eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › ZWS/04573/21/Sz



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16

Ogłoszenie nr 510438110-N-2021 z dnia 2021-12-16 r.
Uniwersytet Medyczny w Lublinie:

ZWS/04573/21/Sz

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Medyczny w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 28871600000000, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 81 448 52 72
faks: 81 448 52 71
e-mail: katarzyna.wojtowicz@umlub.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uniwersytet Medyczny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZWS/04573/21/Sz

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rękawice lateksowe

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 18.42.43.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29570.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Abook Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Brzostowska 22
Kod pocztowy: 04-985
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 31935.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31935.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31935.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie 2.1.1 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. ogłoszono na obszarze Rzeczypospolitej
Polskiej stan epidemii, stąd zachodzi sytuacja wymogu ochrony zdrowia publicznego, co pozwala na
zastosowanie przepisu art. 6a ustawy.
Biorąc pod uwagę – „Środowiskowe wytyczne w związku z częściowym przywracaniem działalności
uczelni”, w celu zapewnienia wprowadzonych rozwiązań organizacyjnych mających zapewnić
bezpieczeństwo studentów, nauczycieli akademickich i pozostałych pracowników UM oraz
zminimalizować ryzyko zdrowotne utrzymywanie czystości i dezynfekcja pomieszczeń, zapewnienie
środków ochrony osobistej, montaż osłon z pleksiglastu jest jednym z głównych zaleceń w celu
zapewnienia bezpiecznej działalności Uczelni.
Zamawiający wziął pod uwagę następujące okoliczności faktyczne w Uczelni:
a) konieczność prowadzenia zajęć laboratoryjnych z zakresu medycyny i farmacji, staży,
praktyk zawodowych, na których obecność fizyczna jest niezbędna, a które nie mogą być
przeprowadzone z formie zdalnej, szczególnie dla studentów ostatniego roku, aby ułatwić
im zakończenie toku kształcenia,
b) konieczność płynnej realizacji projektów badawczych, habilitacji i doktoratów,
c) zapewnienie prawidłowego funkcjonowaniem akademików i pomieszczeń administracji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.