To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły w Celbowie na dzienny dom opieki dla osób starszych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.2 Usługi społeczne oraz w ramach Programu Wieloletniego Senior + na lata 2014-2020.
Numer ogłoszenia: 600371-N-2020
Numer ogłoszenia: 540218412-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 058 6732096 w. 40
faks: 586 732 737
e-mail: ugpuckinwest@pro.onet.pl
www: bip.gmina.puck.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły w Celbowie na dzienny dom opieki dla osób starszych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.RB.271.14.2020.AR
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły w Celbowie
na dzienny dom opieki dla osób starszych”. 2. Zamówienie współfinansowane jest ze środków
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.2
Usługi społeczne oraz w ramach Programu Wieloletniego Senior + na lata 2014-2020. 3. Przedmiot
zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia” (SOPZ). 4. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudniania na podstawie umowy o pracę [tj. regularne wykonywanie pracy osobiście w ustalonym miejscu i czasie wskazanym
przez pracodawcę, pod jego nadzorem (zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy)] osób wykonujących
czynności, określone w pkt 3, w trakcie realizacji zamówienia, na czas trwania tych czynności, przy
uwzględnieniu następujących założeń: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: oświadczenie
Wykonawcy o zatrudnianiu na umowę o pracę osób wykonujących czynności wymienione w pkt 3; 2)
uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa
w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający ma prawo w
każdym okresie realizacji lub rozliczania zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie
zanonimizowanej (z wyjątkiem imienia i nazwiska pracownika, daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o
pracę oraz wymiaru etatu) dokumentacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 3, natomiast
Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu, nie później niż w terminie 3
dni od dnia otrzymania żądania w tym przedmiocie; 3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji
zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności
wykonywane przez pracowników ogólnobudowlanych w ramach zamówienia. 4) jeżeli czynności
wskazane w pkt 3 spełniające przesłanki art. 22 § 1 Kodeksu pracy Wykonawca lub Podwykonawca
będzie Wykonywał samodzielnie (jako właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie
warunku zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją
zamówienia. 5. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego,
opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej oraz zgodnie z
wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach
zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3780894.44 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHU FRONTEX Tomasz Dyczyj
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Kaszubskie 19/89
Kod pocztowy: 84-200
Miejscowość: Wejherowo
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2934191.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4355008.77
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
- Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzelnie.
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. St. Moniuszki w Pucku z podziałem na 3 części.
- Budowa dwunawowej hali sportowej z dwoma kortami tenisowymi na ul. Lipowej w Pucku, dz. nr 227/6.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.