eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › "Zakup stołu operacyjnego laryngologicznego, Aparatu USG, oraz systemu detektorów RTG dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dra L. Błażka w Inowrocławiu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09

Ogłoszenie nr 510537996-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu:

"Zakup stołu operacyjnego laryngologicznego, Aparatu USG, oraz systemu detektorów RTG dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dra L. Błażka w Inowrocławiu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 595340-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540202270-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 92358780000000, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 523 545 587
faks: 523 574 667
e-mail: zam.pub@szpitalino.pl
www: www.platformazakupowa.pl

adres profilu nabywcy: www.bip.pszozino.lo.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.platformazakupowa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup stołu operacyjnego laryngologicznego, Aparatu USG, oraz systemu detektorów RTG dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dra L. Błażka w Inowrocławiu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): M-49/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania jest dostawa stołu operacyjnego laryngologicznego, Aparatu USG, oraz systemu detektorów RTG dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu;
2. Montaż, uruchomienie, przekazanie do eksploatacji urządzeń oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie parametrów technicznych urządzenia oraz warunków gwarancji i serwisu gwarancyjnego zawiera Załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3 i 4.1, 4.2, 4.3, do SIWZ.
4. Warunki konieczne serwisu gwarancyjnego zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
Zadanie 1 – stół operacyjny laryngologiczny
Zadanie 2 – Aparat USG
Zadanie 3 – system detektorów RTG
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
IV. Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji zamówienia:
- dla stołu operacyjnego laryngologicznego - maksymalnie 8 tygodni od daty podpisania umowy,
- dla Aparatu USG – maksymalnie 6 tygodni od daty podpisania umowy,
- dla systemu detektorów RTG – maksymalnie 6 tygodni od daty podpisania umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: stół operacyjny laryngologiczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 83161.45 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ANPEXIM Tomasz Stępniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Biały kamień 2/18
Kod pocztowy: 02-593
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 89814.37

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 89814.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 89814.37
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: aparat USG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 291620.37 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Miro Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mińska 25B lok. U1
Kod pocztowy: 03-808
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 314950

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 314950
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 314950
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: system detektorów RTG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 199153.49 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 0

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FUJIFILM Europe GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 178
Kod pocztowy: 02-486
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Tak (niemcy)
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 216007.69

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 216007.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 216007.69
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.