eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli na potrzeby nowej siedziby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-04

Ogłoszenie nr 510534527-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy:

Dostawa mebli na potrzeby nowej siedziby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609370-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 10773800000000, Rozłogi 10, 01-310 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 487 13 01
faks: 22 487 13 02
e-mail: s.janicki@opsbemowo.waw.pl, sekretariat@opsbemowo.waw.pl
www: https://opsbemowo.waw.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli na potrzeby nowej siedziby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OPS-351-4/ZP/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli na potrzeby nowej siedziby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Obowiązki Dostawcy:
1) Dostawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, nieużywane, nie poddawane naprawom oraz wolne od wad;
2) Dostawę należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, ppoż., aktualną wiedzą techniczną;
3) Dostawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji zamówienia do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji egzemplarzy próbnych poszczególnych mebli lub próbek tapicerki, oklein, okuć itp. proponowanego wyposażania. Zamawiający zastrzega sobie prawo wniesienia uwag do proponowanych elementów wyposażenia, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić, w celu ostatecznego dostarczenia mebli;
4) Dostawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko. Dostawa obejmuje także rozładunek, wniesienie do pomieszczeń, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
5) Dostawca dostarczy meble zmontowane i zabezpieczone w celu przechowania ich w lokalu Zamawiającego. Meble zostaną zabezpieczone w odpowiedni sposób, np. styropianem, folią bąbelkową, stretchem, nakładkami drewnianymi.
6) Jeżeli w dokumentacji przetargowej element przedmiotu zamówienia został wskazany poprzez znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces lub opisano element przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobaty, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 i ust. 3 ustawy, ewentualne wskazania na takie elementy przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku oferowanie elementów równoważnych pod warunkiem, ze zapewnią uzyskanie parametrów technicznych założonych w dokumentacji przetargowej.
7) Dostawca jest zobowiązany wykazać w ofercie jakie elementy zostały zmienione i określić jakie elementy w ich miejsce proponuje, ponadto winien wykazać w sposób niebudzący wątpliwości , że wskazane rozwiązania są równoważne.
8) Brak informacji, w zakresie zastosowanych rozwiązań równoważnych, zostanie uznany za zamiar wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ.
9) Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczenia do stosowania.
4. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
5. Dostawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania, z zastrzeżeniem okoliczności przewidzianych w art. 93 ust. 4 ustawy.
6. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe zamówienia wykonawca udzielił min. 3-letniej rękojmi oraz min. 3-letniej gwarancji (okres ten może ulec wydłużeniu max o 3 lata zgodnie ze złożoną ofertą).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 39.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 150711.38 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BP INTERIOR Piotr Buczek
Email wykonawcy: biuro@bpinterior.pl
Adres pocztowy: ul. Poligonowa 2 lok. 15
Kod pocztowy: 04-051
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 185375.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 185375.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 238853.70
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.