To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
Zakup komputerów przenośnych, stacji dokujących, licencji na oprogramowanie biurowe, drukarek komputerowych, monitorów LCD, dysków twardych, baterii do zasilaczy awaryjnych i pamięci flash.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 600412-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 569 14 00
faks: 22 569 14 01
e-mail: zmid@zmid.waw.pl
www: www.zmid.waw.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup komputerów przenośnych, stacji dokujących, licencji na oprogramowanie biurowe, drukarek komputerowych, monitorów LCD, dysków twardych, baterii do zasilaczy awaryjnych i pamięci flash.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/7/PN/6/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Na zakres przedmiotu zamówienia składa się dostawa:
1. komputerów przenośnych typu laptop z ekranem 15,6” i wyposażeniem dodatkowym (35 szt.);
2. stacji dokujących do laptopa (5 szt.);
3. licencji na pakiet oprogramowania biurowego Microsoft Office 2019 Home & Business PL (T5D-03205) wersja produktu box (pudełkowa) (37 szt.) lub równoważny;
4. drukarek sieciowych laserowych kolorowych A4 (2 szt.);
5. drukarek sieciowych laserowych monochromatycznych A4 wraz z dodatkowymi powiększonymi tonerami (10 szt.);
6. monitorów LCD 24” (8 szt.);
7. dysków twardych 2.5” SSD 1TB (10 szt.);
8. akumulatorów do zasilacza awaryjnego APC Back-UPS CS 500VA (5 szt.);
9. akumulatorów do zasilacza awaryjnego Eaton PW3105 500VA (15 szt.)
10. pamięć Flash 16GB USB 3.0 (PenDrive) (20 szt.);
11. pamięć Flash 32GB USB 3.0 (PenDrive) (30 szt.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnieniem prawnym czynności Zamawiającego jest art. 93 ust 7 ustawy Pzp, który nakazuje unieważnienie postępowania, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnieniem faktycznym czynności unieważnienia, jest oświadczenie Wykonawcy z dnia 27.11.2020 r., w którym poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy, z uwagi na brak możliwości realizacji umowy na warunkach postawionych w SIWZ oraz zaoferowanych w ofercie tj. znacznego przedłużenia czasu dostawy sprzętu do odbiorców w związku z załamaniem produkcji notebooków jakie nastąpiło w dobie panującej epidemii Covid-19. Wykonawca Emma-PC Technologie Komputerowe s. j. jako jedyny złożył ofertę w niniejszym postępowaniu.
W świetle powyższych okoliczności, Zamawiający w niniejszym postępowaniu, mimo wyboru oferty najkorzystniejszej w dniu 12.11.2020r., nie ma możliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Dostawa komputerów
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.