To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-02
Usługi w zakresie wywozu - odbioru odpadów komunalnych posortowanych i zmieszanych z posesji siedziby II O/ZUS w Łodzi i TJO w latach 2021-2022
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 596682-N-2020
Numer ogłoszenia: 540211473-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 43 8245656 w.324; 8234041w.324
faks: 43 8246166; 8234184
e-mail: dominik.borkowski@zus.pl
www: www.zus.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługi w zakresie wywozu - odbioru odpadów komunalnych posortowanych i zmieszanych z posesji siedziby II O/ZUS w Łodzi i TJO w latach 2021-2022
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 530000/271/4/2020/ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wywóz z posesji zamawiającego posortowanych odpadów, papieru, plastiku, szkła, bioodpady oraz zmieszanych odpadów komunalnych i przekazanie ich na składowisko zlokalizowane najbliżej miejsca wytworzenia odpadów. Usługa realizowana będzie w obiektach zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego (Zduńska Wola, Łódź, Pabianice, Wieluń, Pajęczno, Poddębice, Wieruszów).
Zamówienie nie dotyczy projektu i/lub programu finansowanego ze środków wspólnotowych.
Przedmiot zamówienia składa się z 7 (siedmiu) niezależnych od siebie części:
Część 1 – II Oddział ZUS w Łodzi, Zduńska Wola ul. J. Kilińskiego 7/11 i 24 (budynek „A” i „B”),
Część 2 – Inspektorat ZUS, Łódź ul. Łęczycka 70A,
Część 3 – Inspektorat ZUS, Pabianice ul. Kościuszki 31,
Część 4 – Inspektorat ZUS, Wieluń ul. 3 maja 7,
Część 5 – Biura Terenowego ZUS, Pajęczno ul. Wiśniowa 10,
Część 6 – Biuro Terenowe ZUS, Poddębice ul. Narutowicza 6A,
Część 7 - Biura Terenowego ZUS, Wieruszów ul. Bursztynowa 4
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: II Oddział ZUS w Łodzi, Zduńska Wola ul. J. Kilińskiego 7/11 i 24 (budynek „A” i „B”)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 196266.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 208977.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 208977.93
Waluta: PLN
NAZWA: Inspektorat ZUS, Łódź ul. Łęczycka 70A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20488.89 [PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12498.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12498.11
Waluta: PLN
NAZWA: Inspektorat ZUS, Pabianice ul. Kościuszki 31
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie formalne: W postępowaniu dla Części 3 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.2019.1843 ze zm.).
NAZWA: Część 4 – Inspektorat ZUS, Wieluń ul. 3 maja 7
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie formalne: W postępowaniu dla Części 4 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.2019.1843 ze zm.).
NAZWA: Część 5 – Biura Terenowego ZUS, Pajęczno ul. Wiśniowa 10
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie formalne: W postępowaniu dla Części 5 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.2019.1843 ze zm.).
NAZWA: Część 6 – Biuro Terenowe ZUS, Poddębice ul. Narutowicza 6A
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie formalne: W postępowaniu dla Części 6 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.2019.1843 ze zm.).
NAZWA: Część 7 - Biura Terenowego ZUS, Wieruszów ul. Bursztynowa 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie formalne: W postępowaniu dla Części 7 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.2019.1843 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Henrykowskiej w Zduńskiej Woli od skrzyżowania z ul. Szadkowską do miejscowości Ochraniew
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ZDUŃSKA WOLA"
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok
- Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Inspektoracie w Sieradzu oraz wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie w Pabianicach
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- USŁUGA - ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW Nr sprawy: TECH/141/MP/2024
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Obornikach.
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów pochodzących z likwidacji środków trwałych i niskocennych składników majątku na Politechnice Warszawskiej Wydział Inżynierii Lądowej
- USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMOŚCI NALEŻĄCYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY W OTWOCKU
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.