eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej z podziałem na zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08

Ogłoszenie nr 510537216-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.:

Sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej z podziałem na zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 603686-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540217688-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 11005287100000, ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 082 5631461 do 63
faks: 825 630 450
e-mail: zamowienia@mpgkchelm.pl
www: www.mpgk.chelm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Przedsiębiorstwo Komunalne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej z podziałem na zadania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej dla Punktu Poboru Energii (dalej: PPE) zamawiającego zgodnie z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 - Sprzedaż energii elektrycznej w okresie 12 m-cy – pełnienie funkcji Sprzedawcy Podstawowego.
- wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy i będzie ponosił wszelkie koszty z tym związane.
- wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych z procedurą obowiązującą dla zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Czynności te wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych wraz z zawarciem umowy sprzedaży energii elektrycznej.
Zadanie nr 2 - Sprzedaż energii elektrycznej w okresie 3 m-cy – pełnienie funkcji Sprzedawcy Rezerwowego.
Sprzedawcą Rezerwowym zostanie oferent, który nie został uznany za Sprzedawcę Podstawowego.
- W okresie realizacji umowy, tj. w przypadku zaprzestania świadczenia sprzedaży energii przez Sprzedawcę Podstawowego, wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedawanej w ramach umowy i będzie ponosił wszelkie koszty z tym związane.
- wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych z procedurą obowiązującą dla zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Czynności te wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych wraz z zawarciem umowy sprzedaży energii elektrycznej.
1.1. Ilość sprzedawanej energii elektrycznej:
Dla zadania nr 1 w okresie 12 m-cy, dla PPE zamawiającego wynosi: ok. 750 000 kWh w okresie obowiązywania umowy.
Dla zadania nr 2 w okresie 3 m-cy, dla PPE zamawiającego wynosi: ok. 187 500 kWh w okresie obowiązywania umowy.
1.2. Zgodnie z zastrzeżeniem zawartym w prawie opcji zamawiający zrealizuje w sposób pewny zakup energii elektrycznej:
Dla zadania nr 1 - w ilości 637 500 kWh.
Dla zadania nr 2 - w ilości 159 375 kWh.
1.3. Pozostałe ilości będą realizowane w zależności od zapotrzebowania energetycznego zgodnie
z przedstawionym poniżej zapisem dotyczącym możliwości skorzystania z prawa opcji.
1.4. Odczyt licznika odbywać się będzie 1 raz w miesiącu, razem dla wskazanego w dokumentacji układu pomiarowego:
- 12 odczytów w roku kalendarzowym dla zadania nr 1;
- 3 odczyty w okresie trwania umowy dla zadania nr 2.
2. Zamawiający aktualnie posiada zawartą umowę kompleksową sprzedaży energii i świadczenia usługi dystrybucji zawartą z PGE Obrót S.A., której termin zakończenia przypada na dzień 31.12.2020 r.
2.1. Zamawiający oświadcza, że zawrze odrębną umowę na dystrybucję energii elektrycznej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. PGE Dystrybucja S.A oddział Zamość (dalej OSD).
3. Informacja o użytkowanym obiekcie Zamawiającego zawiera załącznik nr 1 - Wykaz PPE.
4. Kalkulację oferty zawarto w załączniku nr 1a i 1b (w zależności od tego, którego zadania dotyczy oferta).
5. Warunkiem niezbędnym realizacji sprzedaży energii elektrycznej zamawiającemu przyłączonemu do sieci OSD jest posiadanie przez wybranego wykonawcę Generalnej Umowy Dystrybucji.
6. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na warunkach określonych w:
6.1. Ustawie z dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. 2020 poz. 833 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi – zwanej dalej Prawem energetycznym oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy.
6.2. Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej wykonawcy, do której sieci podłączony jest obiekt zamawiającego – zwanej IRiESD.
6.3. Regulaminie sprzedaży energii elektrycznej danego wykonawcy, przy czym wzór umowy (załącznik nr 5) oraz dokumenty zamawiającego określone we wzorze mają pierwszeństwo zastosowania w realizacji zamówienia przed innymi regulacjami wykonawcy (np. regulaminami, cennikami) mającymi odniesienie do realizacji przedmiotu umowy.
7. Zamawiający oświadcza, że jest wytwórcą energii elektrycznej w małej instalacji, o której mowa w art. 2
pkt 18 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (DZ. U. z 2020 r. poz. 261, z późn.
zm.) i jest wpisany do rejestru wytwórców energii elektrycznej w małej instalacji pod numerem MIOZE/URE00596/2018.
8. Zakupiona energia elektryczna nie zostanie przeznaczona do dalszej odsprzedaży.
9. Zamawiający zobowiązuje się w ciągu 7 dni, od daty zaistnienia zdarzenia, poinformować na piśmie wykonawcę o wszelkich zmianach dotyczących wytwarzania energii elektrycznej w małej instalacji.
10. Zamawiający oświadcza, że nie będzie samodzielnie rozliczał się z obowiązku podatkowego. Wykonawca zastosuje do rozliczeń ceny powiększone o podatek akcyzowy zgodnie z ustawą o podatku akcyzowym, którego wartość wyszczególni na oddzielnej pozycji faktury lub w załączniku do niej.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym w pkt 1. oraz 1.1. niniejszego ustępu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu zamówienia, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw.
12.1. Podane ilości przedmiotu umowy są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmniejszenie zamówienia składanego przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu pkt. 13 niniejszego ustępu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację umowy, ani roszczenie odszkodowawcze z tytułu ewentualnego zmniejszenia przedmiotu umowy.
13. Prawo opcji.
1) Zamawiający zgodnie z treścią poniższych ppkt. 2 – 6 zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w zależności od faktycznego zapotrzebowania energetycznego.
2) W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji:
2.1) Wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny jednostkowe zgodne z dokumentacją postępowania oraz złożoną ofertą i zawartą umową.
2.2) Wykonawca będzie zobligowany dostarczać zamawiającemu przedmiot zamówienia objęty postępowaniem i umową oraz określony w ofercie wykonawcy.
2.3) Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie wykonawcy i umowie.
3) Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od faktycznego zapotrzebowania energetycznego obiektu będącego w posiadaniu zamawiającego.
4) Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości dostaw pewnych, zagwarantowanych przez zamawiającego.
5) Realizacja zamówienia opcjonalnego odbywać się będzie po wyczerpaniu ilości podstawowych, zagwarantowanych przez zamawiającego, na podstawie dalszego poboru i przesyłu energii do obiektu wymienionego w umowie, przez okres trwania umowy.
6) Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu braku pełnej realizacji prawa opcji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 09.30.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 261000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: INTRENCO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zarzad@intrenco.pl
Adres pocztowy: Pl. Powstańców Warszawy 2
Kod pocztowy: 00-030
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 257148.72

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 257148.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 289572.75
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) unieważnił postępowanie w zakresie zadania nr 2, w związku z brakiem złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.