eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Sukcesywna dostawa paliw płynnych w okresie 24 miesięcy od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r. dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-13

Ogłoszenie nr 510542115-N-2020 z dnia 2020-12-13 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej:

Sukcesywna dostawa paliw płynnych w okresie 24 miesięcy od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r. dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 759513-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, krajowy numer identyfikacyjny 53141958700000, ul. Chopina 5, 48-300 Nysa, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 0-77 4090800
faks: 0-77 4090829
e-mail: sekretariat@psp.nysa.pl
www: http://www.psp.nysa.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - państwowa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych w okresie 24 miesięcy od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r. dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PT.2370.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych w okresie 24 miesięcy od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r. dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie w formie tankowania do zbiorników samochodów i sprzętu silnikowego należących do Zamawiającego, na stacjach paliw Wykonawcy
Tankowanie winno obywać się na stacji paliw podstawowego zaopatrzenia położonej w odległości nie większej niż 5 km (w jedną stronę, mierzone po najkrótszej możliwej zgodnie z przepisami ruchu drogowego trasie dojazdu do stacji) od siedzib zamawiającego:
• KP i JRG PSP Nr 1 z siedzibą w Nysie, ul. Szopena 5,
• JRG PSP Nr 2 z siedzibą w Głuchołazach, ul. Grunwaldzka 4,
• JRG PSP Nr 3 z siedzibą w Paczkowie, ul. Jagiellońska 2a.
Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy zakupi od wybranego Wykonawcy następujące ilości paliw płynnych:
• benzyna bezołowiowa Pb 95 - 13 000 litrów
• olej napędowy - 58 000 litrów
Podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji wartości oferty. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy wg aktualnych potrzeb zamawiającego. Z tytułu zmniejszenia przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może zwiększyć zakres i wielkość przedmiotu umowy do 20% pierwotnej wielkości przedmiotu umowy w ramach prawa opcji. Zwiększenie wielkości umowy może nastąpić w przypadku konieczności dalszego zapewnienia dostawy oleju napędowego do pojazdów wykorzystywanych przez Zamawiającego w związku z możliwością wystąpienia zwiększonej ilości działań ratowniczo - gaśniczych, których Zamawiający po podpisaniu umowy nie jest w stanie przewidzieć. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający w formie oświadczenia woli pisemnie powiadomi Wykonawcę..
Paliwo płynne będące przedmiotem zamówienia musi być wysokiej jakości i spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2015 roku poz. 1680) oraz jednocześnie spełniać normy PN-EN 590, PN-EN 228.
Zamawiający wymaga, aby stacja paliw przewidziana do jego podstawowego zaopatrzenia była czynna 24 godziny na dobę.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wydał dla pojazdów Zamawiającego karty elektroniczne lub inne dokumenty, umożliwiające bezgotówkowe tankowanie w sieci stacji własnych lub współpracujących z Wykonawcą na terenie całego kraju. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów zostanie dołączony do podpisanej umowy z Wykonawcą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.13.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 256666.67 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA, Zakład Usługowo-Produkcyjny w Rzeszowie 35-322 Rzeszów, ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4
Email wykonawcy: rzeszow@igbmazovia.pl
Adres pocztowy: ul. Kocjana 3
Kod pocztowy: 01-473
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 256666.67

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 256666.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 256666.67
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie 92 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Oferta spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i jest zgodna ze SIWZ.
Zamawiający nie wykluczył z postępowania wykonawcy oraz nie odrzucił oferty.
Zamawiający informuj, iż umowa w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.