eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu - Etap III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10

Ogłoszenie nr 510539398-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Urząd Statystyczny we Wrocławiu:

Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu - Etap III

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków Urzędu Statystycznego we Wrocławiu i Wałbrzychu zmierzająca do zwiększenia efektywności energetycznej budynków”, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, Działania 1.3 – Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1 – Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 600368-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540216605-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Statystyczny we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 33171900000000, ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 713 716 400
faks: 713 716 360
e-mail: I.Karolewska@stat.gov.pl
www: http://bip.stat.gov.pl/wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu - Etap III

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WRO-WA.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych w ramach zadania: „Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu – Etap III”, położonego przy ulicy Oławskiej 31, 50-950 Wrocław, w ramach Projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków Urzędu Statystycznego we Wrocławiu i Wałbrzychu zmierzająca do zwiększenia efektywności energetycznej budynków”
2.Przedmiot zamówienia w Etapie III obejmuje swoim zakresem w szczególności wykonanie instalacji elektrycznych i wymaganych robót budowlanych związanych z: 1)wymianą opraw oświetleniowych w budynku wraz z wykonaniem pomiarów natężenia oświetlenia wewnętrznego; 2) montażem instalacji fotowoltaicznej; 3)montażem sufitów podwieszanych w pom. 308-311;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania robót określa dokumentacja techniczna – pozycje dotyczące wymiany opraw oświetleniowych, montażu instalacji fotowoltaicznej, montażem sufitów podwieszanych w pom 308-311 wraz z robotami murarsko-tynkarskimi, ślusarsko-blacharskimi, wykończeniowymi i pomocniczymi. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 9 do SIWZ i obejmuje: 1)projekt budowlany;
2) projekt wykonawczy – architektura, konstrukcja (pozycje dotyczące montażu sufitów podwieszanych) 3)projekt wykonawczy – instalacje elektryczne (bez pozycji dotyczących zasilania instalacji wentylacji);
4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – dla każdej z branż: a)Roboty budowlane; b)Instalacje elektryczne.
Przedmiary robót – dla każdej z branż, będące częścią dokumentacji technicznej załączone są wyłącznie informacyjnie w celu ułatwienia Wykonawcy kalkulacji ceny ofertowej, których nie należy utożsamiać w pełni z zakresem przedmiotu zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia obrazują skalę robót i stanowią pomoc w oszacowaniu kosztów realizacji zamówienia: 1) Roboty instalacyjne elektryczne; 2)Montaż sufitów podwieszanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 397000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Euro-Light Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: tomasz.galinski@grvisio.pl
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 46a
Kod pocztowy: 05-555
Miejscowość: Tarczyn
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: GR Visio Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 488310

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 488310
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 488310
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 56580

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.