To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu do obsługi SZD dla jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie położonych na terenie województwa lubelskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 596479-N-2020
Numer ogłoszenia: 540207538-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 81 452 23 00
faks: 81 452 23 06
e-mail: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl
www: www.lubelskie.kas.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu do obsługi SZD dla jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie położonych na terenie województwa lubelskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 0601-ILZ.260.45.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do obsługi SZD, przeznaczonego dla jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej położonych na terenie województwa lubelskiego, łącznie z jego transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsc ich dostawy zlokalizowanych w jednostkach zamawiającego, na koszt wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 niżej wymienione części: 1) CZĘŚĆ nr 1 – CZYTNIKI KODÓW KRESKOWYCH – dostawa w łącznej ilości 39 szt. 2) CZĘŚĆ nr 2 – SKANERY DOKUMENTÓW – dostawa w łącznej ilości 70 szt. 3) CZĘŚĆ nr 3 – DRUKARKI KODÓW KRESKOWYCH – dostawa w łącznej ilości 54 sztuk 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (minimalne parametry techniczne, ilości) dotyczący poszczególnych rodzajów sprzętu do obsługi SZD dostarczanego w ramach części nr 1, części nr 2, części nr 3 wraz z warunkami jego dostawy zawarty jest odpowiednio: w załączniku nr 1 do wzoru umowy – opis przedmiotu zamówienia, załączniku nr 2 do wzoru umowy – adresy miejsc dostawy sprzętu wraz z wykazem ilościowym oraz w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy. 4. Wykaz jednostek Zamawiającego i adresy miejsc dostawy poszczególnych rodzajów sprzętu do obsługi SZD wraz z wykazem ilościowym ww. sprzętu przewidzianego dla jednostek Zamawiającego do realizacji w ramach części nr 1, części nr 2, części nr 3 stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.21.61.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: CZYTNIKI KODÓW KRESKOWYCH – dostawa w łącznej ilości 39 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5073.17 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Weaver Software Andrzej Lenkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Piastowskie 53
Kod pocztowy: 63-000
Miejscowość: Środa Wielkopolska
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5421.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11875.50
Waluta: PLN
NAZWA: SKANERY DOKUMENTÓW – dostawa w łącznej ilości 70 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 255284.55 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Spectrum IT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mińska 63 A
Kod pocztowy: 03-828
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 305418.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 351926.00
Waluta: PLN
NAZWA: DRUKARKI KODÓW KRESKOWYCH – dostawa w łącznej ilości 54 sztuk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 70243.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Danka Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Fosa 31
Kod pocztowy: 02-768
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51572.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 117729.72
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania turnusu kolonijnego dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru na Wydziale Biologii i Biotechnologii UMCS w Lublinie
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 poprzez budowę systemu odwodnienia w m. Sitaniec
- Aktualizacja oraz świadczenie obsługi serwisowej na oprogramowanie Secure Visio
- Dostawa elektrod neutralnych
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.