eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › Dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10

Ogłoszenie nr 510540013-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Gmina Dobrzyniewo Duże:

Dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 585638-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540185808-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dobrzyniewo Duże, krajowy numer identyfikacyjny 50659250000000, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 857 428 155
faks: 857 197 147
e-mail: k.dolkin@dobrzyniewo.pl
www: www.dobrzyniewo.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Rir.271.28.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże. 3.2. Zamówienie podzielone jest na dziewięć części/zadań: 1) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Nowym Aleksandrowie, działka Nr 192/2 2) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Ogrodnikach, działka Nr 33/5 obręb Dobrzyniewo Kościelne 3) Budowa altany oraz siłowni zewnętrznej w Dobrzyniewie Dużym, działki Nr 424/5, 425/5 4) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury oraz siłowni zewnętrznej w Pogorzałkach, działka Nr 446; 5) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Krynicach, działka Nr 11/5 6) Budowa altany z pomieszczeniem zamkniętym w Gniłej, działka Nr 75/3 7) Budowa altany, placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Letnikach, działka Nr 240 8) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Borsukówce, działka nr 866 9) Dostawa materiałów i wyposażenia do wykonania placu zabaw w Fastach, działka Nr 479 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ – Uproszczona dokumentacja projektowa i Załączniku nr 9 do SIWZ – Przedmiary. 3.4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 34928210-3 Wiaty drewniane 45211320-8 Roboty budowlane w zakresie altan 3.5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, a także w Załączniku nr 7 do SIWZ stanowiącym uproszczoną dokumentację projektową. 3.6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przeprowadzili wizję lokalną i powzięli we własnym zakresie wszelkie informacje niezbędne do właściwego sporządzenia oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3.7. Dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia w przypadku każdej części, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii. 3.8. Przedmiot zamówienia w ramach każdej części postępowania powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. 3.9. Jeżeli w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów musza być na poziomie nie niższym niż opisane w SIWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, iż oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy produktów lub znaki towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na calu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego. 3.10. Zamawiający, w przypadku wszystkich części zamówienia wymaga udzielenia co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. 15 SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 43.32.50.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Nowym Aleksandrowie, działka Nr 192/2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 33473.08 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SWING B. SAMOJŁOWICZ, A. STEFANOWICZ SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy: biuro@placezabawswing.pl.
Adres pocztowy: ul. Owsiana nr 2C, 15-837 Białystok
Kod pocztowy: 15-837
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 23849.70

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23849.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 66106.35
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Ogrodnikach, działka Nr 33/5 obręb Dobrzyniewo Kościelne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 77027.13 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: "FIOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy: a.borsa@fior.pl
Adres pocztowy: ul. Odkrywców 1-3/5, 53-212 Wrocław
Kod pocztowy: 53-212
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 15191.24

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15191.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 118651.09
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Budowa altany oraz siłowni zewnętrznej w Dobrzyniewie Dużym, działki Nr 424/5, 425/5

