eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa środków ochrony indywidualnej na potrzeby domów pomocy społecznej funkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na cztery części zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11

Ogłoszenie nr 510541637-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Miejskie Centrum Usług Socjalnych:

Dostawa środków ochrony indywidualnej na potrzeby domów pomocy społecznej funkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na cztery części zamówienia.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550531383-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Centrum Usług Socjalnych, krajowy numer identyfikacyjny 93268454000000, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 713 769 950
faks: 713 769 905
e-mail: mzdps@mzdps.wroclaw.pl
www: https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony indywidualnej na potrzeby domów pomocy społecznej funkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na cztery części zamówienia.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MCUS.DZP.373-88/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej na potrzeby domów pomocy społecznej funkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na cztery części zamówienia:a)część 1 zamówienia - dostawa rękawic nitrylowych na potrzeby domów pomocy społecznej funkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu; b)część 2zamówienia - dostawa fartuchów ochronnych na potrzeby domów pomocy społecznej funkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu; c)część 3zamówienia - dostawa okularów ochronnych na potrzeby domów pomocy społecznej funkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu; d)część 4zamówienia - dostawa ochraniaczy foliowych na obuwie na potrzeby domów pomocy społecznej funkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu; 2)Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: a)35113400-3 Odzież ochronna i zabezpieczająca, b)18142000-6 Okulary ochronne; 3)Zamawiający informuje, że zamierza dokonać zakupu asortymentu wskazanego w Kalkulacjach cenowych stanowiących Załączniki nr 2a – 2d do niniejszego Zaproszenia; 4)Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia na zasadach określonych we Wzorze umowy stanowiącym Załączniki nr 3 do niniejszego Zaproszenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa rękawic nitrylowych na potrzeby domów pomocy społecznejfunkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 83777.78 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Dariusz Kobyliński PHU PLANUS T.E.C.
Email wykonawcy: planus@planus.pl
Adres pocztowy: ul. Bażantowa 1
Kod pocztowy: 55-002
Miejscowość: Kamieniec Wrocławski
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 89563.97

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 89563.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 89563.97
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa fartuchów ochronnych na potrzeby domów pomocy społecznej funkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 133333.33 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Dariusz Kobyliński PHU PLANUS T.E.C.
Email wykonawcy: planus@planus.pl
Adres pocztowy: ul. Bażantowa 1,
Kod pocztowy: 55-002
Miejscowość: Kamieniec Wrocławski
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 132062.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 132062.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 132062.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa okularów ochronnych na potrzeby domów pomocy społecznej funkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35121.95 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Dariusz Kobyliński PHU PLANUS T.E.C.
Email wykonawcy: planus@planus.pl
Adres pocztowy: ul. Bażantowa 1
Kod pocztowy: 55-002
Miejscowość: Kamieniec Wrocławski
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 15055.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15055.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15055.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa ochraniaczy foliowych na obuwie na potrzeby domów pomocy społecznej funkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 193.17 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Dariusz Kobyliński PHU PLANUS T.E.C.
Email wykonawcy: planus@planus.pl
Adres pocztowy: ul. Bażantowa 1
Kod pocztowy: 55-002
Miejscowość: Kamieniec Wrocławski
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 341.26

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 341.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 341.26
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: w związku z wystąpieniem ognisk zakażeńSARS-CoV-2 w Domach Pomocy Społecznej należy utrzymywać wysoki reżim sanitarno- epidemiologiczny, w celu zapobieżenia rozpowszechnienia się wirusa. Szybki zakup środków ochrony indywidualnej pozwoli na podjęcie działań zmierzających do ograniczenia ryzyka rozpowszechnienia się zakażeniem np. poprzez odizolowanie mieszkańców, dzięki czemu osiągnięty zostanie cel w postaci niwelowania skutków choroby COVID-19. Doposażenie w środki ochrony indywidualnej jest niezbędne do zapewnienia właściwego poziomu usług opiekuńczych mieszkańców poddawanych izolacji i kwarantannie, w tym poprzez zapewnienie bieżącego monitorowania stanu zdrowia tych osób oraz reagowania na zmiany w tym zakresie. Aby zapewnić adekwatne warunki na stanowiskach pracy oraz optymalne warunki wsparcia mieszkańcom konieczne jest doposażenie stanowisk pracy w środki ochrony indywidualnej. Dodatkowo wzrosły potrzeby w zakresie utrzymania wymaganego reżimu sanitarnego. Zasadnym jest więc doposażenie stanowisk pracowników, którzy realizują czynności opiekuńcze i sanitarno-porządkowe w odpowiedni środki ochronne, które usprawnią ich pracę oraz zwiększą efektywność działań, przez co przełoży się na zwiększenie bezpieczeństwa w DPS w stanie epidemii oraz przyczyni się do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa mieszkańców oraz pracowników DPS, obniżając ryzyko zarażenia wirusem oraz zabezpieczy zdrowie i życie osób przebywających w DPS. Podsumowanie:Przeprowadzona ocena stanu prawnego oraz faktycznego prowadzi do wniosku, iż wybór Wykonawcy na dostawę fartuchów ochronnych, rękawic nitrylowych, okularów ochronnych oraz ochraniaczy foliowych na obuwie na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, w trybie zamówienia z wolnej ręki jest uzasadniony

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.