To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-09
Budowa Parku Militarnego "Węglowa" w zakresie przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynku agregatorowni na cele socjalno-administracyjne wraz z budową wentylacji mechanicznej, budową hali namiotowej z zagospodarowaniem terenu części działki o nr ewid. gr. 788/12 obr. 12 przy ul. Węglowej 8 w Białymstoku i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 602045-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 857479457
faks: 857479483
e-mail: zp@zmk.bialystok.pl
www: www.zmk.bialystok.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa Parku Militarnego "Węglowa" w zakresie przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynku agregatorowni na cele socjalno-administracyjne wraz z budową wentylacji mechanicznej, budową hali namiotowej z zagospodarowaniem terenu części działki o nr ewid. gr. 788/12 obr. 12 przy ul. Węglowej 8 w Białymstoku i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): TI.263.43.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Parku Militarnego „Węglowa” w zakresie przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynku agregatorowni na cele socjalno-administracyjne wraz z budową wentylacji mechanicznej, budowy hali namiotowej wraz z zagospodarowaniem terenu części działki o nr ewid. gr. 788/12 obr. 12 przy ul. Węglowej 8 w Białymstoku i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Zakres robót: Zgodnie z Decyzją Nr 1171/2018 z dnia 21.12.2018 r. pozwolenia na budowę i kompletem dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 1) roboty ogólnobudowlane: Projektowana inwestycja obejmuje przebudowę i zmianę sposobu użytkowania dawnej agregatorowni na cele socjalno-administracyjne. Przebudowa budynku polegać będzie na wykonaniu termomodernizacji z wymianą stolarki otworowej i obróbek blacharskich, a także wykonaniu ścianek działowych w celu wygospodarowania części socjalnej i administracyjnej dostępnych z niezależnych wejść. W budynku znajdować się będą toalety ogólnodostępne i przystosowane dla osób niepełnosprawnych, a także pomieszczenia socjalne wielofunkcyjne, techniczne dostępne wyłącznie dla obsługi. W celu pogłębienia wiedzy mieszkańców miasta i turystów z zakresu historii wojskowości i techniki wojskowej zaprojektowana została hala typu namiotowego z przeznaczeniem na organizacje wystaw eksponatów wrażliwych na czynniki atmosferyczne. Przyjęte rozwiązania konstrukcyjne będą polegały na wykonaniu stóp fundamentowych żelbetowych, belek fundamentowych, ścian nadziemia z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym, konstrukcji stalowej nośnej składającej się ze słupów, rygli, płatwi stężeń, montażu kurtyny, dachu dwuspadowego pokrytego tkaniną PE powlekaną PCV. 2) charakterystyczne parametry określające wielkość i zakres robót budowlanych: Teren objęty inwestycją zlokalizowany jest na części działki nr ewid. gr. 788/12 - obręb 12. Działka położona jest bezpośrednio przy ul. Węglowej. Projektowany utwardzony zjazd z ulicy wraz z dojazdem będzie wiódł do drogi manewrowej i miejsc parkingowych. Ciąg pieszy z ulicy będzie stanowiła utwardzona ścieżka. Teren zostanie wygrodzony ogrodzeniem panelowym. Podstawowe parametry budynku podlegającego przebudowie i zmianie sposobu użytkowania: Budynek jednokondygnacyjny Wysokość obiektu 5,67 m. - budynek niski (N) Kubatura brutto 369,20 m3 Pow. użytkowa 50,49 m2 Kondygnacje nadziemne 1 Kondygnacje podziemne 0 Szerokość elewacji frontowej 8,08 m. Podstawowe parametr hali typu namiotowego: Budynek jednokondygnacyjny Wysokość obiektu 6,66 m - budynek niski (N) Kubatura brutto 3074,76 m3 Pow. użytkowa 510,60 m2 Kondygnacje nadziemne 1 Kondygnacje podziemne 0 Szerokość elewacji frontowej 15,46 m. Długość budynku 35,36 m. Uwagi: W cenie oferty należy ująć cenę kurtyny, która powinna spełniać parametry techniczne określone w dokumentacji projektowej. Koszty zajęcia pasa drogowego i opracowania projektu organizacji ruchu do wykonania zjazdu i wejścia ująć w kosztach własnych. 