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 29.09.2020 r. do godz.10:00, w ramach części III postępowania do siedziby Zamawiającego wpłynęły trzy oferty Wykonawców. W toku czynności badania i oceny złożonych ofert, oferta Wykonawcy BARTEM Bartłomiej Lach została wykluczona z uwagi na fakt, iż Wykonawca nie wykazał braku podstaw wykluczenia w zakresie części III zamówienia. W dniu 7 października 2020 r. zostało wystosowane do Wykonawcy - BARTEM Bartłomiej Lach wezwanie do złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej i przekazane do Wykonawcy elektronicznie na adres e-mail: b.lach@barterm.com.pl. Niestety Wykonawca uchybił wezwaniu i nie dostarczył wymaganego oświadczenia w wyznaczonym terminie. Mając na uwadze powyższe okoliczności odnośnie uchybieniu wezwaniu do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, skutkowało to wykluczeniem Wykonawcy - BARTEM Bartłomiej Lach z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp.Po czym najwyżej ocenianą ofertą była oferta złożona przez Wykonawcę P.P.H.U. „TOSIA” Karol Zyśk. W dniu 26 października 2020 r. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp zawiadomił o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dotyczącym części III zamówienia. Zamawiający ponadto zamieścił informację, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z opisem zawartym w SIWZ, jego oferta jest zgodna z przepisami ustawy Pzp, treść oferty jest zgodna z treścią SIWZ, oferta przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego, w związku z czym została wybrana jako oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt. 5) lit. a) ustawy Pzp. Po czym Wykonawcy została przekazana informacja o dopełnieniu wszelkich formalności wynikających z zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Jednakże w dniu 20 listopada 2020 r. Wykonawca za pośrednictwem wiadomości e-mail przekazał Zamawiającemu informację, iż w ramach części III uchyla się od podpisania umowy. Pozostała co prawda oferta Wykonawcy Argon Klaudiusz Półtorak Przemyśl z ceną ofertową 65 509,80 zł brutto, jednakże cena ofertowa przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia o 23 794,50 zł. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania.Ewidentne jest, iż powyższy ciąg przyczynowo - skutkowy, pomiędzy przytoczonymi przesłankami Zamawiającego do unieważnienia postępowania w oparciu o treść art. 93 ust 1 pkt 7 wydaje się słuszny. Stwierdzone przez Zamawiającego wady postępowania są niemożliwe do usunięcia, w związku z czym mogą mieć wpływ na jego wynik.Niewątpliwym jest, iż zaistniałe okoliczności, które pojawiły się w trakcie prowadzonego postępowania nie mogą zostać zniwelowane, a umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zawarta na kwotę znacząco wykraczającą poza budżet Zamawiającego wydaje się być nieracjonalnym gospodarowaniem środkami publicznymi. Pod pojęciem niemożliwej do usunięcia wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego kryje się każde uchybienie zamawiającego przepisom Pzp, którego skutków nie można usunąć przy zastosowaniu procedur z nich wynikających. Jednocześnie owo usunięcie może nastąpić w dowolny sposób byleby nie był on sprzeczny z ustawą Pzp, a w szczególności nie prowadził do wypaczenia wyniku postępowania. Kluczowym argumentem przemawiającym za taką możliwością jest fakt, że Zamawiający unieważniając przed zawarciem umowy postępowanie o udzielenie zamówienia obarczone wadą uprawniającą Prezesa UZP do żądania unieważnienia umowy, zapobiega szkodom, jakie mogą powstać w związku z wykonaniem lub częściowym wykonaniem umowy.Mając na względzie przytoczony powyżej stan faktyczny oraz stan prawny, niewątpliwym jest, iż unieważnienie postępowania na podstawie treści art. 93 ust 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust 6 Pzp jest uzasadnione i stanowią wystarczającą przesłankę do dokonania tej czynności. Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury oraz siłowni zewnętrznej w Pogorzałkach, działka Nr 446

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20303.18 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SWING B. SAMOJŁOWICZ, A. STEFANOWICZ SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy: biuro@placezabawswing.pl
Adres pocztowy: ul. Owsiana nr 2C, 15-837 Białystok
Kod pocztowy: 15-837
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 16076.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16076.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37280.44
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Krynicach, działka Nr 11/5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20058.57 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SWING B. SAMOJŁOWICZ, A. STEFANOWICZ SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy: biuro@placezabawswing.pl
Adres pocztowy: ul. Owsiana nr 2C, 15-837 Białystok
Kod pocztowy: 15-837
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18265.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18265.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36501.17
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Budowa altany z pomieszczeniem zamkniętym w Gniłej, działka Nr 75/3

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w ramach części VII w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 29.09.2020 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego wpłynęły dwie następujące oferty Wykonawców:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena ofertowa brutto Okres gwarancji Termin wykonania zamówienia Warunki płatności
1. P.P.H.U. „TOSIA” Karol Zyśk, ul. Nurska 33, 07-320 Małkinia Górna 46 986,00 zł 36 miesięcy Zgodnie
z SIWZ Zgodnie
z SIWZ
2. BARTEM Bartłomiej Lach, ul. Kolejowa 12C, 15-701 Białystok 51 896,59 zł 36 miesięcy Zgodnie
z SIWZ Zgodnie
z SIWZ
Ponadto Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części VI przedmiotowego postępowania tj. 25 558,30 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt osiem złotych 30/100). Mając na względzie powyższe informacje, cena najkorzystniejszej oferty Wykonawcy P.P.H.U. „TOSIA” Karol Zyśk, ul. Nurska 33, 07-320 Małkinia Górna przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia o 21 427,70 zł. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania pn. „Dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże”, w zakresie obejmującym część VI zamówienia, której przedmiotem jest Budowa altany z pomieszczeniem zamkniętym w Gniłej, działka Nr 75/3.UZASADNIENIE PRAWNE
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp, zgodnie z którą: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.”
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Budowa altany, placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Letnikach, działka Nr 240

