To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
Usługa usuwania odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa OT KOWR Szczecin.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 590729-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (91) 814-42-59
e-mail: zamowienia.publiczne.szczecin@kowr.gov.pl
www: https://kowr.eb2b.com.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa usuwania odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa OT KOWR Szczecin.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SZC.WOP.260.21.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, której przedmiotem jest usunięcie
odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (nielegalne /dzikie wysypiska śmieci)
znajdujących się na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa OT
KOWR w Szczecinie w części objętej zasięgiem działania Zamawiającego. Pojęcie „dzikie
wysypiska” nie jest w obowiązującym prawie zdefiniowane. Przez pojęcie to należy rozumieć miejsca
nieprzeznaczone do składowania odpadów, zaś przez likwidację „dzikich” nielegalnych wysypisk
rozumie się czynności związane z usunięciem ze wskazanego przez Zamawiającego terenu wszelkichznajdujących się na nim odpadów i zanieczyszczeń, w szczególności odpadów niebezpiecznych,
sprzętu elektrycznego i elektronicznego i ich części, pozostałości po pojazdach samochodowych, opon
oraz ich wywóz i zagospodarowanie zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. W przypadku
usunięcia odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów zielonych wykonawca zobowiązany do
ich przekazania do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji
zastępczych. 3.2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do : a)
segregacji odpadów, b) transportu odpadów do miejsca ich zbierania lub przetwarzania, c) w
przypadku odpadów niebezpiecznych Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania ich do
ostatecznego procesu odzysku lub ostatecznego procesu unieszkodliwienia przez posiadacza odpadów
prowadzącego taki proces, d) przygotowania w imieniu zamawiającego dokumentów do których
„wytworzenia” jest zobowiązany Zamawiający jako posiadacz odpadów w tym w szczególności karty
ewidencji odpadów oraz karty przekazania odpadu, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu w
dniu podpisania protokołu odbioru wykonania usługi. Zamówienie zostało podzielone na 16 zadania
częściowe szczegółowo opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie częściowe A
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego A zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.).
Uzasadnienie
W przedmiotowym postępowaniu cena oferty na zadanie częściowe A złożonej w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i wynosi 30.497,00 zł brutto. Zamawiający natomiast przeznaczył na realizację zadania kwotę w wysokości 21.207,25 zł brutto.
W związku z powyższym unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w/w ustawy jest zasadne.
NAZWA: Zadanie częściowe B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21100 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22788
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31003
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie cześciowe C
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania C zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.).
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu cena oferty 2. na zadanie częściowe C złożonej w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i wynosi 74.700,00 zł brutto. Zamawiający natomiast przeznaczył na realizację zadania kwotę
w wysokości 51.725,00 zł brutto. W związku z powyższym unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w/w ustawy jest zasadne.
NAZWA: Zadanie cześciowe D
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego: D zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.).
Uzasadnienie:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu na w/w zadania częściowe do dnia 12.10.2020 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym unieważnienie postępowania w zakresie zadania częściowego D na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP jest zasadne i konieczne.
NAZWA: Zadanie częściowe E
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8300 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8946
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8946
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie cześciowe F
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5850 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6318
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6318
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie częściowe G
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1950 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2106
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2106
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie częściowe H
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego: H zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.).
Uzasadnienie:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu na w/w zadania częściowe do dnia 12.10.2020 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym unieważnienie postępowania w zakresie zadania częściowego H na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP jest zasadne i konieczne.
NAZWA: Zadanie częściowe I
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego: I zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.).
Uzasadnienie:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu na w/w zadania częściowe do dnia 12.10.2020 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym unieważnienie postępowania w zakresie zadania częściowego I na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP jest zasadne
i konieczne.
NAZWA: Zadanie częściowe J
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2400 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2592
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2592
Waluta:
NAZWA: Zadanie częściowe K
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego K zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.).
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu cena oferty na zadanie częściowe K złożonej w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i wynosi 22.876,00 zł brutto. Zamawiający natomiast przeznaczył na realizację zadania kwotę w wysokości 14.483,00 zł brutto.
W związku z powyższym unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w/w ustawy jest zasadne.
NAZWA: Zadanie częściowe L
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 7 w zw. z art. 29 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) Zamawiający unieważnia czynność wyboru oferty najkorzystniejszej na zadanie częściowe L, jak również unieważnia postępowanie, którego przedmiotem jest usługa usuwania odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa OT w Szczecinie w części objętej zasięgiem działania Zamawiającego obejmującego teren powiatu pyrzyckiego, gminy Pyrzyce: obręb Pyrzyce 11, obręb Żabów – zadanie częściowe L.
Uzasadnienie:
Celem wszczęcia i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zawarcie ważnej i niepodlegającej unieważnieniu umowy z wykonawcą wybranym zgodnie z przepisami ustawy.
Przedmiotem zamówienia było usunięcie odpadów z nieruchomości będących
w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa OT w Szczecinie w części objętej zasięgiem działania Zamawiającego obejmujące teren powiatu pyrzyckiego, gminy Pyrzyce: obręb Pyrzyce 11 i obręb Żabów dz. nr 5/5. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty na zadanie częściowe L, uzyskał z Sekcji Zamiejscowej w Pyrzycach Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie informację, iż nieruchomość wskazana w zadaniu częściowym L w Pyrzycach obręb Żabów działka nr 5/5 została przekazana nieodpłatnie gminie Pyrzyce, w związku z czym nie jest już w posiadaniu (we władaniu) Zamawiającego. Przy czym przekazanie ww. nieruchomości miało miejsce przed wszczęciem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Z uwagi na błędny opis przedmiotu zamówienia co do zadania częściowego L obejmujący działkę, która nie jest we władaniu Zamawiającego koniecznym jest unieważnienie postępowania w ww. zakresie. Zamawiający nie ma możliwości dokonania zmiany zakresu przedmiotu zamówienia po wyborze najkorzystniejszej oferty, zaś ewentualna zmiana zakresu przedmiotu zamówienia, a więc i przedmiotu umowy prowadziłaby do naruszenia zasady konkurencyjności. Wobec powyższego niniejsze zamówienie na zadanie częściowe L jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
W związku z powyższym zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP zasadne jest unieważnienie wyboru najkorzystniejszej oferty na zadanie częściowe L oraz unieważnienie postępowania na zadanie częściowe L.
NAZWA: Zadanie częściowe M
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1575 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1701
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1701
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie częściowe N
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego: N zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.).
UZASADNIENIE
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu na w/w zadania częściowe do dnia 12.10.2020 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym unieważnienie postępowania w zakresie zadania częściowego N na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP jest zasadne
i konieczne.
NAZWA: Zadanie częściowe O
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania częściowego: O zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.).
UZASADNIENIE
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu na w/w zadania częściowe do dnia 12.10.2020 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym unieważnienie postępowania w zakresie zadania częściowego O na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP jest zasadne
i konieczne.
NAZWA: Zadanie częściowe P
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4850 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5238
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5238
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa odczynników diagnostycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Wywóz odpadów z obiektów Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- 38/24. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na odbiór i utylizację odpadów medycznych.
- Usługa melioracyjna: kompleksowa konserwacja rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemów odwodnienia terenów 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
- Sprzątanie i zimowe oczyszczanie terenów publicznych w mieście Rejowiec Fabryczny
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.