eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla Milickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Miliczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-04

Ogłoszenie nr 510533309-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla Milickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Miliczu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 607569-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540224588-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 02137042700000, Grzybowa 1, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 3846754
faks: 71 38 40 652
e-mail: sz@mcm-milicz.pl
www: www.mcm-milicz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla Milickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Miliczu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MCM/WSM/ZP22/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu
zamówienia obejmuje dostawę endoprotez stawu biodrowego i kolanowego (3 pakiety – części) o wartości
zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo
zamówień publicznych. Wykaz asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania wraz z jego
szczegółowym opisem zawarty jest w formularzach asortymentowo cenowych, tj. Załącznikach Nr 2 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1) każdorazowo dostarczenie i użyczenie
nieodpłatnie Zamawiającemu instrumentarium do endoprotezoplastyki, 2) każdorazowo dostarczenie
nieodpłatnie i użyczenie Zamawiającemu napędów do każdego zabiegu, w tym napędów akumulatorowych z
ładowarkami, 3) wymianę i naprawę nieodpłatnie zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium,
4) serwis nieodpłatny w zakresie instrumentarium i sprzętu użyczonego bądź naprawa nieodpłatna
uszkodzonego instrumentarium i sprzętu użyczonego, 5) stworzenie pod magazynu na odpowiedzialność i
koszt Wykonawcy uzupełnianego na bieżąco w czasie 24 godzin po wykorzystaniu poszczególnych
wszczepów, zapewnienie pełnego asortymentu wszczepów, 6) okresowe przeprowadzanie szkoleń personelu
Wielospecjalistycznego Szpitala w Miliczu w zakresie technik operacyjnych (personel lekarski) i
instrumentowania (personel pielęgniarski), po uzgodnieniu terminów i miejsca szkolenia z Zamawiającym,
Zamawiający wymaga szkoleń zewnętrznych z zakresu endoprotezoplastyki stawu biodrowego i kolanowego
na koszt Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.18.31.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: PAKIET NR 1 ENDOPROTEZY STAWU BIODROWEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 436925.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 431200.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 431200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 431200.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: PAKIET NR 2 ENDOPROTEZY STAWU KOLANOWEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 432456.58 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 424810.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 424810.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 424810.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: PAKIET NR 3 SYSTEM KABLOWO-PŁYTOWY I DO ZABIEGÓW REWIZYJNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23617.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 23800.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23800.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.