eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Sprzątanie w budynku B9: hol główny, klatka schodowa i audytoria w części administrowanej przez Wydział FTIMS PŁ oraz obsługa szatni w budynku



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01

Ogłoszenie nr 510529670-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.
Politechnika Łódzka, Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej:

Sprzątanie w budynku B9: hol główny, klatka schodowa i audytoria w części administrowanej przez Wydział FTIMS PŁ oraz obsługa szatni w budynku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Łódzka, Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej, krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000, ul. Wólczańska 215, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

e-mail: w-7@adm.p.lodz.pl
www: www.zp.p.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie w budynku B9: hol główny, klatka schodowa i audytoria w części administrowanej przez Wydział FTIMS PŁ oraz obsługa szatni w budynku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): W7/ZC/01/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sprzątanie w budynku B9: hol główny, klatka schodowa i audytoria w części administrowanej przez Wydział FTIMS PŁ oraz obsługa szatni w budynku w okresie:
sprzątanie 01.12.2020 - 30.11.2023, obsługa szatni 01.12.2020 - 30.04.2021, 01.10.2021 – 30.04.2022, 01.10.2022 – 30.04.2023, 01.10.2023 – 30.11.2023.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 673200 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Efekt Clean Service s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Kościuszki 59/61
Kod pocztowy: 90-514
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 828036

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 828036
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 864690
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 69 - 73 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 70 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, czyli obecnie 221 000 euro.
O powszechnej dostępności świadczy ilość firm występujących na rynku wykonujących wyżej opisane usługi. Są to usługi o ustalonych standardach jakościowych, a sprzątanie dotyczy pomieszczeń dydaktycznych (sale wykładowe) oraz korytarzy i toalet. Nie są to wyspecjalizowane pomieszczenia. Pomieszczenia do sprzątania w ramach tego postępowania wyposażone są w meble codziennego użytku, podłogi pokryte ogólnodostępnymi, popularnymi na rynku wykładzinami oraz parkietem lub gresem. Do ich sprzątania i konserwacji używa się ogólnodostępnych środków czystości. Czynności niezbędne do wykonania tej usługi są proste i łatwe do opisania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.