eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont mieszkań (III/2020)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-04

Ogłoszenie nr 510534154-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej:

Remont mieszkań (III/2020)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 593979-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540206045-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 00051578000000, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 258 20 21-25
faks: 32 258 20 25, 41 63 167
e-mail: przetargi@kzgm.katowice.pl
www: www.kzgm.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont mieszkań (III/2020)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NZ.231.064.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.
Przedmiotem zamówienia jest remont mieszkań zarządzanych przez KZGM w Katowicach. 2.
Zamówienie podzielone jest na 4 części: część 1 – ul. Kściuczyka 7/17, ul. Poniatowskiego 16/2 obejmuje
remont/przebudowę instalacji elektrycznej, wod-kan i gazowej wraz z wymianą urządzeń i osprzętu,
regulację/malowanie/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont podłóg, wymianę wykładziny PCV,
malowanie ścian i sufitów; część 2 – ul. Katowicka 46c/7, ul. Adamskiego 6/31 obejmuje
remont/przebudowę instalacji elektrycznej, wod-kan i gazowej wraz z wymianą urządzeń i osprzętu,
regulację/malowanie/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont podłóg, wymianę wykładziny PCV,
malowanie ścian i sufitów; część 3 – ul. Dunikowskiego 26/5, ul. Ordona 22/72 obejmuje
remont/przebudowę instalacji elektrycznej, wod-kan i gazowej wraz z wymianą urządzeń i osprzętu,
regulację/malowanie/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont podłóg, wymianę wykładziny PCV,
malowanie ścian i sufitów; część 4 – ul. Katowicka 33/13, ul. Zielonogórska 6/12, ul. Bytkowska 68/7
obejmuje remont/przebudowę instalacji elektrycznej, wod-kan i gazowej wraz z wymianą urządzeń i osprzętu, regulację/malowanie/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont podłóg, wymianę
wykładziny PCV, malowanie ścian i sufitów; 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający
wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez
Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2019, poz. 1040 ze zm.). Wymóg ten dotyczy
osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem
robót opisanych w przedmiarze tj. wymianą/naprawą stolarki okiennej i drzwiowej, montażem urządzeń
sanitarnych, wymianą/naprawą instalacji wod-kan; wymianą/naprawą podłóg, naprawą i malowaniem
ścian i sufitów. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług
transportowych, osób wykonujących roboty związane z instalacją elektryczną i gazową, osób fizycznych
prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub
nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą
wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje
związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 4.
Parametry równoważności. 1) Jeżeli STWIOR lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do
niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub
pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i
cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego
i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań
parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych
źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami
producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do
określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie
charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie
konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty
równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów
wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W
takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały
lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w STWIOR lub
przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności
lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art.
30 ust. 1 i 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub
urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 5. Wymagany przez Zamawiającego
okres gwarancji wynosi: - na stolarkę okienną i drzwiową – 60 miesięcy (w przypadku wymiany stolarki
na nową); - na dostarczone i zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia – 24 miesiące; - na
wykonane roboty budowlane minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36
miesięcy. Maksymalny okres gwarancji uwzględniany do oceny ofert wynosi 60 miesięcy (zgodnie z
Rozdziałem XVIII SIWZ). 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja
Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 6 do SIWZ, przedmiary robót, szkice -
Załącznik nr 7 do SIWZ oraz Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA! Przedmiary w formacie
ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami
zamieszczonymi w formacie PDF a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiarów robót
zamieszczonych w formacie PDF.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.21.13.41

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: część 1 – ul. Kściuczyka 7/17, ul. Poniatowskiego 16/2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 64221.51 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Ilona Lipińska – Wozak
Email wykonawcy: ilona.zrb@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Górna 51
Kod pocztowy: 42-575
Miejscowość: Gródków
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 59839.79

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59839.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59839.79
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: część 2 – ul. Katowicka 46c/7, ul. Adamskiego 6/31

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36719.41 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Ilona Lipińska – Wozak
Email wykonawcy: ilona.zrb@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Górna 51
Kod pocztowy: 42-575
Miejscowość: Gródków
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 34030.21

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31834.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35198.71
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: część 3 – ul. Dunikowskiego 26/5, ul. Ordona 22/72

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 71945.98 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: F.H.U. M-BAU Mirosław Masny
Email wykonawcy: embau@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Sołtysia 4
Kod pocztowy: 40-748
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 64010.25

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 64010.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 69999.41
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: część 4 – ul. Katowicka 33/13, ul. Zielonogórska 6/12, ul. Bytkowska 68/7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 63432.02 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Michał Wozak
Email wykonawcy: michal.wozak@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 1/17
Kod pocztowy: 40-131
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 65509.84

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 65509.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 65509.84
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.