eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08

Ogłoszenie nr 510536733-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni:

Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 611669-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bochni, krajowy numer identyfikacyjny 85001915100000, Kolejowa 14, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 14 615 39 10
faks: 14 615 39 20
e-mail: mops@mopsbochnia.pl
www: www.mopsbochnia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MOPS 271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Bochni.
2. Zamówienie obejmuje świadczenie usług opiekuńczych zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej w okresie od 2 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.
3. Maksymalna szacowana liczba godzin wynosi – 18 500 h. Rzeczywista ilość wykonywanych usług (ilość godzin) będzie uzależniona od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa liczba godzin może ulec zmianie w zależności od ilości osób objętych usługami ponieważ brak jest możliwości jej dokładnego określenia ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy. W przypadku zmiany liczby godzin w czasie trwania umowy ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę pozostaną bez zmian.
4. Wykonywanie zamówienia odbywać się będzie w miejscu zamieszkania osób wymagających opieki lub pomocy, w dni robocze od poniedziałku do soboty.
5. Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć pomoc świadczoną osobom leżącym lub mającym trudności w poruszaniu się, z samoobsługą i kontaktami z otoczeniem społecznym oraz funkcjonowaniem w środowisku, przede wszystkim ze względu na wiek, schorzenia i/lub niepełnosprawność.
6. Zakres usług opiekuńczych wykonywanych przez opiekunkę nie posiadającą kwalifikacji medycznych obejmuje w szczególności:
1) pomoc w zaspokojeniu codziennych potrzeb życiowych podopiecznego w tym: robienie niezbędnych zakupów, przygotowanie posiłku lub jego dostarczenie z punktu gastronomicznego, karmienie podopiecznego jeżeli tego wymaga i samodzielnie połyka, bieżące prace porządkowe w mieszkaniu podopiecznego lub części mieszkania użytkowanej przez podopiecznego, mycie naczyń, pranie ubrań i bielizny podopiecznego, palenie w piecu itp.
2) opiekę higieniczną w tym: pomoc w utrzymywaniu higieny osobistej podopiecznego (mycie), zmiana bielizny osobistej i pościelowej, ubieranie chorego itp.
3) pielęgnację podopiecznego: pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmiana opatrunków po instruktarzu pielęgniarki lub lekarza, zapobieganie powstawaniu odleżyn, pomoc w ułożeniu chorego w łóżku, zmianie pozycji chorego w łóżku, pomoc
w poruszaniu się chorego po mieszkaniu, zamawianie wizyt lekarza, pielęgniarki itp.
4) zapewnienie w miarę możliwości kontaktu z otoczeniem: zamawianie wizyt duchownych u podopiecznego, wysyłanie korespondencji, załatwienie drobnych spraw urzędowych, wyjście z podopiecznym na spacer, dostarczenie prasy i książek itp.
Wymienione wyżej czynności wykonywane będą w zależności od potrzeb chorego
i zgodnie z limitem godzin wskazanych przez Zamawiającego.

Opiekunka będzie zobowiązana do dokumentowania wszelkich rozliczeń finansowych
z podopiecznym z powierzonych przez podopiecznego pieniędzy w sposób nie budzący żadnych wątpliwości. Udowodnienie prawidłowości tych rozliczeń leży po stronie Wykonawcy (opiekunki).

Zamawiane usługi opiekuńcze nie obejmują:
1) zabiegów wymagających kwalifikacji medycznych,
2) czynności związanych z rehabilitacją medyczną chorego,
3) prac remontowych w domu podopiecznego np. malowanie,
4) ciężkich prac związanych z generalnymi porządkami w tym. np. przesuwanie mebli, noszenie ciężkich przedmiotów,
5) przygotowania posiłków dla innych niż podopieczny osób wspólnie bądź oddzielnie zamieszkałych,
6) zakupów dla osób innych niż podopieczny,
7) prania bielizny i ubrań należących do innych osób niż podopieczny,
8) przenoszenia i magazynowania zakupionego węgla.

