eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Budowa parkingu przy ul. Wojska Polskiego i Szkole Podstawowej nr 1 w Lęborku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-15

Ogłoszenie nr 510543892-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.
Gmina Miasto Lębork:

Budowa parkingu przy ul. Wojska Polskiego i Szkole Podstawowej nr 1 w Lęborku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 591392-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540204164-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Lębork, krajowy numer identyfikacyjny 77097973700000, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 59 862 42 80
faks: 59 862 24 27
e-mail: zp@um.lebork.pl
www: www.bip.um.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.um.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu przy ul. Wojska Polskiego i Szkole Podstawowej nr 1 w Lęborku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RI.271.39.2020.W

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy ul. Wojska Polskiego i Szkole Podstawowej nr 1 w Lęborku.
2. Zakres robót obejmuje m.in.:
2.1. branża drogowa:
2.1.1. jezdnia parkingu z kostki betonowej – ok. 372 m2
2.1.2. jezdnia o nawierzchni asfaltowej – ok. 24 m2
2.1.3. miejsca postojowe z kostki granitowej – ok. 337 m2
2.1.4. chodnik o nawierzchni betonowej – ok. 194 m2
2.1.5. chodnik o nawierzchni kamiennej – ok. 95m2
2.1.6. odtworzenie nawierzchni chodnika – ok. 343 m2
2.1.7. krawężniki betonowe – ok. 450 m
2.2. branża sanitarna:
2.2.1. kanał z rur PP i PCV – ok. 308 m
2.2.2. studzienki rewizyjne – 10 szt.
2.2.3. wpust uliczny –10 szt.
2.2.4. przykanaliki do wpustów deszczowych z rur PP- ok.84 m
2.2.5. trójnik redukcyjny – 1 szt.
2.3. branża elektryczna:
2.3.1. ułożenie rur osłonowych PCW – ok. 90 m
2.3.2. studnie kablowe prefabrykowane rozdzielcze – 3 szt.
2.3.3. urządzenia łączności wewnętrznej – 7 szt.
2.3.4. bramy stalowe przesuwne - 3szt.
2.4. branża architektoniczna:
2.4.1. wykonie murków z cegły klinkierowej pełnej na zbrojonym fundamencie betonowym;
2.4.2. wykonanie płotu na podmurówce z cegły klinkierowej pełnej, na zbrojonym fundamencie betonowym ze słupkami z cegły klinkierowej drążonej, zbrojone;
2.4.3. wykonanie wiaty gospodarczej z cegieł klinkierowych pełnych o konstrukcji stalowej;
2.4.4. wycinka istniejących drzew i krzewów;
2.4.5. wykonanie nasadzeń drzew i krzewów.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 8 do SIWZ:
3.1. projektem budowlanym (wielobranżowym),
3.2. projektem wykonawczym branży architektonicznej,
3.3. projektem wykonawczym branży drogowej,
3.4. projektem wykonawczym branży sanitarnej,
3.5. projektem wykonawczym branży elektrycznej,
3.6. szczegółową specyfikacją techniczną branży drogowej,
3.7. szczegółową specyfikacją techniczną branży sanitarnej,
3.8. szczegółową specyfikacją techniczną branży elektrycznej,
3.9. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
4. Uwagi:
4.1. część przyłącza kanalizacji deszczowej jest już wykonana od studni Di do D3 i nie wchodzi w zakres zamówienia.
4.2. rzutnia o nawierzchni piaszczystej ujęta w projekcie została już wykonana i nie wchodzi w zakres zamówienia;
5. Zakres zamówienia obejmuje również:
5.1. usunięcie drzew i krzewów kolidujących z nowym układem funkcjonalnym, rosnących wzdłuż istniejącego ogrodzenia, uzyskanie niezbędnych dokumentów decyzji pozwalającej na wycinkę drzew oraz uwzględnienie kosztów wykonania ekspertyzy ornitologicznej w przypadku konieczności wykona wycinki drzew w okresie lęgowym ptaków;
5.2. geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie;
5.3. ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
5.4. wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
5.5. organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty). Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
5.6. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
5.7. realizacje prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych;
5.8. uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
5.9. przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
5.10. przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów;
5.11. wykonanie regulacji istniejącego uzbrojenia np. studzienek telekomunikacyjnych, skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych.
5.12. wszelkie rozbiórki należy dokonać w taki sposób, aby odzyskany materiał mógł być w jak największym zakresie możliwy do ponownego wykorzystania. Przed rozbiórką materiałów, komisja składająca się z przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora Nadzoru dokona oceny ilości i jakości materiałów, które Wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie do magazynu wskazanego przez Zamawiającego (do 3,0 km). Materiał zostanie złożony przez Wykonawcę w sposób umożliwiający jego ponowne wykorzystanie (np. płyty chodnikowe, płyty Yomb, krawężniki
na palety, itp.); Wszystkie pozostałe materiały nie nadający się do ponownego wykorzystania (materiał ziemny) Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
5.13. prace będą wykonywane na terenie czynnej szkoły, dlatego wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia zakresu robót i tymczasowych przejść z dyrektorem szkoły.
6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 682792.94 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PHU Mański Damian Mański
Email wykonawcy: biuro.manski@gmail.com
Adres pocztowy: ul.Zawiszy Czarnego 15/1
Kod pocztowy: 84-300
Miejscowość: Lębork
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 839835.32

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 839835.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1461301.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 682792.94 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PHU Mański Damian Mański
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zawiszy Czarnego 15/1
Kod pocztowy: 84-300
Miejscowość: Lębork
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 839835.32

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 839835.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1461301.50
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.