To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Świadczenie usług porządkowych w budynkach podległych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 zasobów gminy oraz w szalecie miejskim przy ul. Kościuszki w Zawierciu wraz z jego obsługą w 2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 606555-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 6721714
faks: 32 6721714
e-mail: zgm@zgm-zawiercie.pl, zamowpubliczne@zgm-zawiercie.pl
www: www.zgm-zawiercie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług porządkowych w budynkach podległych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 zasobów gminy oraz w szalecie miejskim przy ul. Kościuszki w Zawierciu wraz z jego obsługą w 2021 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Świadczenie usług porządkowych w budynkach podległych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 zasobów gminy oraz w szalecie miejskim przy ul. Kościuszki w Zawierciu wraz z jego obsługą w 2021 r. Do podstawowych obowiązków wykonawcy należeć będzie utrzymanie należytej czystości w budynkach. Zakres i częstotliwość wykonywania prac porządkowych w budynkach podległych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 zasobów gminy oraz szaletu miejskiego przy ul. Kościuszki w Zawierciu: 1. Wykonywanie usług porządkowych na klatkach schodowych : - 3 razy w tygodniu : zamiatanie klatek schodowych ( również pod wycieraczkami ), za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, - 1 raz w tygodniu : usuwanie kurzu z balustrad, parapetów, tablic ogłoszeniowych, grzejników, skrzynek pocztowych, gazowych, elektrycznych, usuwanie pajęczyn, usuwanie nieczystości z klatek schodowych, - …. razy na 1 miesiąc : mycie klatek schodowych ( również pod wycieraczkami ), drzwi wejściowych do budynków, lamperii, balustrad, grzejników, kloszy oświetleniowych z zastosowaniem środków czyszczących i dezynfekujących ( zgodnych z obowiązującymi przepisami ). 2. Sprzątanie strychów : - 1 raz w okresie realizacji umowy wraz z wywozem nagromadzonych rzeczy sprzętem i na koszt wykonawcy 3. Sprzątanie piwnic : - 2 razy w okresie realizacji umowy ( wywóz nagromadzonych rzeczy sprzętem i na koszt wykonawcy ) 4. Mycie stolarki okiennej : - ….. razy w okresie realizacji umowy zgodnie z ustalonym harmonogramem, z zastosowaniem środków przeznaczonych do mycia okien. 5. Zamawiający umożliwi dostęp do wody w siedzibach Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 zasobów gminy w Zawierciu po uprzednim spisaniu protokołu, w którym zostaną określone miejsce pobrania wody. 6. Bezzwłoczne zawiadomienie administratora nieruchomości o dostrzeżonych uszkodzeniach, wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz podejmowanie doraźnych działań niezbędnych do ochrony mieszkańców przed skutkami tych uszkodzeń . 7. Rozlepianie afiszy i ogłoszeń . Usuwanie z budynków zbędnych plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody zarządcy nieruchomości oraz nieaktualnych ogłoszeń z tablic informacyjnych. Wywieszanie flag, flagi dostarcza wykonawca. 8. Zawiadomienie administracji o zniszczeniu bądź zaginięciu regulaminów porządkowych oraz wszelkiego rodzaju oznaczeń o zaworach głównych znajdujących się w budynkach lub na terenie posesji. 9. Dokonywanie odczytów wodomierzy zamontowanych w mieszkaniach w terminach określonych przez administracje. 10. Wykonywanie czynności związanych z deratyzacją pomieszczeń wspólnego użytku: - 2 razy ( w okresie realizacji umowy )we wszystkich budynkach i na bieżąco w poszczególnych budynkach wg. potrzeb ( materiał wykonawcy ). Trutki należy wyłożyć zgodnie z instrukcją na opakowaniu i uzupełniać je w miarę potrzeb. Padłe gryzonie należy na bieżąco zbierać i poddawać utylizacji. Przed rozpoczęciem utylizacji należy w poszczególnych administracjach przedłożyć umowę na utylizację padłych gryzoni oraz karty charakterystyki preparatów użytych w przeprowadzeniu utylizacji. 11. Na bieżąco dostarczanie korespondencji oraz faktur dla lokatorów mieszkań wchodzących w skład gminnych zasobów mieszkaniowych oraz gminnych lokali użytkowych. 12. Bieżące utrzymanie czystości i porządku w szalecie miejskim przy ul. Kościuszki, w tym : - utrzymanie właściwego stanu higieniczno – sanitarnego pomieszczeń szaletu oraz urządzeń sanitarnych będących na jego wyposażeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, stosowanie odpowiednich ( zgodnych z obowiązującymi przepisami ) środków czystości i dezynfekcyjnych oraz utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego budynku; - zaopatrzenie w środki czystości : mydło w płynie, ręczniki jednorazowego użytku, papier toaletowy; - zabezpieczenie szaletów przed kradzieżą oraz dewastacją; - zapewnienie obsługi szaletów siedem dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 19:00 również w dni wolne od pracy i święta; - zatrudnienie personelu w ilości zapewniającej właściwe funkcjonowanie szaletów, w tym : ubezpieczenie pracowników, badania lekarskie, zapewnienie odzieży ochronnej oraz narzędzi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia Szaletu Miejskiego w trakcie realizacji umowy, co skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.91.12.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 276286.58 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Socjalna "KUŹNIA"
Email wykonawcy: krzysztof.peron@op.pl
Adres pocztowy: ul. Wierzbowa 16H
Kod pocztowy: 42-400
Miejscowość: Zawiercie
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 255759.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 280908.12
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy oraz Oddziałach OIP w Grudziądzu i Włocławku
- Usługa sprzątania Pływalni Chwiałka należącej do Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.