3) zagospodarowanie terenu. W obrębie budynków zaprojektowane zostały miejsca postojowe dla samochodów osobowych o wym. 2,50 m x 5,00 m oraz miejsca postojowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych o wym. 3,60 m x 5,00 m, zjazd z ul. Węglowej o szer. 6,00 m i wejście piesze. Rozebrane zostanie część torowiska, pozostałości ogrodzenia stalowego z podmurówką i wykonane nowe ogrodzenie z elementów panelowych o wys. 1,80 cm. Projektowana budowa ciągów pieszych o szer. 2,00 m umożliwi komunikację pomiędzy budynkiem socjalno-administracyjnym, halą wystawienniczą i parkingiem. Teren wyposażony będzie w elementy małej architektury tj. ławki, stojaki rowerowe, kosze na śmieci oraz nasadzenia drzew i krzewów. 4) branża sanitarna: 4.1. Informacje ogólne. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sanitarnych w budynku socjalnym oraz budynku hali namiotowej, wykonanie instalacji sanitarnych doziemnych i przyłącza wodociągowego zgodnie z pozwoleniem na budowę i opracowaną dokumentacją projektową. 4.2. Zakres szczegółowy robót sanitarnych do wykonania objętych zamówieniem - budynek socjalny: a) instalacja technologiczna pompy ciepła, b) instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, c) instalacja ciepła technologicznego, d) instalacja wewnętrzna wod – kan i c.w.u., e) przyłącze wodociągowe, f) instalacja doziemna kanalizacji sanitarnej. 4.3. Zakres szczegółowy robót sanitarnych do wykonania objętych zamówieniem - budynek hali namiotowej: a) montaż aparatów grzewczo-wentylacyjnych, b) instalacja doziemna wodociągowa. Uwagi: Wykonawca przed zgłoszeniem obiektu do odbioru końcowego zobowiązany jest na własny koszt dokonać odbiorów technicznych i niezbędnych badań itp. oraz pomiarów przez uprawnione do tego jednostki (badania kominiarskie, badanie wody - SANEPID i powietrza, Zakład Energetyczny, Wodociągi, Dozoru Technicznego itp.), opłat za przyłączenie do sieci wodociągowej, za zajęcie pasa drogowego, za kamerowanie doziemnej kanalizacji sanitarnej, sporządzić inwentaryzację geodezyjną w 2 egz. 5) branża elektryczna elektryczne i teletechniczna: 5.1. Przedmiotem zamówienia objęte jest wykonanie: - złącza kablowego ZK3 do rozdziału zasilania na obiekty hali i budynku socjalnego, - wewnętrznych linii zasilających, - oświetlenia zewnętrznego terenu: ścieżek i parkingów, - rozdzielnic RG-1, RG-2, - instalacji wewnętrznych oświetlenia podstawowego i awaryjnego, - instalacji wewnętrznych gniazd wtyczkowych, - instalacji wewnętrznych odbiorników sanitarnych, - instalacji połączeń wyrównawczych, - instalacji alarmowej, - instalacji CCTV, - okablowania strukturalnego, - systemu audio-video, - kanalizacji teletechnicznej, - instalacji odgromowej, - instalacji ochronnych: przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej. 3. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej załączonej do postępowania, 2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu sporządzoną Dokumentację Warsztatową wykonania konstrukcji stalowej hali namiotowej, Dokumentację technologii i organizacji montażu hali i inne wymagane dokumenty, 3) materiały z rozbiórki stają się własnością Wykonawcy poza szynami torowiska i ogrodzeniem z siatki na słupkach stalowych, które Wykonawca sprzeda jako złom i dokumenty sprzedaży przedstawi Zamawiającemu, 4) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty wraz z wbudowanymi materiałami i urządzeniami na okres min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego, 5) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac zgodnie ze złożoną ofertą, z materiałów własnych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z obowiązującymi przepisami oraz na warunkach ustalonych w umowie, a także uzgodnionymi z Zamawiającym zmianami podjętymi w trakcie realizacji umowy, 6) dostarczone na budowę elementy konstrukcji stalowej powinny byś odebrane komisyjne pod względem: - kompletności dostawy, - zgodności elementów z dokumentacją projektową, - pod względem stanu technicznego, - zabezpieczenia antykorozyjnego i p.poż powierzchni, - kompletności dokumentacji, 7) do każdej partii dostarczonych elementów i akcesoriów powinno być dołączone przez producenta zaświadczenie o jakości, stwierdzające, że odpowiadają one wymaganiom technicznym podanym w odpowiednich świadectwach dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Elementów konstrukcji