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w ramach części VII w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 29.09.2020 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego wpłynęły dwie następujące oferty Wykonawców:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena ofertowa brutto Okres gwarancji Termin wykonania zamówienia Warunki płatności
1. P.P.H.U. „TOSIA” Karol Zyśk, ul. Nurska 33, 07-320 Małkinia Górna 81 954,90 zł 36 miesięcy Zgodnie
z SIWZ Zgodnie
z SIWZ
2. BARTEM Bartłomiej Lach, ul. Kolejowa 12C, 15-701 Białystok 149 011,92 zł 36 miesięcy Zgodnie
z SIWZ Zgodnie
z SIWZ
Ponadto Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części VI przedmiotowego postępowania tj. 21 682,30 zł brutto (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy sześćset osiemdziesiąt dwa złote 30/100). Mając na względzie powyższe informacje, cena najkorzystniejszej oferty Wykonawcy P.P.H.U. „TOSIA” Karol Zyśk, ul. Nurska 33, 07-320 Małkinia Górna przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia o 60 271,60 zł. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania pn. „Dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże”, w zakresie obejmującym część VI zamówienia, której przedmiotem jest Budowa altany, placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Letnikach, działka Nr 240.

UZASADNIENIE PRAWNE
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp, zgodnie z którą: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.”
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Borsukówce, działka nr 866

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20058.57 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SWING B. SAMOJŁOWICZ, A. STEFANOWICZ SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy: biuro@placezabawswing.pl
Adres pocztowy: ul. Owsiana nr 2C, 15-837 Białystok
Kod pocztowy: 15-837
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18265.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18265.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37109.41
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Dostawa materiałów i wyposażenia do wykonania placu zabaw w Fastach, działka Nr 479

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 29.09.2020 r. do godz.10:00, w ramach części IX postępowania do siedziby Zamawiającego wpłynęły dwie oferty Wykonawców.W toku czynności badania i oceny złożonych ofert, oferta Wykonawcy BARTEM Bartłomiej Lach, ul. Kolejowa 12C, 15-701 Białystok została wykluczona z uwagi na fakt, iż Wykonawca nie wykazał braku podstaw wykluczenia w zakresie części IX zamówienia. W dniu 7 października 2020 r. zostało wystosowane do Wykonawcy - BARTEM Bartłomiej Lach wezwanie do złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej i przekazane do Wykonawcy elektronicznie na adres e-mail: b.lach@barterm.com.pl. W treści wezwania Zamawiający wskazał, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 29 września 2020 r., zaś Wykonawca nie przekazał Zamawiającemu w wymaganym terminie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Dodatkowo Zamawiający wskazał, iż oświadczenie w oryginale sporządzonym na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ należy złożyć w terminie do dnia 12 października r., do godziny 9:00 na adres Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, zaznaczając przy tym, iż wszelkie oświadczenia i dokumenty składane w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego winny być aktualne na dzień ich złożenia. Jednocześnie Zamawiający pouczył, iż uchybienie niniejszemu wezwaniu będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp. Niestety Wykonawca uchybił wezwaniu i nie dostarczył wymaganego oświadczenia w wyznaczonym terminie. Mając na uwadze powyższe okoliczności odnośnie uchybieniu wezwaniu do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, skutkowało to wykluczeniem Wykonawcy - BARTEM Bartłomiej Lach z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 Pzp ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.Po czym jedyną ofertą złożoną w postępowaniu była oferta Wykonawcy P.P.H.U. „TOSIA” Karol Zyśk, ul. Nurska 33, 07-320 Małkinia Górna. W dniu 26 października 2020 r. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) zawiadomił o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże” w zakresie dotyczącym części IX zamówienia. Zamawiający ponadto zamieścił informację, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z opisem zawartym w SIWZ, jego oferta jest zgodna z przepisami ustawy Pzp, treść oferty jest zgodna z treścią SIWZ, oferta przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego, w związku z czym została wybrana jako oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt. 5) lit. a) ustawy Pzp. Po czym Wykonawcy została przekazana informacja o dopełnieniu wszelkich formalności wynikających z zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Jednakże w dniu 12 listopada 2020 r. Wykonawca za pośrednictwem wiadomości e-mail przekazał Zamawiającemu informację, iż w ramach części IX uchyla się od podpisania umowy. Mając na względzie powyższe Zamawiający powziął decyzję o unieważnieniu postępowania w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).UZASADNIENIE PRAWNE: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, zgodnie z którą: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.