To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-07
"Zakup karmy do zimowego dokarmiania żubrów z rozwiezieniem i wyłożeniem", jako działanie związane z realizacją projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
Numer ogłoszenia: 601463-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 856 832 378
faks: 856 832 460
e-mail: hajnowka-zp@bialystok.lasy.gov.pl
www: http://bip.lasy.gov.pl/dg/rdlp_bialystok/nadl_hajnowka
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Zakup karmy do zimowego dokarmiania żubrów z rozwiezieniem i wyłożeniem", jako działanie związane z realizacją projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.20.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup karmy do zimowego dokarmiania żubrów wraz jej rozwiezieniem i wyłożeniem w latach 2020-2023, jako działanie związane z realizacją projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. 2. Kody CPV dla przedmiotowego zamówienia: 15700000-5 Pasza dla zwierząt 03114200-5 Siano 03221222-8 Burak pastewny 3. Całość zamówienia wynosi: Buraki pastewne – 60 ton; Siano w balotach – 210 ton; Sianokiszonka – 87 ton; Kostki solne do lizawek – 3 tony. 4. Wykonawca w każdym okresie zimowego dokarmiania (tj. od dnia podpisania umowy do 31 marca 2021 roku; od dnia 1 listopada 2021 roku do 31 marca 2022 roku; od dnia 1 listopada 2022 roku do 31 marca 2023 roku) w ramach zamówienia zobowiązany jest do zakupu karmy we własnym zakresie oraz jej przechowywania i wyłożenia w ilości: - buraki pastewne – 20 ton z tegorocznych zbiorów, zdrowe, bez zanieczyszczeń mechanicznych oczyszczone z ulistnienia, korzonków i gleby. - siano w balotach (pojedynczy balot o średniej wadze około 250 kg) – w ilości 70 ton z tegorocznych zbiorów, bardzo dobrej jakości, wilgotność dostarczonego siana nie może przekraczać 15%, bez zanieczyszczeń mechanicznych, bez pleśni. Siano musi być pozbawione takich cech jak: stęchły lub zgniły zapach oraz zanieczyszczenia glebą, słomą, pozostałościami obornika i szkodliwymi roślinami. Preferowane jest siano pochodzące z 1 pokosu. Dopuszcza się ewentualnie siano pochodzące z 2 pokosu. Siano winno być umieszczane w brogach. -sianokiszonka – w ilości 29 ton ze zbiorów tegorocznych, robiona z traw podsuszonych. -kostki solne z selenem do lizawek (kostki o wadze 10 kg) – w ilości 1 tona. 5. Rozwożenie karmy odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Każdorazowo zostanie też ustalona ilość, rodzaj i lokalizacja wyłożenia pasz. Potrzeba rozwiezienia pasz będzie zgłaszana przez Zamawiającego pisemnie lub telefonicznie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia stopnia uzupełnienia brogów dwa razy w tygodniu, uzupełniania ich w miarę potrzeb oraz zapewnienia dostępności paszy dla zwierząt (przerzucenie, nagarnięcie – w miarę potrzeb), a także wykonywania bieżących drobnych napraw brogów uszkodzonych w wyniku użytkowania przez żubry (np. przybijanie desek, żerdzi itp.) 7. W przypadku stwierdzenia, że pasza przygotowana przez Wykonawcę do rozwiezienia, rozwożona lub już rozwieziona nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego ze względu na posiadanie cech, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w terminie 2 dni od daty stwierdzenia tych wad, paszę spełniającą wymagane cechy jakościowo – ilościowe i dokonać jej rozwiezienia wraz z uprzątnięciem paszy wadliwej. 8. Miejscem realizacji zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Hajnówka. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na obszarze 3 obrębów. Potencjalne miejsca wyłożenia karmy: 210Ca, 210Aa, 247Cd, 361Bf, 460Ag, 441Ac, 414Dg, 601Cd, 628Db, 661Ba, 629Ai, 693Bg, 419Ac, 390Bg, 391Cc, 391Cg, 334Bf, 211Dh, 697Ab. Lokalizacje, na których planowane jest rozwiezienie przedmiotu zamówienia mają charakter wstępny i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 9. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia: odpadów (folie, sznurki, siatka po rozpakowaniu paszy) i psującej się paszy z powierzchni, na której będą ponownie wykładane pasze. 10. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania mat sorpcyjnych pochłaniających oleje i biopaliwa. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn pracujących na powierzchni leśnej w zawory odcinające, uniemożliwiające wyciek oleju w wyniku awarii systemu hydraulicznego. 11. Rozliczenia będą dokonywane za faktycznie dostarczone i rozwiezione pasze (w zakresie odebranej przez Zamawiającego części usługi) według cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie (cena jednostkowa za 1 tonę karmy wraz z rozwiezieniem na wskazane miejsca). 12. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie . W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 13. Zamawiający nie stawia warunków w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 15.70.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 351000.22 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 418446.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 418446.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO NACZEPY Z RUCHOMĄ PODŁOGĄ
- "Przebudowa drogi leśnej w ramach zadania pn.: "Budowa mijanek na drodze leśnej - dojazd pożarowy nr 13"
- Remont dachów bloków szpitalnych A,B,C,E i Przychodni Rej 1
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
- Dostawa komputerów stacjonarnych typu All-in-One
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego samochodu ciężarowego 4x2 typu "hakowiec" z wciąganą na podwoziu hakowym cysterną asenizacyjną w ilości 1 szt.
więcej: przetargi w Hajnówce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.