eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Dostawa sprzętu komputerowego oraz zestawów multimedialnych dla 2 szkół uczestniczących w projekcie pn. Edukacja, Integracja i Nowoczesność w Powiecie Namysłowskim. Zamówienie składa się z 2 części: 1. Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla I LO w Namysłowie. 2. Część 2: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08

Ogłoszenie nr 510537228-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz zestawów multimedialnych dla 2 szkół uczestniczących w projekcie pn. Edukacja, Integracja i Nowoczesność w Powiecie Namysłowskim. Zamówienie składa się z 2 części: 1. Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla I LO w Namysłowie. 2. Część 2: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Edukacja, Integracja i Nowoczesność w Powiecie Namysłowskim” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020 oraz środków Budżetu Państwa. Oś priorytetowa IX Wysoka jakość edukacji. Działanie 9.1 Rozwój kształcenia ogólnego. Poddziałanie 9.1.1 Wsparcie kształcenia ogólnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 608889-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540229604-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000, Pl. Wolności, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: (077) 410 36 95
faks: 774 103 922
e-mail: zamowienia@namyslow.pl
www: www.namyslow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz zestawów multimedialnych dla 2 szkół uczestniczących w projekcie pn. Edukacja, Integracja i Nowoczesność w Powiecie Namysłowskim. Zamówienie składa się z 2 części: 1. Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla I LO w Namysłowie. 2. Część 2: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZM.I.272.41.2020.MA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz zestawów multimedialnych dla 2 szkół uczestniczących w projekcie pn. Edukacja, Integracja i Nowoczesność w Powiecie Namysłowskim.
Zamówienie składa się z 2 części:
1. Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla I LO w Namysłowie.
2. Część 2: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie.

2. Projekt pn. „Edukacja, Integracja i Nowoczesność w Powiecie Namysłowskim” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020 oraz środków Budżetu Państwa. Oś priorytetowa IX Wysoka jakość edukacji. Działanie 9.1 Rozwój kształcenia ogólnego. Poddziałanie 9.1.1 Wsparcie kształcenia ogólnego.
3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot:
39162200-7 Pomoce i artykułu szkoleniowe

Dodatkowe kody CPV:
30213100-6 Komputery przenośne.
30213300-8 Komputer biurkowy.
30231320-6 Monitory dotykowe.
32322000-6 Urządzenia multimedialne.
32351200-0 Ekrany.
38652100-1 Projektory.
48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawarty jest w załącznikach nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu spełniającego
wymagania Zamawiającego (w załącznikach nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia) i zgodnych z zaoferowanymi przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. W tym celu Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wypełnili kolumnę 5 (piąta) dla każdej pozycji, w załącznikach nr 2 i 3 do formularza oferty o nazwie: „Formularz cenowy - ………..”, w której Wykonawcy zobowiązani są do wpisania informacji dotyczących Producenta / marki / modelu lub nr katalogowego. Opisy zamieszczone przez Wykonawców w ww. kolumnie traktowane będą jako zobowiązanie Wykonawcy dotyczące dostarczanego przez niego wyposażenia, a także będą służyły Zamawiającemu do sprawdzenia, czy dostarczone przez wybranego Wykonawcę wyposażenie jest zgodne z zaoferowanymi. Brak takich informacji lub niekompletna informacja zawierająca jedynie wpis np. „ALLEGRO”, nie dające możliwości jednoznacznej identyfikacji wyposażenia, skutkuje niemożnością oceny przez Zamawiającego, jaki przedmiot został zaoferowany, a w konsekwencji - czy spełnia on postawione wymagania.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie.
7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy.
10. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy. W pozostałym zakresie Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
11. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą).
12. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń,
w których mają być zamontowane urządzenia. Osoby przybyłe na wizję lokalną muszą posiadać ze sobą dokument tożsamości i zgłosić się w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu Starostwa Powiatowego w Namysłowie przy Pl. Wolności 12A w Namysłowie, pok. 210.
13. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
14. Miejsce realizacji zamówienia: szkoły Powiatu Namysłowskiego położone w Namysłowie: I LO oraz Zespół Szkół Specjalnych.

Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zaoferowane artykuły i urządzenia. Okres gwarancji będzie liczony od daty obustronnie podpisanego bezusterkowego protokołu odbioru potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi we wskazanym wyżej okresie.
3. Artykuły i urządzenia muszą posiadać wszelkie niezbędne, do normalnego funkcjonowania, instrukcje i certyfikaty w języku polskim.
4. Artykuły i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, w całości nieużywane, nierekondycjonowane, niepowystawowe, nieregenerowane, kompletne, oznakowane znakiem CE i muszą być dostarczone zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, których przechowywanie przez zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji.
5. Wszystkie artykuły i urządzenia oraz ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w sposób trwały tak, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
6. Wszystkie artykuły i urządzenia składające się na przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dot. prawa dopuszczenia do używania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do używania. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w/w dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
7. Oferowane przez wykonawcę artykuły i urządzenia muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez wykonawcę urządzenia muszą odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicznie i jakościowo niż podano w opisie przedmiotu zamówienia – muszą być na poziomie lub lepsze od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto urządzenia muszą zawierać wszystkie elementy startowe i muszą być gotowe do pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.16.22.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla I LO w Namysłowie

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zmianami), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób niejednoznaczny, w pozycji Sprzęt multimedialny – Tablice interaktywne – 3 sztuki został opisany monitor interaktywny, w związku z czym do Zamawiającego wpłynęły oferty, których nie jest w stanie porównać z wymaganiami, mimo ich formalnej poprawności. Wada została zidentyfikowana na etapie postępowania po otwarciu ofert i jest niemożliwa do usunięcia. W związku z powyższym, Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie w części nr 1.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część 2: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27235.77 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: COCON Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Sp. k. ul. Dworcowa 10A, 46-300 Olesno
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 10A
Kod pocztowy: 46-300
Miejscowość: Olesno
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 33951

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33951
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 39377.34
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.