eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa do siedziby WS PB w Gdańsku materiałów informacyjno-promocyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07

Ogłoszenie nr 510534958-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.
Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich:

Wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa do siedziby WS PB w Gdańsku materiałów informacyjno-promocyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Program Współpracy Interreg V-A Południowy Bałtyk 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 598718-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich, krajowy numer identyfikacyjny 14168145600000, Domaniewska 39 a, 02-672 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 3783100, 22 3783111
faks: 22 2019725
e-mail: przetargi@cpe.gov.pl, anna.zapala@cpe.gov.pl
www: https://www.cpe.gov.pl

adres profilu nabywcy: https://www.cpe.gov.p
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa do siedziby WS PB w Gdańsku materiałów informacyjno-promocyjnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WA.263.38.2020.KR

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa do siedziby WS PB w Gdańsku materiałów informacyjno-promocyjnych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 do SIWZ – projekt umowy. Zamówienie obejmuje następujące pozycje asortymentowe: stalowa butelka termiczna- 100 szt., czyścik do okularów- 100 szt., torebka do pakowania z recykligowanego papieru z rączką papierową- 150 szt., długopis z makulatury- 500 szt., napis 3D (3Interreg South Baltic)- 3 szt., Softflask 150 ml- 120 szt., pas do biegania na 2 softflaski 150 ml, smartfon i nr startowy- 60 szt., koszulki biegowe- 60 szt., wielofunkcyjna opaska do biegania- 60 szt., pastylki miętowe w metalowym pudełku- 200 szt i herbata w puszce- 50 szt. Uwaga! Ilekroć poniżej, w stosunku do określonego produktu (poza stalową butelką termiczną oraz napisem 3D (3Interreg South Baltic) ) jest mowa o wymiarze należy przez to rozumieć wymiar z tolerancją +/- 10% od wymiaru podanego dla danego produktu, z zastrzeżeniem, że różnica w w/w granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego produktu oraz nie burzy estetyki wizualizacji i projektu graficznego. Kryterium Liczba punktów (znaczenie) 1. Łączna cena brutto zamówienia – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60. Najwyższą liczbę punktów – 60 otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru: C= Najniższa cena brutto spośród badanych ofert/ Cena brutto badanej oferty x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej Gdzie C – ilość punktów w kryterium „cena”. Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Uwaga: Zgodnie z zasadami kwalifikowalności programu cena jednostkowa danego artykułu promocyjnego nie może przekroczyć 200 zł brutto. W przypadku przekroczenia ceny jednostkowej 200 zł brutto oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na postawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy, bowiem jej treść nie odpowiada treści SIWZ Rozporządzenie delegowane Komisji (UE) nr 481/2014 z dnia 4 marca 2014 r, Artykuł 2, pkt. 2 b) max. 60 pkt 2. Ocena jakościowa - ocena w kryterium jakościowym będzie dokonana na podstawie oceny przedstawionych wraz z ofertą próbek materiałów informacyjno-promocyjnych. Każda próbka oceniona zostanie osobno i uzyska odpowiednio od 1 do 10 punktów w każdym z następujących podkryteriów: 1) intensywność i wyrazistość kompozycji kolorystycznej oznakowania – 1–10 pkt; 2) trwałość oznakowania – 1–10 pkt; 3) estetyka wykonania oznakowania – 1–10 pkt; 4) staranność i estetyka wykonania próbki (odpowiednio dla danej próbki: brak rozdarć, uszkodzeń, wystających nitek, staranność szycia/wykonania szwów, równość szycia, brak odkształceń, zmechaceń, przebarwień, jednolite wybarwienie, jakość materiału, brak rys, zadrapań, pęknięć i itp., zachowanie wymaganego kształtu i barwy, spasowanie elementów, płynność otwierania i zamykania) – 1–10 pkt Po zliczeniu punktacji przyznanej poszczególnym próbkom punktacja w przedmiotowym kryterium zostanie ustalona według następującego wzoru: J=Punkty przyznane ofercie (próbkom)/ Najwyższa liczba punktów przyznanych ofercie (próbkom) x 40% 1 pkt. = 1% Uwaga: Jeśli przynajmniej 2 z przedstawionych próbek uzyska ocenę poniżej 4 punktów w którymkolwiek z podkryteriów Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w całości, jako niezgodną z treścią SIWZ pod względem wymaganej jakości materiałów informacyjno-promocyjnych. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć po jednej oznakowanej próbce: 1. stalowej butelki termicznej, 2. softflaska 150 ml, 3. koszulki biegowej damskiej, rozmiar M. Załączone do oferty próbki muszą spełniać wymagania określone w OPZ z wyjątkiem nadruków/grawerów itp. oraz znaków graficznych. Zamawiający dopuści do oceny próbki poglądowe tzn. z oznakowaniem w innej niż wymagana w OPZ ilości kolorów nadruku, wielkości, umiejscowieniu itp., przy czym oznakowanie na próbkach musi zostać wykonane metodą/techniką wymaganą dla danej pozycji asortymentowej zgodnie z zapisami OPZ. Zamawiający nie dopuszcza różnicy rozmiaru próbek. Zamawiający wymaga złożenia próbek w kolorach wskazanych w OPZ. Wszystkie złożone próbki muszą być opakowane zgodnie z warunkami wskazanymi w OPZ. Próbka składana jest w celu dokonania oceny jakościowej oferowanych produktów i w tym wypadku nie jest traktowana jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania. Próbka nie będzie podlegała uzupełnieniu. Brak złożenia próbki na dzień składania ofert bądź złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponad to jeśli przynajmniej 2 z przedstawionych próbek uzyskają ocenę poniżej 4 punktów w którymkolwiek z podkryteriów, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w całości, jako niezgodną z treścią SIWZ pod względem wymaganej jakości materiałów informacyjno-promocyjnych. max. 40 pkt Łączna liczba punktów przyznanych ofercie zostanie obliczona według wzoru: P = C + J gdzie: P – łączna liczba punktów we wszystkich kryteriach C – liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena” J – liczba punków przyznanych w kryterium „Jakość produktów”

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 39.29.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20365.85 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Elżbieta Zajet PPHU "LIR" Elżbieta Zajet
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Grunwaldzka 2 82-300 Elbląg
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 25050.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25050.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25050.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.