eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa oświetlenia alejki spacerowej nad Jeziorem Powsinkowskim w Warszawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01

Ogłoszenie nr 510529940-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów:

Budowa oświetlenia alejki spacerowej nad Jeziorem Powsinkowskim w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 597121-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, krajowy numer identyfikacyjny 15259663001540, Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 443 50 00
faks: 22 443 50 40
e-mail: wilanow.wzz@um.warszawa.pl
www: www.wilanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia alejki spacerowej nad Jeziorem Powsinkowskim w Warszawie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 30/WOŚ/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia alejki spacerowej nad Jeziorem Powsinkowskim w Warszawie. Projekt z budżetu obywatelskiego m.st. Warszawy na rok 2020. Prace powinny zostać wykonane starannie, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami oraz z zasadami wiedzy technicznej na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz warunkami zawartymi w opinii ZUD, Urzędu m.st. Warszawy oraz uzgodnieniami. Na terenie prowadzonych robót należy przestrzegać porządku, przepisów bhp i p.poż. Szczegółowy zakres opracowania został ujęty w dokumentacji projektowej pn. „Budowa oświetlenia alejki spacerowej nad Jeziorem Powsinkowskim w Warszawie”. Lokalizacja: roboty będą wykonane na działce ewidencyjnej nr 181/18 z obrębu 1-05-55. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji przedmiotu zamówienia (projekty, STWIOR) oraz umowie. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową i sztuką budowlaną. Kod CPV: 45233120-6 – roboty w zakresie budowy dróg 1. Ogólny zakres przedsięwzięcia obejmuje: I. Budowę oświetlenia alejki spacerowej z nadążnym systemem sterowania oświetleniem. II. Dostawę i montaż: • 12 szt. słupów oświetleniowych stalowych na fundamentach prefabrykowanych, • na wierzchołkach słupów 12 szt. opraw oświetleniowych LED-10/20,5W/600mA o ciepłej białej barwie światła wraz z wysięgnikiem w komplecie, • projektowanych kabli oświetleniowych typu YKY 5x16 mm2 ułożonych na całej długości w rurach osłonowych – ca 315 mb, • projektowanego kabla zasilającego szafę oświetleniową – WLZ typu YAKY 4x35 mm2, • projektowanej szafy oświetleniowej SOK wraz z obudową wkomponowaną w otoczenie. 2. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia określony jest w dokumentacji projektowej wymienionej w pkt. 3 poniżej. 3. Prace realizowane będą zgodnie z: 3.1 Dokumentacją projektową pn.: Budowa oświetlenia alejki spacerowej nad Jeziorem Powsinkowskim w Warszawie (załączony przedmiar robót ma charakter informacyjny i pomocniczy i nie może być wyłączną podstawą do przygotowania oferty.). 3.2 Warunkami realizacji inwestycji wydanymi przez Wydział Ochrony Środowiska tut. Urzędu, w wyniku których Wykonawca zobowiązany jest do: - podczas wykonywania prac budowlanych należy uwzględnić przepisy z zakresu ochrony gatunkowej roślin, zwierząt i grzybów oraz zwracać baczną uwagę na gniazda ptasie. Zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz. U z 2016 r. poz. 2183 ze zm.) obowiązuje m.in. zakaz płoszenia i niepokojenia ptaków oraz zakaz niszczenia, usuwania i uszkadzania gniazd ptasich. Oprócz ptaków z zadrzewieniami i zakrzewieniami związane są w szczególności chronione gatunki roślin, porostów, chrząszczy i innych owadów, płazów, gadów oraz nietoperzy. Przed rozpoczęciem prac należy dokonać oględzin w terenie pod kątem występowania gatunków objętych ochroną gatunkową. Oględziny powinny zostać przeprowadzone przez osoby dysponujące odpowiednią wiedzą przyrodniczą i skutkować ekspertyzą aktualną nie wcześniej niż 7 dni przed rozpoczęciem prac. W przypadku stwierdzenia obecności gatunków chronionych, ich siedlisk, ostoi lub gniazd, jeżeli realizacja inwestycji będzie wiązała się z naruszeniem zakazów obowiązujących w stosunku do ww. gatunków, należy uzyskać zezwolenie na odstępstwa od powyższych zakazów (tj. np. na płoszenie przez prowadzenie prac budowlanych w pobliżu gniazd, albo na zniszczenie gniazd, ale też na zniszczenie miejsc rozrodu chronionych gatunków płazów czy owadów), na podstawie art. 56 ww. Ustawy o ochronie przyrody. Zezwolenie takie może wydać Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie. Zakazy wobec chronionych gatunków roślin, zwierząt