7. Zamówienie winno być koordynowane przez osobę, która będzie kontrolowała i nadzorowała proces realizacji usług opiekuńczych oraz instruowała opiekunki. Do obowiązków Wykonawca należy również ścisła współpraca z Zamawiającym na zasadach określonych poniżej.
8. Zasady współpracy Wykonawcy z Zamawiającym:

1) Usługi opiekuńcze świadczone będą dla klientów Zamawiającego na terenie Gminy Miasta Bochnia w dni robocze od poniedziałku do soboty;
2) Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie pisemnej (dopuszcza się przesłanie faksem lub mailem) szczegółową informację o osobach objętych usługami, która zawiera: imię i nazwisko, adres zamieszkania podopiecznego i nr telefonu (jeżeli posiada), liczbę godzin usług opiekuńczych do realizacji w tygodniu z wyszczególnieniem ilości godzin dziennie - oraz okres na jaki przyznane są usługi;
3) Osoby skierowane przez Wykonawcę do świadczenia usług powinny być sprawne fizycznie i intelektualnie, posiadające wymagane prawem badania medyczne. Wykonawca nie będzie kierował do podopiecznych osób spokrewnionych, powinowatych lub wspólnie z nimi zamieszkałych;
4) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu regularny kontakt z osobami świadczącymi usługi opiekuńcze oraz stały kontakt telefoniczny z koordynatorem usług.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do:
- zapewnienia opiekunkom wykonującym usługi wyposażenie w odpowiednie ubranie ochronne dostosowane do zakresu niesionej pomocy (tj. rękawiczki, maseczki, fartuchy itp.);
- przedstawienia na żądanie Zamawiającego harmonogramu pracy na dany miesiąc zawierający daty, godziny realizacji usług u poszczególnych podopiecznych;
- kontroli jakości świadczonych usług przez opiekunki i niezwłocznego reagowania na każdą zauważoną przez siebie lub zgłoszoną przez Zamawiającego bądź osobę korzystającą z usług, nieprawidłowość dotyczącą jakości świadczenia usług;
- dołożenia wszelkich starań aby usługi wykonywane były z największą starannością, zgodnie z wszelkimi przepisami prawa i poszanowaniem praw i godności osoby, na której rzecz są świadczone;
- informowania Zamawiającego w formie najpierw ustnej (telefonicznej) a następnie pisemnej, w możliwe jak najszybszym terminie, o każdej zmianie sytuacji życiowej
i zdrowotnej osoby korzystającej z usług opiekuńczych mającej wpływ na ich realizację, jak i wszelkich sytuacjach mogących zagrażać w szczególności zdrowiu lub życiu osoby korzystającej z usług;
6) Do obowiązków Wykonawcy należy również przekazywanie Zamawiającemu do dnia
5-tego każdego miesiąca karty pracy za każdy miesiąc świadczonych usług oraz rozliczenie realizacji zleconych usług.
Karta pracy musi zawierać następujące informacje:
a. imię i nazwisko osoby korzystającej z usług (podopiecznego),
b. imię i nazwisko osoby świadczącej usługi (opiekunki),
c. daty i godziny poszczególnych dyżurów, z potwierdzeniem osoby korzystającej
z usług, że były one faktycznie wykonane

7) Zamawiający ma prawo do kontroli jakość świadczonych usług w miejscu ich wykonywania.
8) Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn stawki godzinowej brutto i ilości godzin faktycznie zrealizowanych usług.
9) Czas świadczenia usług nie obejmuje czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. Wykonawcy będą zwracane udokumentowane koszty przejazdu środkami komunikacji publicznej po terenie Gminy Miasta Bochnia wyłączenie między podopiecznymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 85.31.11.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 425500.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Opiekuńcze Magda Magdalena Wolak
Email wykonawcy: magdawolak@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Ogrodowa 44/24,
Kod pocztowy: 32-800
Miejscowość: Brzesko
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 421800.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 421800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 647500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.