eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Dostawa mebli szkolnych i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Wieruszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11

Ogłoszenie nr 510540630-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. S. Staszica w Wieruszowie:

Dostawa mebli szkolnych i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Wieruszowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 603661-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. S. Staszica w Wieruszowie, krajowy numer identyfikacyjny 00019204000000, ul. Szkolna 1-3, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 62 7841146; 62 7841321
e-mail: zspwier@wp.pl
www: https://bip-zsp.powiat-wieruszowski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli szkolnych i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Wieruszowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi dostawa i rozładunek mebli szkolnych oraz pomocy dydaktycznych opisanych szczegółowo w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na: Część nr 1: Stoły, stoliki, biurka, szafy, szafki. Dostawa obejmuje następujący asortyment: stolik jednoosobowy do sali lekcyjnej: 234szt, stolik dwuosobowy do sali lekcyjnej:16szt, stolik trzyosobowy do sali lekcyjnej: 12szt., stół konferencyjny do pokoju nauczycielskiego: 1szt, stół konferencyjny do pokoju pedagoga: 1szt., biurko do sal lekcyjnych, pokoju pedagoga, salek rewalidacji i pokoju nauczycielskiego: 14szt., Szafki - zestaw do pokoju pedagoga: 1 komplet, szafki zestaw do sali rewalidacji: 2szt., szafki do pokoju nauczycielskiego: 2szt, szafki pracownicze z 14 zamykanymi na klucz schowkami: 1szt, szafka ubraniowa z drążkiem do pokoju nauczycielskiego: 1szt., zestaw mebli do klas: 8 zestawów, szafa ubraniowa zabudowana pełna do pracowni: 4szt., Część nr 2: Krzesła, ławki. Dostawa obejmuje następujący asortyment: krzesło uczniowskie: 290szt., krzesło nauczycielskie tapicerowane: 16szt., krzesło z z obiciem PCV : 6szt., krzesło z obiciem tapicerowanym 15szt., siedzisko szatniowe : 2 szt., ławka 5 osobowa : 12szt. Część nr 3: Meble metalowe. Dostawa obejmuje następujący asortyment: szafki uczniowskie 6- drzwi:27szt., szafki uczniowskie - 4 drzwi: 2szt, szafki uczniowskie - 2 drzwi: 2 szt., szafy metalowe ( do pracowni CNC i mechatronicznej) : 6szt. Część nr 4: Pomoce dydaktyczne. Dostawa obejmuje następujący asortyment: tablica szkolna ceramiczna: 5szt, tablica biała suchościeralna: 5szt, mobilna tablica biała mała: 2szt., tablica szkolna interaktywna: 2szt, projektor multimedialny wraz z ekranem ściennym: 8szt., model dydaktyczno-szkoleniowy do rozwiązywania zadań transportowo-logistycznych: 2 zestawy

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.16.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Stoły, stoliki, biurka, szafy, szafki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 64203.25 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CARRION TRADING Sp. z o.o., Sp. komandytowa
Email wykonawcy: call@callmeble.pl
Adres pocztowy: Al. Solidarności 75/26
Kod pocztowy: 00-090
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 60479.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 60479.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 204444.45
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Krzesła, ławki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37382.11 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: STALDREW Marek Czwarnok
Email wykonawcy: staldrew@staldrew.pl
Adres pocztowy: Ostrów - Kania 21A
Kod pocztowy: 05-311
Miejscowość: Dębe Wielkie
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 35102.97

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 35102.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 109183.41
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Meble metalowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31739.84 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MATAGO GROUP Mateusz Gembicki
Email wykonawcy: biuro@matago.pl
Adres pocztowy: ul. Trzebnicka 28
Kod pocztowy: 50-246
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 40094.31

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 38121.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 82747.02
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pomoce dydaktyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37804.88 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: GRUPA MAC S.A.
Email wykonawcy: piotr.niznik@mac.pl
Adres pocztowy: ul. Witosa 76
Kod pocztowy: 25-561
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 41817.18

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 41817.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 179297.10
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.