Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
ZWS/04573/21/Sz
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 81 448 52 72
faks: 81 448 52 71
e-mail: katarzyna.wojtowicz@umlub.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ZWS/04573/21/Sz
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Rękawice lateksowe
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 18.42.43.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29570.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Abook Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Brzostowska 22
Kod pocztowy: 04-985
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31935.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31935.00
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie 2.1.1 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. ogłoszono na obszarze Rzeczypospolitej
Polskiej stan epidemii, stąd zachodzi sytuacja wymogu ochrony zdrowia publicznego, co pozwala na
zastosowanie przepisu art. 6a ustawy.
Biorąc pod uwagę – „Środowiskowe wytyczne w związku z częściowym przywracaniem działalności
uczelni”, w celu zapewnienia wprowadzonych rozwiązań organizacyjnych mających zapewnić
bezpieczeństwo studentów, nauczycieli akademickich i pozostałych pracowników UM oraz
zminimalizować ryzyko zdrowotne utrzymywanie czystości i dezynfekcja pomieszczeń, zapewnienie
środków ochrony osobistej, montaż osłon z pleksiglastu jest jednym z głównych zaleceń w celu
zapewnienia bezpiecznej działalności Uczelni.
Zamawiający wziął pod uwagę następujące okoliczności faktyczne w Uczelni:
a) konieczność prowadzenia zajęć laboratoryjnych z zakresu medycyny i farmacji, staży,
praktyk zawodowych, na których obecność fizyczna jest niezbędna, a które nie mogą być
przeprowadzone z formie zdalnej, szczególnie dla studentów ostatniego roku, aby ułatwić
im zakończenie toku kształcenia,
b) konieczność płynnej realizacji projektów badawczych, habilitacji i doktoratów,
c) zapewnienie prawidłowego funkcjonowaniem akademików i pomieszczeń administracji.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Roboty budowlane polegające na przebudowie węzła cieplnego w Domu Studenta przy ul. Niecałej 8 w Lublinie
- Usługa przygotowania i dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 89 w Lublinie w okresie od 1.09.2024 do 31.08.2025 roku
- Dostawa laptopa z oprogramowaniem, macierzy NAS i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 4 części
- ZZP.260.1.12.2024 - Jednorazowa dostawa materiałów budowlanych i metalowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.
- Usługa zorganizowania turnusu kolonijnego dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru na Wydziale Biologii i Biotechnologii UMCS w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
- DOSTAWA RĘKAWIC OCHRONNYCH DO SP ZOZ WSPR W BIAŁYMSTOKU
- Dostawa rękawic ochronnych i pieluchomajtek dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Dostawa cewników diagnostycznych do koronarografii, cewników balonowych uwalniających lek (...), w podziale na 24 części.
- Dostawa pozostałego sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 41/D
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.