eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Usuwanie awarii zaistniałych na sieci i przyłączach wodociągowych na terenie Gminy Puck.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14

Ogłoszenie nr 510542175-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Urząd Gminy Puck:

Usuwanie awarii zaistniałych na sieci i przyłączach wodociągowych na terenie Gminy Puck.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 606324-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Puck, krajowy numer identyfikacyjny 19051973700000, ul. 10 Lutego 29, 84-100 Puck, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 058 6732096 w. 40
faks: 586 732 737
e-mail: ugpuckinwest@pro.onet.pl
www: bip.gmina.puck.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie awarii zaistniałych na sieci i przyłączach wodociągowych na terenie Gminy Puck.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.U,271.8.2020.AR

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.
Przedmiotem zamówienia jest Usuwanie awarii zaistniałych na sieci i przyłączach wodociągowych na
terenie Gminy Puck. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SIWZ
„Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ). 3. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudniania
na podstawie umowy o pracę [tj. regularne wykonywanie pracy osobiście w ustalonym miejscu i czasie
wskazanym przez pracodawcę, pod jego nadzorem (zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy)] osób
wykonujących czynności, określone w pkt 3, w trakcie realizacji zamówienia, na czas trwania tych
czynności, przy uwzględnieniu następujących założeń: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób:
oświadczenie Wykonawcy o zatrudnianiu na umowę o pracę osób wykonujących czynności wymienione
w pkt 3; 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji lub rozliczania zamówienia zwrócić się do
Wykonawcy o przedstawienie zanonimizowanej (z wyjątkiem imienia i nazwiska pracownika, daty
zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu) dokumentacji zatrudnienia osób, o których
mowa w pkt 3, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu, nie
później niż w terminie 3 dni od dnia otrzymania żądania w tym przedmiocie; 3) rodzaj czynności
niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie
prac instalacyjno - montażowych; 4) jeżeli czynności wskazane w pkt 3 spełniające przesłanki art. 22 § 1
Kodeksu pracy Wykonawca będzie Wykonywał samodzielnie (jako właściciel/współwłaściciel)
Zamawiający uzna to za spełnienie warunku zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących
czynności związane z realizacją zamówienia. 4. Oferowane usługi muszą odpowiadać wymaganiom
Zamawiającego, opisanym w SOPZ oraz zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi,
właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym
załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 7.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza
możliwości zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP: 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w
okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług
zamówienia z wolnej ręki polegającego na powtórzeniu podobnych usług w zakresie wykonania
„Usuwanie awarii zaistniałych na sieci i przyłączach wodociągowych na terenie Gminy Puck”, a ich
wartość łączna nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego; 2) usługi te będą ściśle
powiązane z zamierzeniami realizowanymi w ramach zamówienia podstawowego i będą w szczególności
obejmowały: - roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 3) zakres usług podobnych jest zgodny z
przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: „Usuwanie awarii zaistniałych na sieci i przyłączach
wodociągowych na terenie Gminy Puck”, oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona
przy obliczaniu jego wartości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 569105.69 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Wodno – Kanalizacyjny Marian Marszall ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Ogrodowa 1
Kod pocztowy: 81-110
Miejscowość: Krokowa
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 610300.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 610300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1125160.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.