eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskowola › dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych oraz innego sprzętu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10

Ogłoszenie nr 510540212-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego:

dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych oraz innego sprzętu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 594132-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540194965-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, krajowy numer identyfikacyjny 42044610000000, ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 818 816 285
faks: 818 816 663
e-mail: kkopinska@wodr.konskowola.pl
www: www.wodr.konskowola.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - państwowa jednostka organizacyjna posiadające osobowość prawną

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych oraz innego sprzętu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych oraz innego sprzętu na potrzeby LODR w Końskowoli. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na zadania: zadanie nr 1 – dostawa 6 fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6a. zadanie nr 2 – dostawa fabrycznie nowego sprzętu do elektronicznego zarządzania dokumentacją – skaner, drukarka etykiet 2 szt oraz czytnika kodów 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6b. zadanie nr 3 – dostawa. 16 fabrycznie nowych skanerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6c. zadanie nr 4 – dostawa 20 fabrycznie nowych komputerów przenośnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6d. zadanie nr 5 – dostawa 26 fabrycznie nowych pakietów oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6e. 3. Miejsce realizacji dostawy: Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola 4. Kody CPV: 30213100-6 – komputer przenośny, 30200000-1 – komputer stacjonarny, 48000000-8 – oprogramowanie, 38520000-6 – skanery, 30174000-9 – maszyny produkujące etykiety. 5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia w każdym miejscu gdzie w SIWZ użyto znaku towarowego. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry są nie gorsze niż określone w SIWZ, jego funkcjonalność jest taka sama jak opisana. Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu równoważność ofertowanych produktów. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieści informację o podwykonawcach w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: dostawa 6 fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 4 – cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: dostawa fabrycznie nowego sprzętu do elektronicznego zarządzania dokumentacją – skaner, drukarka etykiet 2 szt oraz czytnika kodów 2 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6750.00 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Suntar sp. z o.o.
Email wykonawcy: suntar@suntar.pl
Adres pocztowy: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 5 B
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8748.99

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8576.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15153.60
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: dostawa 18 fabrycznie nowych skanerów

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 4 – cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: dostawa 20 fabrycznie nowych komputerów przenośnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 88200.00 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Arris Computer Tomasz Stolarek
Email wykonawcy: arris@arris.com.pl
Adres pocztowy: ul. Polna 21
Kod pocztowy: 24-100
Miejscowość: Puławy
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 102882.12

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 102882.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 102882.12
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: dostawa 26 fabrycznie nowych pakietów oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26000.00 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Innovation In Technology sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Śliwkowa 1
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Niekanin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24688.56

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24496.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33451.08
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.