eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa ambulansów typu C z zabudową medyczną oraz wyposażeniem medycznym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-15

Ogłoszenie nr 510544969-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.
Samodzielna Publiczna Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego:

Dostawa ambulansów typu C z zabudową medyczną oraz wyposażeniem medycznym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach realizacji projektu: Zakup ambulansów typu "C" z zabudową medyczną oraz wyposażeniem medycznym dla Samodzielnej Publicznej Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gorzowie Wlkp. Nazwa Programu Operacyjnego: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020. Oś priorytetowa: IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia. Działanie: 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614388-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540239985-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielna Publiczna Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, krajowy numer identyfikacyjny 21001325300000, ul. Kazimierza Wielkiego 7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: (095) 7278076
faks: (095) 7278070
e-mail: spwspr1@wp.pl
www: www.ratmed-gorzow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielna Publiczna Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ambulansów typu C z zabudową medyczną oraz wyposażeniem medycznym

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.330.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansów typu "C" z zabudową medyczną oraz wyposażeniem medycznym na potrzeby Samodzielnej Publicznej Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gorzowie Wlkp. 2. Ilość sztuk: 2 ambulanse. 3. Opis przedmiotu zamówienia, w którym zawarto minimalne wymagania dotyczące pojazdu bazowego, adaptacji na ambulans sanitarny, wyposażenia przedziału medycznego oraz sprzętu medycznego określono w dodatku nr 3 do SIWZ, będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w roku 2020 dwóch ambulansów typu „C” z zabudową medyczną oraz wyposażeniem medycznym spełniającym wymogi polskiej normy PN-EN 1789+A2:2015-01. Zamawiający dopuszcza ambulanse spełniające wymagania zharmonizowanej normy PN EN 1789:A1/2011 wymaganej przez NFZ lub równoważnej. 5. Oferowane ambulanse muszą posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022 ze zm.), obowiązujących norm PN-EN 1789 + A2:2015-01 dla środka transportu drogowego typu C oraz PN-EN 1865 (wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu medycznego do przemieszczania pacjenta stosowanego w ambulansach drogowych) lub równoważne. 6. Dostarczone ambulanse oraz sprzęt medyczny powinny być nowe i nieużywane, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania. 7. Oferowane ambulanse muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 grudnia 2019r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. 2019 poz. 2487). 8. Oferowane ambulanse muszą spełniać wymagania zawarte Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz.U z 2019, poz. 2130 ze zm.). 9. Oferowane ambulanse muszą posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. z 2015r., poz. 1475 ze zm.). Homologacja oferowanego ambulansu musi umożliwiać rejestrację w Polsce. 10. Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych. 11. Zamawiający wymaga (jeśli dotyczy), aby po dostawie przedmiotu zamówienia i zarejestrowaniu pojazdów sanitarnych przez Zamawiającego - Wykonawca na swój koszt: a) w terminie do 3 dni od zarejestrowania pojazdów odebrał je od Zamawiającego celem fabrycznego demontażu ogranicznika prędkości b) dostarczył Zamawiającemu pojazdy ze zdemontowanym ogranicznikiem prędkości w terminie do 7 dni od dnia odbioru pojazdu. 12. W przypadku wystąpienia w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, powoływanie się na jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy je rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych (wszelkie użyte nazwy służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami (materiały równoważne)). Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla zastosowanych produktów, z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. 13. Ilekroć w treści SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 34.11.41.21

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 835370.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zeszuta Sp. z o.o.
Email wykonawcy: piotr.malmon@zeszuta.mercedes-benz.pl
Adres pocztowy: ul. Tużycka 8
Kod pocztowy: 03-683
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 999141.36

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 999141.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 999141.36
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.