eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY ALEI CHOPINA WE WŁOCŁAWKU I W PIŃCZACIE.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09

Ogłoszenie nr 510538232-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
"Baza" sp. z o.o.:

WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY ALEI CHOPINA WE WŁOCŁAWKU I W PIŃCZACIE.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 598677-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
"Baza" sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 58892310000000, ul. Bojańczyka 7, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 542 326 276
faks: 542 326 276
e-mail: malgorzata.naczas@hotelratuszowy.pl
www: http://spolkabaza.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY ALEI CHOPINA WE WŁOCŁAWKU I W PIŃCZACIE.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 25/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych przy Alei Chopina i w Pińczacie, zgodnie z następującym
zakresem ilościowym: Część nr 1 zamówienia – Dzierżawa i opróżnianie pojemników na Cmentarzu Komunalnym w Pińczacie, tj: 7 sztuk
kontenerów (zakrytych) o pojemności 7.000 litrów, usytuowanych na cmentarzu komunalnym w Pińczacie, 12 sztuk pojemników o pojemności 1.100
litrów, usytuowanych na cmentarzu komunalnym w Pińczacie. Część nr 2 zamówienia – Dzierżawa i opróżnianie pojemników na Cmentarzu
Komunalnym przy al. Chopina we Włocławku, tj: 30 sztuk pojemników o pojemności 1.100 litrów, usytuowanych na cmentarzu komunalnym przy
al. Chopina, 6 sztuk kontenerów (odkrytych) o pojemności 8.000 litrów, usytuowanych na cmentarzu komunalnym przy al. Chopina. Część nr 3
zamówienia – Dzierżawa i opróżnianie pojemników 1100l na Cmentarzu Komunalnym przy al. Chopina we Włocławku i w Pińczacie w okresie od
01.10.2021 do 30.11.2021, tj: 30 sztuk pojemników o pojemności 1.100 litrów, usytuowanych na cmentarzu komunalnym przy al. Chopina, 12 sztuk
pojemników o pojemności 1.100 litrów, usytuowanych na cmentarzu komunalnym w Pińczacie. Wykonawca będzie zobowiązany do następujących
czynności: a) Wykonawca zobowiązany będzie w pierwszym dniu obowiązywania umowy, wszystkie wskazane przez Zamawiającego punkty zbiórki
odpadów komunalnych, wyposażyć w należące do Wykonawcy pojemniki na odpady komunalne w liczbie i rodzaju wskazanym przez
Zamawiającego, o których mowa w treści powyżej. b) Jeżeli podczas odbierania odpadów komunalnych dojdzie do zniszczenia pojemnika na odpady
komunalne, to Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania na własny koszt wymiany zniszczonego pojemnika na odpady komunalne na nowy
pojemnik na odpady komunalne. c) Pojemnik, o którym mowa w treści powyżej, powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę niezwłocznie,
jednak nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym pojemnik na odpady komunalne uległ zniszczeniu. d) Jeżeli podczas odbierania
odpadów dojdzie do uszkodzenia pojemnika na odpady komunalne, to Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania na własny koszt naprawy
uszkodzonego pojemnika na odpady komunalne. e) Na czas naprawy uszkodzonego pojemnika na odpady komunalne Wykonawca zobowiązany
będzie zapewnić pojemnik zastępczy takiego samego rodzaju i o takiej samej pojemności. f) Pojemnik powinien zostać dostarczony przez
Wykonawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni roboczych w którym uszkodzony pojemnik na odpady komunalne został przez
Wykonawcę zabrany do naprawy. g) Wykonawca zobowiązany będzie – na pisemne lub ustne zlecenie Zamawiającego – do nieodpłatnego
przestawienia pojemników na odpady komunalne na nowe punkty zbiórki odpadów komunalnych, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia
otrzymania zlecenia od Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia ustnego Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia w formie
elektronicznej. h) Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru wszystkich odpadów przygotowanych do wywozu z punktów zbiórki odpadów
komunalnych, wskazanych przez Zamawiającego. i) Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego uprzątnięcia miejsca świadczenia usługi,
polegającej na wywozie odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych przy alei Chopina i Pińczacie, w szczególności usunięcia odpadów, które
wypadły z pojemników przy załadunku do pojazdu. j) Wykonawca zobowiązany będzie dokonywać odbioru i transportu odpadów komunalnych
również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg,
dojazdów, itp. k) W przypadku, o którym mowa w treści ppkt j), Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów. l) Wykonawca
zobowiązany będzie dokonywać odbioru odpadów, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego, jeżeli odpady te zagrażają
bezpieczeństwu, zdrowiu lub życiu osób trzecich. m) Do opróżniania pojemników i przewożenia odpadów należy używać pojazdów odpowiednio
dostosowanych do warunków miejscowych, aby nie uszkadzać nawierzchni, kwater i grobów. n) Wykonawca będący odbiorcą odpadów
komunalnych z Cmentarzy Komunalnych we Włocławku i Pińczacie zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji odpadów. Pozostałe zapisy
dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawierają zapisy SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowne - załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dzierżawa i opróżnianie pojemników na Cmentarzu Komunalnym w Pińczacie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 265000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: saniko@saniko.com.pl
Adres pocztowy: ul. Komunalna 4
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 274666.77

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 274666.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 274666.77
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dzierżawa i opróżnianie pojemników na Cmentarzu Komunalnym przy al. Chopina we Włocławku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 485000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: saniko@saniko.com.pl
Adres pocztowy: ul. Komunalna 4
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 506668.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 506668.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 506668.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dzierżawa i opróżnianie pojemników 1100l na Cmentarzu Komunalnym przy al. Chopina we Włocławku i w Pińczacie w okresie od 01.10.2021r. do 30.11.2021r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 50837.52 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: saniko@saniko.com.pl
Adres pocztowy: ul. Komunalna 4
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 54413.76

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 54413.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 54413.76
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.