eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borek Wielkopolski › Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Borek Wlkp. oraz ich dostarczenie do "ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu" w Witaszyczkach 1A, gmina Jarocin w terminie od dnia 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2022 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11

Ogłoszenie nr 510541542-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Gmina Borek Wlkp.:

Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Borek Wlkp. oraz ich dostarczenie do "ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu" w Witaszyczkach 1A, gmina Jarocin w terminie od dnia 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2022 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 606171-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Borek Wlkp., krajowy numer identyfikacyjny 52801400000000, Rynek 1, 63-810 Borek Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 655 716 120
faks: 655 715 893
e-mail: zamowienia.publiczne@borekwlkp.pl
www: www.borekwlkp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Borek Wlkp. oraz ich dostarczenie do "ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu" w Witaszyczkach 1A, gmina Jarocin w terminie od dnia 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2022 roku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.271.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Borek Wlkp. oraz ich dostarczenie do „ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie – Wielkopolskie Centrum Recyklingu” w Witaszyczkach 1A, gmina Jarocin w terminie od dnia 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2022 roku. 2. Niniejsze postępowanie przetargowe nie obejmuje odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (np. zakłady pracy, obiekty handlowe i usługowe, ogrody działkowe, szkoły, urzędy, obiekty użyteczności publicznej, cmentarze itp.) oraz odbioru odpadów z takich terenów jak: ulice, place, w tym: place zabaw, tereny zieleni i parki. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór: 1) zmieszanych odpadów komunalnych; 2) odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z podziałem na: a) tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe b) papier; c) szkło bezbarwne; d) szkło kolorowe; e) bioodpady stanowiące odpady komunalne; 3) odpadów dostarczonych przez mieszkańców do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zlokalizowanego na ul. Jeżewskiej w Borku Wielkopolskim oraz przetransportowanie ich do „ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie – Wielkopolskie Centrum Recyklingu” w Witaszyczkach 1a, gmina Jarocin (odbiór poprzedzony telefonicznym zgłoszeniem). Przed złożeniem oferty, przystępujący do przetargu winien zapoznać się z rodzajami pojemników i kontenerów znajdujących się na PSZOK w Borku Wlkp., 4) system odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. System dotyczy tylko i wyłącznie odpadów komunalnych, oznacza to, że pozostałe odpady np. odpady rolnicze, produkcyjne i poprodukcyjne powstające w wyniku prowadzonej działalności odbierane powinny być zgodnie z obowiązującymi przepisami przez wyspecjalizowane firmy posiadające odpowiednie uprawnienia w tym zakresie na dotychczasowych zasadach. 4. Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odbioru. Na podstawie sprawozdań za ubiegłe lata oraz szacunkowych informacji ustala się, że z terenu gminy Borek Wlkp., w okresie obowiązywania umowy, zostanie odebrana przez Wykonawcę, w ramach udzielonego zamówienia publicznego, następująca szacunkowa ilość odpadów: 1) 2900 Mg odpadów komunalnych zmieszanych; 2) 1600 Mg odpadów selektywnie zebranych. Odbioru i transportu odpadów wymienionych w pkt. 2 należy dokonać odpowiednimi pojazdami przystosowanymi dla poszczególnych rodzajów odpadów w sposób zapobiegający ich zmieszaniu się i wysypywaniu na drogę. 3. Częstotliwość i sposób odbioru odpadów komunalnych: 1) w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującą częstotliwością: a) odpady selektywnie zebrane (tworzywa sztuczne, metale oraz opakowania wielomateriałowe, papier, szkło bezbarwne, szkło kolorowe,) nie rzadziej niż raz w miesiącu, natomiast bioodpady stanowiące odpady komunalne nie rzadziej niż raz w miesiącu, z tym, że w okresie od kwietnia do października nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; b) odpady komunalne zmieszane: • w przypadku nieruchomości zamieszkałych w części miejskiej gminy, nie rzadziej niż co dwa tygodnie; • w przypadku nieruchomości zamieszkałych w części wiejskiej gminy, nie rzadziej niż co dwa tygodnie; 2) Wykonawca zobowiązany jest do obierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w terminach ustalonych w harmonogramie odbioru odpadów komunalnych. Odbiór musi odbywać się wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 18.00. W szczególnych sytuacjach, uzgodnionych uprzednio z Zamawiającym, dopuszcza się odbiór odpadów komunalnych w soboty. 3) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości zamieszkałych w innym terminie aniżeli z nieruchomości niezamieszkałych, których Właściciele podpiszą indywidualne umowy z Wykonawcą. 4) Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć optymalne trasy przejazdu oraz przygotować harmonogram odbioru odpadów komunalnych: a) zmieszanych odpadów komunalnych; b) selektywnie zebranych surowców wtórnych. 5) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji harmonogram na odbiór odpadów komunalnych, obejmujący okres od dnia 01 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. nie później jednak niż do 8 grudnia 2020 r. włącznie oraz obejmujący okres od dnia 01 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. nie później niż do 8 grudnia 2021. W przypadku, gdy termin podpisania umowy z Wykonawcą ulegnie przedłużeniu, terminu do 5 grudnia 2020 r. nie stosuje się, a harmonogram należy przekazać niezwłocznie Zamawiającemu. 6) Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania harmonogramu zatwierdzi go lub wniesie zastrzeżenia. Wykonawca w terminie 2 dni od otrzymania od Zamawiającego zastrzeżeń zobowiązany jest skorygować harmonogram i przedstawić do ponownej akceptacji. 7) Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym: a) powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, pozwalający na szybkie sprawdzenie daty odbioru poszczególnych frakcji odpadów; b) nie powinien zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia. 8) Wykonawca, który posiada stronę internetową umieszcza treść harmonogramu na własnej stronie internetowej i eksponuje go przez cały okres, na który został przygotowany. 9) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania 1 egzemplarza harmonogramu w formie papierowej właścicielom i zarządcom nieruchomości zamieszkałych, właścicielom nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na 10 dni przed wejściem w życie nowo obowiązującego harmonogramu (wystarczającym dla spełnienia obowiązku doręczenia harmonogramu będzie włożenie go do skrzynek pocztowych każdej nieruchomości). 10) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu odbierania odpadów komunalnych, z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów odpadów, w szczególności biorąc pod uwagę następujące wytyczne: a) odbiór odpadów nie może następować w dni ustawowo wolne od pracy; b) w przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu; c) zapewnienie regularności i powtarzalności odbierania, tak, aby mieszkańcy mogli w łatwy sposób zaplanować przygotowanie odpadów do odebrania; d) względy sanitarne punktów zbierania odpadów komunalnych przy nieruchomościach oraz potrzeby właścicieli nieruchomości. 4. Łączne punkty adresowe na terenie gminy Borek Wlkp.: 1) Nieruchomości zamieszkałe: 1949, Liczba nieruchomości, z których Wykonawca zobowiązany będzie odebrać odpady jest wielkością szacunkową i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. 5. W następujących załącznikach do SIWZ: 1) Nr 8a do SIWZ Zamawiający podał liczbę nieruchomości na terenie gminy z podziałem na miejscowości; 2) Nr 8b do SIWZ Zamawiający przedstawia wykaz ulic miasta Borku Wlkp. 3) Nr 8c do SIWZ Zamawiający przedstawia wykaz aktualnie zbieranych odpadów na terenie PSZOK Wykonawca musi mieć na uwadze, iż będą występować zmiany liczby nieruchomości, z których winno się odbierać odpady komunalne. 6. Zamawiający w takcie trwania umowy udostępni Wykonawcy informacje o: 1) Nieruchomościach nowo zgłoszonych, na których powstają odpady komunalne. 2) Nieruchomościach zmieniających swój status użytkowania. W przypadku nowo zgłoszonej nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia właścicielowi harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, a także worków do odpadów segregowanych (w przypadku segregacji) w terminie 7 dni od daty otrzymania informacji. 7. Świadczenie usługi: 1) Usługa w zakresie odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych odbywać się będzie z terenu gminy Borek Wlkp. 2) Wykonawca zobowiązany jest do transportu odebranych odpadów komunalnych, w tym również selektywnie zebranych, bezpośrednio (bez korzystania z punktów przeładunkowych) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do „ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie – Wielkopolskie Centrum Recyklingu” w Witaszyczkach 1A, gmina Jarocin. 3) Usługa w zakresie gospodarowania selektywnie zebranymi odpadami komunalnymi odbywać się będzie zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 8. Sposób odbioru odpadów komunalnych: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielom nieruchomości odpowiednią ilość worków do segregacji do dnia 31 grudnia 2020 r. (dodatkowo, przy każdym odbiorze odpadów, Wykonawca jest zobowiązany uzupełniać brakującą ilość worków – wymiana worka zapełnionego na pusty). a) worki muszą być wykonane z tworzywa LDPE uniemożliwiającego ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji; b) worki muszą zawierać trwałe oznaczenie nazwy zbieranego odpadu zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Borek wlkp. oraz logo Wykonawcy; c) określa się, że jeden komplet worków zawiera: 2 żółte, 1 biały, 1 zielony, 1 niebieski; d) wykonawca będzie dostarczał na bieżąco do siedziby Zamawiającego i na jego zgłoszenie worki w ilości zależnej od zapotrzebowania, na bieżące wydatkowanie dla właścicieli nieruchomości nowo zgłoszonych. 2) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób ciągły i terminowy, niezależnie od warunków atmosferycznych, pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych oraz selektywnie zebranych w sposób wykluczający ich mieszanie. Pojazdy do zbiórki odpadów komunalnych muszą spełniać warunki określone w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013, poz. 122). 3) Wykonawca zobowiązany jest do odebrania wszystkich odpadów komunalnych z nieruchomości, na których powstają odpady komunalne, zgromadzonych w pojemnikach i workach, spełniających wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Borek Wlkp. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości realizowanych usług odbioru odpadów komunalnych, w tym zakres czynności wykonywanych przez pracowników Wykonawcy w trakcie odbioru odpadów spod posesji, w każdym czasie. Zamawiający zastrzega sobie również prawo kontrolowania pracy pojazdów obsługujących gminę Borek Wlkp. (w tym również ważenie pojazdów) i bazy magazynowo - transportowej Wykonawcy, a także pozyskiwania informacji z instalacji, do której przekazywane są odpady z terenu gminy Borek Wlkp. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. W ramach kontroli Zamawiający ma prawo oddelegować swojego przedstawiciela do uczestniczenia w realizacji usług odbioru odpadów przez Wykonawcę. 5) Wykonawca zobowiązany jest do kontroli pojemników. Przed wykonaniem każdorazowej usługi odbioru odpadów komunalnych Wykonawca jest zobowiązany do kontroli przestrzegania przez właścicieli nieruchomości przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującego na terenie gminy Borek Wlkp., a szczególnie w zakresie: a) weryfikacji danych udostępnionych przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia faktu braku złożonej deklaracji dla nieruchomości zamieszkałej – należy odebrać odpady i przekazać informację Zamawiającemu, b) nieprawidłowej segregacji odpadów: - w przypadku jeżeli w pojemniku na odpady zmieszane będą znajdować się odpady, które powinny być wysegregowane Wykonawca odbiera je jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i powiadamia o tym Zamawiającego oraz właściciela nieruchomości. W celu powiadomienia właściciela nieruchomości do pojemnika należy przyczepić kartkę stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ; kartka ma być koloru czerwonego, wydrukowana na papierze samoprzylepnym i należy ją przykleić na kosz w widocznym miejscu; - w przypadku, gdy w workach przeznaczonych do gromadzenia selektywnie zebranych odpadów znajdą się odpady, które zgodnie z przeznaczeniem worka nie powinny się w nim znaleźć Wykonawca nie odbiera odpadów do czasu posegregowania ich w odpowiedni sposób (nie dotyczy kubła na bioodpady) i powiadamia o tym Zamawiającego oraz właściciela nieruchomości; w celu powiadomienia właściciela nieruchomości do worka lub kubła na bioodpady należy przyczepić kartkę stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ; kartka ma być koloru żółtego wydrukowana na papierze samoprzylepnym i należy ją przykleić na kosz w widocznym miejscu. - w przypadku zmieszania odpadów komunalnych z odpadami niekomunalnymi przemysłowymi, produkcyjnymi – należy nie odbierać odpadów i przekazać informację do Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. Powiadomienie właściciela może nastąpić również poprzez wrzucenie informacji do skrzynki pocztowej właściciela nieruchomości. W przypadku wystąpienia wyżej wymienionych i jakichkolwiek innych nieprawidłowości stwierdzonych podczas odbioru odpadów, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, ale nie później niż do 3 dni od wystąpienia zdarzenia przedstawić je Zamawiającemu w formie komunikacji elektronicznej przesyłając skan protokółu z oględzin stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ wraz ze skanem dokumentacji fotograficznej (zdjęcie wykonane w taki sposób, aby nie było wątpliwości z jakiej nieruchomości one pochodzą). Oryginały należy dostarczyć w formie papierowej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy. Wzory protokołów kontroli zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie czystości i odpowiedniego stanu sanitarnego, tj. zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników/worków podczas dokonywania ich odbioru. W przypadku wysypania, Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam itp.). 7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów należących do właścicieli nieruchomości, powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 9. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1) Wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.); b) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r., poz. 1439); c) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 z późn. zm.); d) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013, poz. 122); e) uchwały Nr XXI/184/2020 Rady Miejskiej Borku Wlkp. z dnia 20 sierpnia 2020 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Borek Wlkp. (Dz. Urz. Województwa Wielkopolskiego poz. 6513). 2) Zapoznanie się z treścią Regulaminów obowiązujących w „ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie – Wielkopolskie Centrum Recyklingu” oraz stosowanie się do wszystkich zapisów Regulaminów świadczenia usług przez „ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie – Wielkopolskie Centrum Recyklingu” wraz z jego załącznikami. 