Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Dostawa oprogramowania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej w województwie małopolskim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 122549410
faks: 122549430
e-mail: a.bojdo@wsse.krakow.pl, p.sukiennik@wsse.krakow.pl
www: https://www.gov.pl/web/wsse-krakow
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa oprogramowania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej w województwie małopolskim.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): AG.2600.30.11.2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Państwowej Inspekcji
Sanitarnej w województwie małopolskim.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku 1 – opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby pakiet biurowy działał w obecnej w domenie organizacji – sanepid.gov.pl. Obecnie w inspekcji sanitarnej, działającej na terenie województwa małopolskiego, wykorzystywane jest oprogramowanie Office 365.
Wielkość, zakres, rodzaj i ilość:
M365 E5 Unified ShrdSvr ALNG SubsVL MVL PerUsr AAD-33168 - 4 szt., od 01.12.2021 r.
M365 E5 IP & Govern Sub Per User 1C9-00002 - 17 szt., od 01.12.2021 r.
0365E3 ShrdSvr ALNG SubsVL MVL PerUsr AAA-10842 - 344 szt., od 01.12.2021 r.
0365E3 ShrdSvr ALNG SubsVL MVL PerUsr AAA-10842 - 122 szt., od 29.01.2022 r.
0365E3 ShrdSvr ALNG SubsVL MVL PerUsr AAA-10842 - 214 szt., od 28.02.2022 r.
0365E3 ShrdSvr ALNG SubsVL MVL PerUsr AAA-10842 - 214 szt., od 25.03.2022 r.
0365E1 ShrdSvr ALNG SubsVL MVL PerUsr T6A-00024 - 64 szt., od 01.12.2021 r.
Zamawiający zastrzega sobie, że wszelkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do Państwowej Inspekcji Sanitarnej w województwie małopolskim leżą po stronie dostawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 48.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający udzielił zamówienia bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych, gdyż zamówienie jest niezbędne do przeciwdziałania COVID-19, zgodnie z przesłanką, o której mowa w art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1842), tj. jeżeli zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby lub jeżeli wymaga tego ochrona zdrowia publicznego. W świetle powszechnie znanych okoliczności związanych z ogłoszonym na terenie Polski stanem epidemii i walką z chorobą COVID-19 wywołaną wirusem SARS-CoV-2 niezbędna była dostawa oprogramowania na stanowiska komputerowe (komputery stacjonarne i laptopy) z przeznaczeniem dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej w województwie małopolskim, organu którego ustawowym zadaniem jest realizacja zadań z zakresu zdrowia publicznego (art. 1 ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 195). W dobie powszechnej cyfryzacji wszelkiego rodzaju analizy, zestawienia, raporty wspomagające czy też w ogóle umożliwiające sprawną i skuteczną pracę komórek epidemiologicznych, jak również wydawanie aktów administracyjnych w sytuacjach naruszania nakazów i zakazów związanych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa – byłyby praktycznie niemożliwe bez przedmiotowego oprogramowania. W sytuacji rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 pracownicy Inspekcji Sanitarnej wykonują swoje zadania również w formie pracy zdalnej, tj. poza miejscem jej stałego wykonywania, co z kolei wiąże się z koniecznością dostosowania infrastruktury informatycznej. Brak subskrypcji (licencji) przedmiotowego oprogramowania uniemożliwiłoby wykonywanie nałożonych na pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej zadań związanych ze zwalczaniem i przeciwdziałaniem COVID-19 oraz ochroną zdrowia publicznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2336501.63 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Crayon Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy: grzegorz.krzesniak@crayon.com
Adres pocztowy: ul. Marszałkowska 126/134
Kod pocztowy: 00-008
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2745175.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2803652.52
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont sali laboratoryjnej nr 3 w pawilonie A-2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-254/24
- Świadczenia usług hotelarsko-gastronomicznych podczas podczas I Konferencji Naukowo-Technicznej "Współczesne wyzwania ceramiki"
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- 114-2024. Wyłonienie Wykonawcy na zakup i dostawę sprzętu aktywnego do przystosowania infrastruktury sieciowej w budynkach użytkowanych przez Wydział Biologii UJ.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującego możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności
- Dostawa subskrypcji dla oprogramowania Microsoft 365 E3 EOG wraz z Microsoft Teams EOG
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- DOSTAWA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE WRAZ Z FUNKCJĄ SZYFROWANIA CAŁYCH DYSKÓW DLA UKSW W WARSZAWIE
- Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji zadania współfinansowanego z programu "Cyberbezpieczny Samorząd" pod nazwą "Cyberbezpieczna Gmina Kłodzko"
- Remont kapitalny modułu kogeneracyjnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.