To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
Dostawa mebli na potrzeby nowej siedziby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 609370-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 487 13 01
faks: 22 487 13 02
e-mail: s.janicki@opsbemowo.waw.pl, sekretariat@opsbemowo.waw.pl
www: https://opsbemowo.waw.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa mebli na potrzeby nowej siedziby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OPS-351-4/ZP/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli na potrzeby nowej siedziby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Obowiązki Dostawcy:
1) Dostawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, nieużywane, nie poddawane naprawom oraz wolne od wad;
2) Dostawę należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, ppoż., aktualną wiedzą techniczną;
3) Dostawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji zamówienia do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji egzemplarzy próbnych poszczególnych mebli lub próbek tapicerki, oklein, okuć itp. proponowanego wyposażania. Zamawiający zastrzega sobie prawo wniesienia uwag do proponowanych elementów wyposażenia, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić, w celu ostatecznego dostarczenia mebli;
4) Dostawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko. Dostawa obejmuje także rozładunek, wniesienie do pomieszczeń, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
5) Dostawca dostarczy meble zmontowane i zabezpieczone w celu przechowania ich w lokalu Zamawiającego. Meble zostaną zabezpieczone w odpowiedni sposób, np. styropianem, folią bąbelkową, stretchem, nakładkami drewnianymi.
6) Jeżeli w dokumentacji przetargowej element przedmiotu zamówienia został wskazany poprzez znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces lub opisano element przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobaty, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 i ust. 3 ustawy, ewentualne wskazania na takie elementy przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku oferowanie elementów równoważnych pod warunkiem, ze zapewnią uzyskanie parametrów technicznych założonych w dokumentacji przetargowej.
7) Dostawca jest zobowiązany wykazać w ofercie jakie elementy zostały zmienione i określić jakie elementy w ich miejsce proponuje, ponadto winien wykazać w sposób niebudzący wątpliwości , że wskazane rozwiązania są równoważne.
8) Brak informacji, w zakresie zastosowanych rozwiązań równoważnych, zostanie uznany za zamiar wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ.
9) Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczenia do stosowania.
4. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
5. Dostawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania, z zastrzeżeniem okoliczności przewidzianych w art. 93 ust. 4 ustawy.
6. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe zamówienia wykonawca udzielił min. 3-letniej rękojmi oraz min. 3-letniej gwarancji (okres ten może ulec wydłużeniu max o 3 lata zgodnie ze złożoną ofertą).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 150711.38 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BP INTERIOR Piotr Buczek
Email wykonawcy: biuro@bpinterior.pl
Adres pocztowy: ul. Poligonowa 2 lok. 15
Kod pocztowy: 04-051
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 185375.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 238853.70
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli oraz krzeseł biurowych dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie Meble, w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Dostawa i montaż mebli w zabudowie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.