nie spełniających tych wymagań nie należy wbudowywać w obiekty. Ewentualne niewielkie usterki techniczne powstałe w czasie transportu lub składowania, należy usunąć przed montażem, 8) materiały i wyroby powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane, wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej i być w I gatunku, 9) na każde żądanie Zamawiającego (inspektora/inspektorów nadzoru) Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, 10) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć, oznaczyć roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przyjęcia placu budowy, 11) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów BHP i P.Poż, zgodnie z wcześniej opracowanym i przekazanym dla Zamawiającego planem BIOZ, 12) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, 13) Wykonawca winien przewidzieć w ofercie wszystkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego, zabezpieczeniem placu budowy i oczyszczaniem na bieżąco dojazdu do budynków, 14) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje zaplecze budowy oraz zaopatrzenie w konieczne do realizacji media (woda, energia elektryczna), 15) Wykonawca dokona wszystkich koniecznych badań i sprawdzeń oraz przedłoży ich wyniki Zamawiającemu celem sprawdzenia i weryfikacji oraz załączy ich wyniki w dokumentacji powykonawczej, 16) po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca posprząta cały teren inwestycyjny z gruzu, odpadów, śmieci i innych nieczystości. 4. Ogólne wymagania i uwagi: 1) Zamawiający wymaga, aby w okresie rękojmi i gwarancji wykonawca zapewnił usunięcie wad, usterek i awarii w ciągu do 14 dni od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego, 2) Wykonawca zobowiązany jest w okresie udzielonej gwarancji dokonywać nieodpłatnie serwisowych przeglądów gwarancyjnych urządzeń, w ilości wskazanej w gwarancji producenta. Koszty serwisowych przeglądów gwarancyjnych i wymiany urządzeń w przypadku ich awarii ponosi Wykonawca, 3) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentacje powykonawczą, instrukcję użytkowania budynków i inwentaryzację powykonawczą geodezyjną w 2 egz., 4) z uwagi na przedawnienie się decyzji PKPK-S-V/156/2018 z 03 stycznia 2019 roku Zamawiający informuje, iż uzyskanie nowej decyzji na wycinkę drzew będzie po stronie Zamawiającego. Wniosek w przedmiotowej sprawie zostanie złożony do Parku Krajobrazowego Puszczy Knyszyńskiej po wyłonieniu Wykonawcy robót. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.26.24.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1405613.02 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MIKABO Marcin Granaszewski
Email wykonawcy: mikabogra@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Wyspiańskiego 17
Kod pocztowy: 18-100
Miejscowość: Łapy
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1637000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2580224.30
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej 668 Piątnica Poduchowna - Przytuły - Osowiec w miejscowości Radziłów.
- Wykonanie kompletnej renowacji posadzki z deszczułek wraz z robotami towarzyszącymi na auli Wydziału Prawa przy ul. Mickiewicza 1 w Białymstoku
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku
- Zakup projektora do Opery i Filharmonii Podlaskiej położonej w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1
- Dostawa i montaż regałów przesuwnych w nowym budynku Starostwa Powiatowego w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie 1 września 2024r do 31 sierpnia 2025r.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 1 im. Tony Halika w Ożarowie Mazowieckim
- Remont zabytkowego ratusza w Niepołomicach
- Przebudowa kancelarii Leśnictwa w Jełowej
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 -edycja 1 w Samorządowym Klubie Dziecięcym w Biłgoraju, wraz z poprawą dostępności.
- Poprawa efektywności energetycznej i funkcjonalności gminnych obiektów użyteczności publicznej
- KPN/12/2024 "Kontynuacja realizacji robót budowlanych III etapu inwestycji: Centrum Przyrodniczo-Edukacyjne Karkonoskiego Parku Narodowego Pałac Sobieszów - Etap III/C - Wnętrza Spichlerza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.