eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skrzynno › Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystosci w budynkach DPS w Skrzynnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510528058-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie:

Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystosci w budynkach DPS w Skrzynnie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 602316-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie, krajowy numer identyfikacyjny 30888000000000, Skrzynno 13, 98-311 Skrzynno, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: (43) 841 50 60
faks: (43) 841 50 60 wew. 14
e-mail: sekretariat@dpsskrzynno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystosci w budynkach DPS w Skrzynnie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.361.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Na podstawie art. 22 ust. 2 i 2a Pzp o zamówienie mogli ubiegać się wyłącznie: (1) zakłady pracy chronionej oraz Wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, (2) w których co najmniej 30% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2046, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub osoby z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1878 oraz z 2019 r. poz. 730 i 1690) lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń mieszkalnych, użytkowych, biurowych oraz ciągów komunikacyjnych
i pomieszczeń gospodarczych w budynkach DPS w Skrzynnie w okresie 24 miesięcy. Usługa świadczona będzie we wszystkie dni każdego miesiąca (w tym również w niedziele i święta), w godz. 7 00 -19 00, a w przypadku powierzchni biurowych w dni robocze, dwa razy w tygodniu, w godzinach 15:00-19:00. Razem powierzchnia wszystkich pomieszczeń wynosi: 3
773,67 m2 – w tym w poszczególnych budynkach: 1) BUDYNEK A: 1 902,24 m2, 2) BUDYNEK B: 424,00 m2, 3) BUDYNEK C: 773,82 m2, 4) BUDYNEK D: 648,36 m2 5) BUDYNEK WARSZTATOWO-GOSPODARCZY: 25,25 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki: a) załącznik nr A1 do SIWZ – Szczegółowy zakres i częstotliwość czynności wymaganych w ramach realizacji usługi; b) załącznik nr A2 do SIWZ – Plany
poszczególnych budynków wraz z powierzchnią
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: - zapewnić wszelkie artykuły niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: worki na śmieci i do niszczarek, środki myjące, czyszczące, konserwujące i dezynfekujące, odświeżacze powietrza. - używać środków/substancji/preparatów posiadających świadectwo jakości zdrowotnej PZH , spełniających wymogi ustawy z dnia 25.02.2011 r. o substancjach i ich mieszaninach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1225). - zapewnić wymagany i niezbędny sprzęt do świadczenia usługi; - okazać na żądanie Zamawiającego środki używane do sprzątania. – zapewnić minimum osiem (8) pełnych etatów niezbędnych do prawidłowej i niezakłóconej realizacji zamówienia; - wyposażyć pracowników w obuwie i odzież roboczą (stosowną do wykonywanych prac i pór roku) oraz inne środki ochrony indywidualnej (np. rękawiczki, gogle, maseczki a w okresie wystąpienia zakażenia COVID-19 na terenie Zamawiającego również w fartuchy i czepki ochronne i/lub kombinezony ochronne z kapturem, ochraniacze na buty), - utrzymywać należyty ład i porządek, a prace wykonywać w sposób najmniej uciążliwy dla mieszkańców i pracowników DPS.
Szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności Wykonawcy przedstawiony został w umowie (załącznik nr 9 do SIWZ).
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, będą wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i /lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, której okres obowiązywania będzie pokrywał się z okresem realizacji zamówienia. Do czynności bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy należą czynności polegające na wykonywaniu prac porządkowo-sprzątających przedstawione w załączniku nr A1 do SIWZ. Osoby, o których mowa będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (uwzględniającego czas realizacji przedmiotu zamówienia, na który wykonawca oferuje wynagrodzenie/składa ofertę) – przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia
Na podstawie art. 29 ust. 4 Pzp Wykonawca przy realizacji zamówienia
zatrudni trzy (3) osoby niepełnosprawne, wobec których wydano orzeczenie o niepełnosprawności zgodnie ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, minimum w połowie wymiaru czasu pracy, (1/2 etatu), zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.12.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 771332.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 01

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 01
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Stowarzyszenie dla Osób Potrzebujących Pomocy Razem
Email wykonawcy: strazem@wp.pl
Adres pocztowy: Skrzynno 13
Kod pocztowy: 98-311
Miejscowość: Ostrówek
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 948739.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 948739.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 948739.10
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.