i grzybów obowiązują przez cały rok. Zgodnie z zapisem art. 131 pkt 14 ustawy o ochronie przyrody naruszenie zakazów w stosunku do gatunków chronionych jest wykroczeniem i podlega karze aresztu albo grzywny. Dodatkowo, jeśli zniszczenie w świecie roślinnym lub zwierzęcym będzie znacznych rozmiarów lub też szkoda w gatunkach chronionych będzie istotna, zastosowanie mogą mieć przepisy art. 181 ustawy Kodeks karny (Dz. U. z 2019 r. poz. 1950 ze zm.). - zapewnienia nadzoru ornitologa w czasie prowadzenia prac. - zabezpieczenia drzew i krzewów rosnących w bezpośrednim sąsiedztwie planowanej inwestycji, na czas realizacji w części podziemnej i nadziemnej, zgodnie ze sztuką ogrodniczą, - w zasięgu rzutu koron drzew i w obrębie korzeni drzew i krzewów prace należy wykonywać przeciskiem, pod nadzorem ogrodniczym, - zakazuje się składowania ziemi z wykopów i materiałów budowlanych pod koronami drzew, - uwagi tiret 2, 3 i 4 dotyczą wszystkich drzew i krzewów rosnących w zasięgu oddziaływania planowanej budowy i istniejących w terenie, również, jeśli nie zostały naniesione na mapę zasadniczą. Przed przystąpieniem do inwestycji należy zinwentaryzować w terenie drzewa i krzewy, znajdujące się w zasięgu oddziaływania planowanych robót, - ograniczenia do niezbędnego minimum niszczenia powierzchni biologicznie czynnej, a po zakończeniu prac należy doprowadzić teren robót do stanu poprzedniego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie ponadto sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. W wycenie prac należy uwzględnić koszty zatrudnienia kierownika budowy z uprawnieniami w odpowiedniej specjalności oraz wykonania geodezyjnego wytyczenia obiektów wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Uwaga: - Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. – Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz robót, urządzeń i materiałów równoważnych jakich użyje do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz wykazać, że oferowane roboty budowlane, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Różnica danych fotometrycznych proponowanej oprawy równoważnej nie powinna być większa niż +/- 5% w stosunku do podanych w obliczeniach świetlnych, zgodnie z załączonym projektem wykonawczym. Wykonawca oferując przedmiot równoważny w stosunku do opisanego w specyfikacji, zobowiązany jest zachować równoważność w zakresie cech użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą odpowiadać wymaganiom określonym w SIWZ. - Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, wyrobów równoważnych. - Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w opisie przedmiotu zamówienia (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań funkcjonalnych i jakościowych Zamawiającego. B. Termin wykonania zamówienia Termin zakończenia realizacji zamówienia ustala się na dzień 10.12.2020 r. C. Klauzule społeczne Wykonawca/Podwykonawca jest zobowiązany wykonywać prace ogólnobudowlane przez osoby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, z wyłączeniem kadry kierowniczej, tj. osoby/osób posiadającej/posiadających uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Prace ogólnobudowlane wykonywane przez wykonawcę to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej wykonywane bezpośrednio na terenie budowy. Wraz z fakturą Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie w formie pisemnej, odpowiednio Wykonawcy lub Podwykonawcy, że osoby, które wykonywały czynności, o których mowa powyżej były zatrudnione przez Wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie zawierać będzie liczbę osób, które wykonywały te czynności, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o treści wskazanej powyżej, każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych. Niezłożenie przez Wykonawcę oświadczeń w terminie, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio. D. Gwarancja Na wykonane roboty, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. UWAGA – Rozszerzony okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 118910.93 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MR INSTAL Makowski sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podchorążych 51/1
Kod pocztowy: 94-234
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 128227.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 128227.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 174674.92
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.