To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-03
Dostawa sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 612635-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 71 777 90 23
e-mail: cui@cui.wroclaw.pl
www: https://bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUI-ZZ.3200.44.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, w ilościach i jakości wskazanej w OPZ - załącznik nr 1 do Projektu umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie nr 1 – dostawa tabletu graficznego – 1 szt. – zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1a do Projektu umowy - OPZ Zadanie nr 2 – dostawa tabletu 10,5” – 2 szt. - zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1b do Projektu umowy - OPZ Zadanie nr 3 – dostawa monitora specjalistycznego – 1 szt. - zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1c do Projektu umowy – OPZ Zadanie nr 4 – dostawa stacji roboczej – 1 szt. - zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1d do Projektu umowy - OPZ Zadanie nr 5 – dostawa dysków HDD 2,5” – 10szt. - zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1e do Projektu umowy – OPZ Zadanie nr 6 – dostawa dysków HDD 3,5”- 5 szt. - zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1f do Projektu umowy - OPZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania jakościowe do niego znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.23.74.50
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: dostawa tabletu graficznego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmian.).
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu, do terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: dostawa tabletu 10,5”
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmian.).
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu, do terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: dostawa monitora specjalnego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmian.).
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu, do terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: dostawa stacji roboczej
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmian.).
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu, do terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: dostawa dysków HDD 2,5"
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmian.).
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu, do terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: dostawa dysków HDD 3,5"
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zmian.).
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu, do terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa dwóch pojazdów samochodowych typu pickup z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu - II postępowanie
- SZP/242-100/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych - wyposażenia pokoju 3.21 w Budynku A3 oraz pokoju 116 w Budynku F6 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- SZP/242-093/2024 Dostawa wózków anestezjologicznych z wyposażeniem - 5 szt. w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót związanych z wymianą podłoża jeździeckiego w krytej ujeżdżalni w ramach zadania pn. "Rozbudowa OSJ Raków"
- Dobrowolny program grupowej opieki zdrowotnej dla pracowników MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.