Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
Pośrednictwo w zawarciu umowy z producentem oprogramowania oraz dostarczenie subskrypcji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 713 954 217
faks: 713 441 029
e-mail: dzial_zakupow@intibs.pl, g.nowak@intibs.pl
www: http://www.int.pan.wroc.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Pośrednictwo w zawarciu umowy z producentem oprogramowania oraz dostarczenie subskrypcji
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZ.262.1.23.2020/ŻBH
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Kod CPV: 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
2. Przedmiotem zamówienia jest pośrednictwo w zawarciu trzy letniej umowy OVS-ES„Open Value Subscription” lub równoważnej z producentem oprogramowania oraz dostarczenie subskrypcji na oprogramowanie:
1) Education Desktop with Enterprise CAL Suite (200 szt.),
2) Windows Server Datacenter Edition (na 3 serwery),
3) System Center Datacenter Edition (na 1 serwer),
4) Exchange Server Standard (na 1 serwer),
5) Exchange Server Enterprise (na 1 serwer),
6) Microsoft SQL Server Standard Core Edition (na 2 rdzenie),
7) Skype for Business Server (na 1 serwer),
8) Microsoft Visio Professional (6 szt.),
9) Microsoft Enterprise Mobility + Security A3 for Faculty (200 szt)
lub oprogramowanie równoważne na potrzeby Instytutu Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych im. Włodzimierza Trzebiatowskiego Polskiej Akademii Nauk.
a) Numer obecnej umowy OVS-ES: V9917296
b) Nowe subskrypcje muszą być aktywne natychmiast po zakończeniu obecnych, wynikających z w/w umowy, tj. od 21.09.2020
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 48.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 272136.24 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Euvic Services Sp. z o.o.
Email wykonawcy: kamilla.krzyzanowska@euvic.eu
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 134
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59564.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59564.40
Waluta: EUR
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie Art. 66 w zw. z art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Art. 66 w zw. z art. 67 ust. 1 pkt. 4) - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W prowadzonym uprzednio przetargu nieograniczonego DZ.262.1.22.2020/AD opublikowanego dnia 26.08.2020r. nie wpłynęły żadne oferty, w związku z tym postępowanie zostało unieważnione dnia 03.09.2020r. Zamawiający zastosował tryb Art. 66 w zw. z art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
- Dostawa licencji baz danych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.