eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa urządzeń i sprzętu na potrzeby prowadzenia nauczania na kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji, Produkcja i przetwórstwo surowców mineralnych oraz Budownictwo w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09

Ogłoszenie nr 510537748-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach:

Dostawa urządzeń i sprzętu na potrzeby prowadzenia nauczania na kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji, Produkcja i przetwórstwo surowców mineralnych oraz Budownictwo w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 591043-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach, krajowy numer identyfikacyjny 20002650700000, ul. Teofila Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 875 628 432
faks: 875 628 455
e-mail: przetargi@pwsz.suwalki.pl
www: www.pwsz.suwalki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia Wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń i sprzętu na potrzeby prowadzenia nauczania na kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji, Produkcja i przetwórstwo surowców mineralnych oraz Budownictwo w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KO-120.3730.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa urządzeń i sprzętu na potrzeby prowadzenia nauczania na kierunku Zarzadzanie i inżynieria produkcji, Produkcja i przetwórstwo surowców mineralnych oraz Budownictwo w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy stanowią odpowiednio załączniki nr 8 i 2 do SIWZ.
Zamawiający podzielił zamówienie na 3 odrębne części:
1)część I – Pakiet I Wyposażenie laboratorium budownictwa,
2)część II - Pakiet II Wyposażenie kierunku produkcja i przetwórstwo surowców mineralnych,
3)część III - Pakiet III Wyposażenie pracowni zarządzania i inżynierii produkcji

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 38.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet I – Pakiet I Wyposażenie laboratorium budownictwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3831.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o.
Email wykonawcy: anna.gosiewska@cezas.pl
Adres pocztowy: Aleja Solidarności 15
Kod pocztowy: 15-751
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5600.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7703.49
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet II Wyposażenie kierunku produkcja i przetwórstwo surowców mineralnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 101632.70 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół Cezas Sp. zo .o.
Email wykonawcy: anna.gosiewska@cezas.pl
Adres pocztowy: Aleja Solidarności 15
Kod pocztowy: 15-751
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 107600.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 106272.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 135744.03
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet III Wyposażenie pracowni zarządzania i inżynierii produkcji

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt. 7, w związku z wystąpieniem okoliczności o których mowa w art. 29 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Uzasadnienie:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiający w Załączniku nr 8 Opis przedmiotu zamówienia, część 3 pkt. 7 projektor pomiarowy ppkt. 20 wymagał aby menu i instrukcja obsługi urządzenia była w języku polskim. Obsługa procesora danych urządzenia opiera się na ikonach i piktogramach natomiast część poleceń wyboru występuje w języku angielskim, które ze względu na uzyskanie wymaganych parametrów urządzenia nie są tłumaczone. Wskazanie takiego wymogu spowodowało, iż opis przedmiotu zamówienia był niejednoznaczny a Wykonawcy nie byli w stanie spełnić tak postawionych wymagań. Zamawiający dostrzegł swój błąd dopiero na etapie oceny ofert, kiedy nie mógł już zastosować żadnej z procedur przewidzianych ustawą Pzp w celu usunięcia stwierdzonej wady.

Opis przedmiotu zamówienia jest znaczącym elementem Specyfikacji, warunkującym złożenie prawidłowej i niepodlegającej odrzuceniu oferty przez zainteresowanych Wykonawców. Jakiekolwiek błędy w tym zakresie, w tym niedopełnienie wymogów precyzyjności i jednoznaczności opisu, wynikających z art. 29 ust. 1 ustawy, może spowodować nieodwracalne skutki w postaci rozbieżnego rozumienia przedmiotu zamówienia przez Wykonawców, złożenia nieporównywalnych ofert i niemożności ich weryfikacji, czy też zaistnienia sporów między stronami na etapie realizacji zawartej umowy.
Złożone przez Wykonawców wyjaśnienia odnośnie spełniania przez projektor pomiarowy menu w języku polski potwierdzają iż Wykonawcy nie są w stanie zapewnić wymaganej funkcjonalności. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że w postępowaniu żaden z Wykonawców nie skorzystał z możliwości zwrócenia się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z uwagi na upływ terminu składania ofert w postępowaniu, niemożliwym jest naprawienie przedmiotowej sytuacji, co w konsekwencji nakazuje Zamawiającemu unieważnienie przedmiotowego postępowania w zakresie części 3.

Biorąc pod uwagę zaistniałe okoliczności Zamawiający zdecydował o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie części 3, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy, ze względu na nieprecyzyjne wymagania w opisie przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.