3) Wykonanie przedmiotu umowy w sposób sprawny, ograniczający do minimum utrudnienia w: ruchu drogowym, korzystaniu z nieruchomości oraz niedogodności dla mieszkańców gminy Borek Wlkp. 4) Zapewnienie dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały okres trwania umowy, dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonywanie zakresu rzeczowego usługi, jak również odpowiedniego personelu. 5) Dokonywanie odbioru odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg i innych utrudnień. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 6) Wykonawca ma obowiązek zostawić opróżniony pojemnik na odpady w miejscu z jakiego został zabrany. 7) Okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy, zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu wykazu nieruchomości, z których w danym miesiącu zostały odebrane odpady – wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 8) Ponoszenie odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym i innych ustawach. 9) Zamawiający żąda, aby po każdym wykonaniu usługi odbioru odpadów komunalnych, Wykonawca odwoził je bezpośrednio do instalacji komunalnej w tym samym dniu, w którym następuje odbiór odpadów. 10) Prowadzenie ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu sprawozdań miesięcznych, półrocznych oraz rocznych zgodnie z zapisami umowy. 11. Pozostałe obowiązki Wykonawcy 1) Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzenie przekazania odpadów komunalnych do „ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie – Wielkopolskie Centrum Recyklingu” w Witaszyczkach 1A, zebranych z terenu gminy Borek Wlkp., zawierające informacje o ilościach, kodach i sposobach utylizacji w terminie 10 dni roboczych od daty przekazania odpadów do Instalacji. 2) Wykonawca będzie prowadził działalność informacyjną dla mieszkańców, polegającą na informowaniu mieszkańców, którzy zgłoszą się do Wykonawcy telefonicznie, pisemnie lub drogą elektroniczną, o elementach organizacji gospodarki odpadami z zakresu: a) terminów odbiorów; b) sposobu segregacji odpadów; c) zakresu odbieranych odpadów oraz postępowania z pozostałymi odpadami; d) wyjaśniania nieprawidłowości przy odbiorze; e) obsługi uszkodzeń pojemników. 3) Wykonawca nie ma prawa mieszania odpadów odebranych z terenu Zamawiającego w ramach realizacji Umowy z innymi odpadami (w tym z innych terenów i odbieranych na podstawie innych umów). 4) Wykonawca może przekazać właścicielom nieruchomości (którzy nie posiadają własnych pojemników) pojemniki do zbiórki odpadów zmieszanych lub bioodpadów, np. w formie użyczenia lub najmu, za który to najem przedsiębiorca będzie mógł pobierać opłatę bezpośrednio od właścicieli nieruchomości. 5) Wykonawca w wyjątkowych sytuacjach odbierze na zgłoszenie Zamawiającego odpady poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców. 6) Zabrania się odbierania wszelkich odpadów zgromadzonych poza pojemnikami do gromadzenia odpadów niesegregowanych (zmieszanych). Wyjątek stanowi sytuacja, gdy właściciel nieruchomości uzyska zgodę Zamawiającego na jednorazowy odbiór większej ilości odpadów niesegregowanych (zmieszanych) niemieszczącej się w pojemniku. Wówczas Zamawiający przekaże drogą elektroniczną informację o adresie, z którego jednorazowo należy odebrać większą ilość odpadów. Po otrzymaniu takiej informacji od Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest odebrać te odpady. 12. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia – zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp zamawiający żąda, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 13. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, związane z odbiorem i załadunkiem odpadów, 2) dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zawierające imienne wskazanie osób do realizacji przedmiotu zamówienia – załącznik nr 11 do SIWZ – dokument wymagany od Wykonawcy, którego oferta oceniona została, jako najkorzystniejsza, 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopią umowy o pracę lub umową obejmującą okres realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest na każde żądanie i w każdym czasie przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (kopie umów) potwierdzające zatrudnienie osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy. 14. Jeżeli Wykonawca nie przedłoży dokumentów, o których mowa w pkt. 13., Zamawiający uzna ten fakt, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę i zastosuje sankcje z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymagań poprzez naliczenie kar umownych w wysokości, o których mowa w projekcie umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1205000.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PHU Trans-Kom Barbara Rajewska
Email wykonawcy: trans@trans-kom.com.pl
Adres pocztowy: Bogusławki 8b
Kod pocztowy: 63-800
Miejscowość: Gostyń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1301400.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1301400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1301400.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.