To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Wykonywanie usługi transportu publicznego w ramach komunikacji gminnej w Gminie Trzebnica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 607291-N-2020
Numer ogłoszenia: 540227895-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 071 388 81 80
faks: 071 722 78 56
e-mail: przetargi@um.trzebnica.pl
www: www.trzebnica.pl https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica
adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonywanie usługi transportu publicznego w ramach komunikacji gminnej w Gminie Trzebnica
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): TI.271.19.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportu publicznego w ramach komunikacji gminnej w Gminie Trzebnica zgodnie z rozkładem jazdy w dniach od poniedziałku do piątku oprócz dni ustawowo wolnych od pracy. 2. Zakres usług obejmuje: 1) Zadanie nr 1 – LINIA A - publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, typu niskopodłogowego lub z balkonem niskopodłogowym do przewozu osób niepełnosprawnych, 35 miejsc (łącznie stojących i siedzących), dwoje drzwi dla pasażerów oraz miejsce na co najmniej dwa wózki dziecięce lub dwa wózki inwalidzkie. Długość całkowita pojazdu nie może przekraczać 8,5 m. Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 12 m-cy wynosi 36 322. 2) Zadanie nr 2 – LINIA B - publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, typu niskopodłogowego lub z balkonem niskopodłogowym do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadającym 24 miejsca (łącznie siedzące i stojące). Długość całkowita pojazdu nie może przekraczać 8,5 m. Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 12 m-cy wynosi 32 282. 3) Zadanie nr 3 – LINIA C - publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, typu niskopodłogowego lub z balkonem niskopodłogowym do przewozu osób niepełnosprawnych posiadającym 24 miejsca (łącznie siedzące i stojące). Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 12 m-cy wynosi 51 613. 4) Zadanie nr 4 – LINIA D - publiczny regularny transport osób zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, posiadającym 24 miejsca (łącznie siedzące i stojące). Szacunkowa liczba wozokilometrów dla zadania w ciągu 12 m-cy wynosi 12 008. Przyjmuje się, że jeden miesiąc ma średnio 21 dni roboczych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego zmniejszenia lub zwiększenia w każdym czasie liczby wozokilometrów wymienionych w ust. 2 w zależności od potrzeb (np. reorganizacja układu linii komunikacyjnej lub nierentowność poszczególnych kursów na linii) bez prawa do roszczenia odszkodowawczego ze strony Wykonawcy. Zamawiający ma prawo dokonać jednostronnej zmiany rozkładu jazdy, bez konieczności zmiany umowy. Zmiany rozkładu jazdy dokonuje się poprzez przekazanie Wykonawcy nowego rozkładu jazdy. Planowane ilości wozokilometrów są ilościami szacunkowymi służącymi jedynie do oceny ofert i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Zakres usług obejmuje ponadto oklejenie przez Wykonawcę pojazdu według projektu przekazanego Wykonawcy przez Wydział Promocji Urzędu Miejskiego. Oznakowanie będzie zawierać co najmniej: herb z napisem "Gmina Trzebnica", logotyp i nazwa: „Komunikacji Gminna” oraz dla linii A i B - informację graficzną "Kurs wokół Trzebnicy - tylko 1 zł". Obszar zajęcia wydrukiem będzie wynosił między 20% a 80% powierzchni pojazdu, w zależności od typu pojazdu. Wykonawca wykona oklejenie pojazdu na swój koszt w terminie do 3 tygodni od daty przekazania projektu z Wydziału Promocji Urzędu Miejskiego. Oklejenie ma zostać wykonane w formie folii oraz na oknach folii typu „one way vision”. Materiał użyty do oklejenia pojazdu musi być odporny na działanie promieni UV oraz zmiennych warunków atmosferycznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: • „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. • § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 60.11.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie nr 1 – LINIA A
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy PZP – oferty z najniższą ceną przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Zadanie nr 2 – LINIA B
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy PZP – oferty z najniższą ceną przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Zadanie nr 3 – LINIA C
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy PZP – oferty z najniższą ceną przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Zadanie nr 4 – LINIA D
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy PZP – oferty z najniższą ceną przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Sukcesywne dostawy asortymentu do procedur bariatrycznych
- "Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych"
- Przebudowa drogi pow. nr 1329D polegająca na budowie chodnika w m. Domanowice z podziałem na etapy - Etap II na odc. od początku zabudowań od strony Trzebnicy do skrzyżowania z drogą pow. nr 1331D
- "Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych"
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz zapleczem sanitarno-szatniowym istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w miejscowości Boleścin w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Kurów
- Zakup biletów miesięcznych na przewóz uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Dąbrowa Białostocka w okresie od 01.09.2024 r. do 26.06.2026 r. w dni nauki szkolnej
- Dowóz dzieci z terenu gminy Kunów do PSP im. Antoniego Hedy "Szarego" w Kunowie, Publicznego Przedszkola w Kunowie, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Janiku, PSP w Wymysłowie
- Dowóz uczniów z Gminy Gromadka do Szkoły Podstawowej w Gromadce w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026
- Świadczenie usługi operatora dla linii komunikacji miejskiej w Limanowej
- Dowóz i opieka w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Barlinek do ośrodków i placówek oraz placówek oświatowych w terminie 01.09.2024 do 30.06.2025
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.