To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
WYKONYWANIE USŁUGI: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I MAKULATURY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 613219-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48447339253
faks: +48447339252
e-mail: zp@zdium-piotrkow.pl
www: www.zdium-piotrkow.4bip.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
WYKONYWANIE USŁUGI: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I MAKULATURY
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.3310/25/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wywóz nieczystości stałych i makulatury, wykonywanych sukcesywnie na zlecenie,
z dostarczonych przez Wykonawcę wg podanej lokalizacji kontenerów dających Zamawiającemu możliwość zamykania ich:
1. targowisko w ciągu ul. Targowej
- kontener o pojemności od 1,1 m3 do 7,5 m3 na nieczystości stałe,
- kontener o pojemności od 1,1 m3 do 7,5 m3 na makulaturę,
2. targowisko przy ul. Wyzwolenia
- kontener o pojemności od 1,1 m3 do 7,5 m3 na nieczystości stałe,
- kontener o pojemności od 1,1 m3 do 7,5 m3 na makulaturę,
3. targowisko przy ul. Modrzewskiego
- kontener o pojemności od 1,1 m3 do 7,5 m3 na nieczystości stałe,
- kontener o pojemności od 1,1 m3 do 7,5 m3 na makulaturę,
4. targowisko przy ul. Bawełnianej
- kontener o pojemności od 1,1 m3 do 7,5 m3 na nieczystości stałe,
- kontener o pojemności od 1,1 m3 do 7,5 m3 na makulaturę,
5. teren przy ul. Dworskiej 11A
- kontener o pojemności od 1,1 m3 do 7,5 m3 na nieczystości stałe,
6. teren przy ul. Sienkiewicza 16A
- kontener o pojemności od 1,1 m3 do 7,5 m3 na nieczystości stałe.
W ramach w/w prac, Wykonawca zobowiązany jest do:
A. Realizowania usług sukcesywnie na telefoniczne lub pisemne zlecenie Zamawiającego w zależności od konieczności i potrzeb Zamawiającego, nie później jednak niż na drugi dzień od momentu dokonania zgłoszenia.
B. Przyjęcia dostarczonych przez Zamawiającego własnym transportem odpadów zebranych z terenu miasta tj. skoszona trawa, liście, gałęzie, ziemia, piach itp.
C. Utrzymania kontenerów w należytej czystości (mycia pod ciśnieniem), odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, a także wymiany zużytych lub naprawy uszkodzonych kontenerów.
D. Wyposażenia kontenerów w sprawne zamknięcia, uniemożliwiające korzystanie z nich osobom trzecim.
E. Sprzątania terenu z odpadów, które wydostały się z wnętrza w trakcie przeładunku pojemników.
F. Wykonywania usługi zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012r. (t.j.: Dz. U. z 2020r., poz. 797).
W przypadku, gdy Wykonawca podczas przeładunku odpadów stwierdzi, iż w kontenerze przeznaczonym na makulaturę znajdują się odpady komunalne za usunięcie (wywóz) odpadów z takiego kontenera Zamawiający zostanie obciążony jak za wywóz odpadów komunalnych.
UWAGA:
- Szczegółowy zakres usługi oraz ceny określa formularz cenowy, którego kserokopia stanowi załącznik nr 1 do umowy.
- Podane w formularzu cenowym ilości nieczystości stałych i makulatury są wartościami założonymi do wykonania i mogą ulec zmniejszeniu. Ich realizacja będzie następowała
na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego i według cen jednostkowych podanych
w formularzu cenowym, które nie mogą ulec podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy, przy czym wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 3 ust. 5 umowy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu usług niż określonego
w formularzu cenowym, którego kserokopia stanowi załącznik nr 1 do umowy.
- Wszystkie usługi należy wykonywać z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP.
II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE CZYNNOŚCI PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA – ART. 29 UST. 3A USTAWY.
1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy (t.j.: Dz. U. z 2020r., poz. 1320).
2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej
w trakcie realizacji zamówienia.
3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności:
- posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności;
- posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi;
- zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy.
Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Tom II IDW (SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 471133.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH HAK STANISŁAW BURCZYŃSKI
Email wykonawcy: hak@hak.net.pl
Adres pocztowy: UL. PRÓCHNIKA 25
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 448243.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 448243.20
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7
- Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynkach Akademii Piotrkowskiej
- Sprzedaż i dostawa środków opatrunkowych / opatrunków specjalistycznych.
- PRZEBUDOWĘ CHODNIKA W CIĄGU ULICY STANISŁAWA STASZICA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ETAP I i ETAP II
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- PRZEBUDOWA JEZDNI UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI ORAZ JEZDNI UL. BELZACKIEJ OD UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ DO UL. KOTARBIŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany"
- Zawarcie umowy ramowej na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione 191211
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lipinki i PSZOK-u w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu gminy Trzebielino w okresie od 01.07.2024 roku do 30.06.2025 roku
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.