: - Rozbiórka wtórnych ścianek działowych na parterze oraz poszerzenie przejścia do pomieszczenia OSP. - Wzmocnienie ścian w miejscach spękań ,
- Uwolnienie pierwotnych tynków zewnętrznych i wewnętrznych sali na piętrze od późniejszych nawarstwień i ich uzupełnienie w technologii zalecanej w opracowaniu konserwatorskim. - Uwolnienie ceglanego cokołu z warstw tynku, oczyszczenie cegieł, uzupełnienie brakujących cegieł i wyspoinowanie spoin lekko wklęsłych. - Wymiana orynnowania na nowe z blachy tytanowo-cynkowej wstępnie patynowanej. - Wymiana instalacji odgromowej z drutu f 8 wg projektu branżowego. - Wymiana opierzeń na nowe z blachy tytanowo – cynkowej wstępnie patynowanej. - Wymiana starej stolarki okiennej na nową drewnianą w budynku zabytkowym z drewna sosnowego klejonego 3 warstwowo, jednoramowe z okapnikami odtworzenie drewnianej stolarki poddasza wg zachowanych wzorów. - Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe odwzorowane wg zachowanego oryginalnego skrzydła (odnalezione na poddaszu), renowacja drewnianych drzwi dwuskrzydłowych w tylnej ścianie Synagogi. - Wymiana parapetów wewnętrznych na nowe drewniane. - Uwolnienie pierwotnych warstw sufitu drewnianego z późniejszych warstw tapety i farb, odrestaurowanie, naprawa i zabezpieczenie konstrukcji. - Wymiana podłogi drewnianej sali na deski dębowe. - Odnowienie elewacji oraz ścian wewnętrznych piętra z przywróceniem pierwotnej kolorystyki detali wg zaleceń konserwatora - Nałożenie płyt granitowych na schody zewnętrzne. - Zdemontowanie oświetlenia zewnętrznego mocowanego do ścian. - Modernizacja instalacji c.o. - Wykonanie wentylacji mechanicznej nad sceną i w części sali bez zabytkowego sufitu. - Wymiana instalacji elektrycznej na energooszczędną z żyrandolem w centralnym polu sufitu kasetonowego i kinkietami na ścianach Sali widowiskowej. - Wykonanie wyprawek tynkarsko malarskich po wymianie stolarki i instalacji wewnętrznych w synagodze wg wskazań konserwatorskich. - Wykonanie wewnętrznej sieci hydrantowej. - Wykonanie opaski wirowej wokół całego obiektu. Wody opadowe należy odprowadzić poza opaskę na tereny nieutwardzone.
Zestawienie powierzchni projektowanej rozbudowy: - powierzchnia zabudowy 23,50 m2; - powierzchnia całkowita 47,00 m2; - powierzchnia wewnętrzna 39,60 m2; - powierzchnia użytkowa 30,40 m2; - kubatura 168,50 m3
Zestawienie powierzchni budynku po rozbudowie i przebudowie: - powierzchnia zabudowy 380,50 m2; - powierzchnia całkowita 761,00 m2; - powierzchnia wewnętrzna 644,00 m2; - powierzchnia użytkowa 561,40 m2; - kubatura 2858,70 m3
Zestawienie wymiarów gabarytowych budynku po rozbudowie, nadbudowie i przebudowie: - długość 24,54 m; - szerokość 22,70 m; - wysokość max 12,33 m; - ilość kondygnacji nadziemnych 2
Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zaleceń konserwatorskich, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w specyfikacji technicznej oraz wymaganych przepisami prawa. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. Wykaz pozostałych prac do wykonania i wyceny przez wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia: 1/ Organizacja i utrzymanie zaplecza technicznego budowy, ubezpieczenie i dozór budowy 2/ Przeprowadzenia wszystkich wymaganych prób, sprawdzeń niezbędnych podczas odbiorów instalacji 3/ Zapewnienia na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej 4/ Rozprowadzenie energii oraz wody na placu budowy potrzebnych do realizacji robót oraz pokrycie ich kosztów 5/ Pełna obsługa dostaw materiałów, urządzeń itp. do wykonania przedmiotu zamówienia 6/ sporządzenie dokumentacji powykonawczej, na którą składa się: 1) dokumentacja techniczna z naniesionymi ew. zmianami 2) dokumentacja geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3) atesty na materiały i prefabrykaty, 4) protokoły odbioru robót, 5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. 7/ w razie konieczności - zapewnienie na własny koszt obsługi geotechnicznej podczas realizacji robót ziemnych wraz z wykonaniem niezbędnych badań, 8/ poniesienie kosztów związanych z uzyskaniem wszystkich opinii i zaświadczeń potrzebnych do odbioru końcowego prac, 9/ wykonanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego wraz z oznakowaniem zgodnie z instrukcją 10/ dokumentacja archeologiczna
Wykonawca na własny koszt, na czas prowadzenia prac zobowiązany jest ponadto do: 1/ wykonania przedmiotu umowy zgodnie z pozycjami kosztorysu ofertowego, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa 2/ zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności 3/ zawiadomienia Zamawiającego o zamiarze wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego 4/ przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem 5/ zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru i usunięcie stwierdzonych wad 6/ dbania o należyty porządek na terenie budowy 7/ niezwłocznego zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych 8/ po zakończeniu robót do pozostawienia terenu budowy w stanie nadającym się do użytkowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1169427.90 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ST-INVEST Agnieszka Troińska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Wlkp. 83a
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Wilkowyja
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1386068.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1386068.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1995803.82
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.