eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi sprzątania w siedzibie Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. przy ul. Krucza 50 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-15

Ogłoszenie nr 510544940-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.:

Świadczenie usługi sprzątania w siedzibie Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. przy ul. Krucza 50 w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 590181-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A., krajowy numer identyfikacyjny 01297066900000, Krucza 50, 00-025 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 3349800, 3349966
faks: 223 349 999
e-mail: bpp@paih.gov.pl
www: www.paih.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi sprzątania w siedzibie Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. przy ul. Krucza 50 w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DOW.25.43/2020/PN

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania w siedzibie Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A., tj. w pomieszczeniach na III piętrze budynku przy ul. Kruczej 50 w Warszawie. Całkowita powierzchnia do sprzątania wynosi około 2.071,85 m2, w tym powierzchnie: - biurowa (32 pomieszczenia) – 1.291,84 m2,- recepcji (1 pomieszczenie) – 46,88 m2, - sal spotkań (4 pomieszczenia) –87,31 m2, - komunikacji (5 korytarzy) - 379,97 m2, - magazynków (4 pomieszczenia) – 38,04 m2, - techniczne (informatyczne, 2 pomieszczenia) – 17,89 m2, - socjalne (5 pomieszczeń) – 88,94m2, - budki telefoniczne, punkty druku (9 pomieszczeń) – 43,88 m2, - łazienki (7 pomieszczeń) – 77,10 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje
codzienne sprzątanie powyższych powierzchni w dni robocze w ramach serwisu dziennego i serwisu wieczornego. Serwis dzienny wykonywać winna w budynku co najmniej jedna osoba zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Serwis dzienny odbywać się będzie przez 8 godzin dziennie w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w godzinach od 7:30 do 15:30. Serwis dzienny
obejmuje również kompleksowe sprzątanie wszystkich sal konferencyjnych przed i po każdej naradzie (łącznie ze zmywaniem pozostałych po spotkaniach naczyń). Serwis wieczorny wykonywać będą co najmniej dwie osoby zatrudnione przez Wykonawcę na umowę o pracę. Serwis wieczorny odbywać się będzie codziennie w dni robocze po godzinach pracy Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. od godziny 17:00 do godziny 22:00. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.12.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 289395.93 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 22

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 22
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Pan Sławomir Gradek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą „TREST Sławomir Gradek”
Email wykonawcy: trest@trest.pl
Adres pocztowy: ul. Wołoska 70/40
Kod pocztowy: 02-507
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 259934.23

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 259934.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 514975.81
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.